DELIA COSMETICS PŁUKANKI DO WŁOSÓW

Jakiś czas temu otrzymałam przepiękną przesyłkę od Delia Cosmetics. Paczka zawierała pięknie zapakowane trzy płukanki do włosów oraz śliczne gumki. Od razu pojawił się uśmiech na mojej twarzy. Płukanki są przeznaczone głównie do włosów blond, ale nie mogłam się oprzeć i postanowiłam wypróbować je także na moich ciemnych włosach. Jesteście ciekawe efektu???






PŁUKANKA RÓŻOWA:
Szalony różowy odcień na włosach blond, siwych lub rozjaśnianych
  • Nadaje włosom delikatny (lub nieco mocniejszy - Ty decydujesz!) różowy odcień.
  • Eliminuje niechciany żółty odcień na włosach blond. 
  • Idealna na gorące lato i aby dodać koloru mroźnej zimie!
  • Dodatkowo pielęgnuje włosy.
  • Delikatnie rozświetla.
  • Do wielokrotnego użycia po każdorazowym myciu włosów.




PŁUKANKA FIOLETOWA:
Dodatkowa pielęgnacja włosów blond
  • Eliminacja niechcianego, żółtego odcienia
  • Piękny, gołębi połysk
  • Delikatne rozświetlenie
  • Do wielokrotnego użycia po każdorazowym myciu włosów





  • PŁUKANKA SREBRNA:
    Dodatkowa pielęgnacja włosów blond
  • Eliminacja niechcianego, żółtego odcienia
  • Piękny, srebrzysty połysk
  • Delikatne rozświetlenie
  • Do wielokrotnego użycia po każdorazowym myciu włosów


  •  ZDJĘCIE WYKONANE NA WŁOSACH CIEMNY BLOND


    SPOSÓB UŻYCIA:
    Do naczynia wlać ok. 2 litry wody, dodać ok. 1 łyżkę stołową płukanki. Uwaga: intensywność odcienia końcowego zależy od ilości dodanej płukanki. Otrzymanym roztworem płukać włosy. 200 ml.




    MOJA OPINIA:
    Płukanki zamknięte są w plastikowych buteleczkach o pojemności 200ml. Producent zaleca by do ok. 2 litrów wody dodać 1 łyżkę stołową płynu. Ja na moje ciemne włosy musiałam użyć więcej, bo ok. 2,3 pełnych łyżek. Płukanka jest bardzo łatwa w użyciu. Po umyciu włosów, należy spłukać je roztworem i wysuszyć. Gdy włosy są całkowicie suche, możemy cieszyć się pięknym kolorem. Jeśli chodzi o pigmentacje na moich brązowych włosach, to według mnie róż wygrywa. Kolor wyszedł dość intensywny, rzucający się w oczy. Efekt bardzo mi się podobał. Fiolet wyszedł delikatniej, ale także jest on dość widoczny.  Srebrny dał tylko delikatne, chłodne refleksy, których niestety aparat nie uchwycił. Postanowiłam wypróbować tą płukankę na innych włosach. Jak widzicie na zdjęciu ciemny blond zyskał delikatną srebrną poświatę. Myślę że jest to kolor przeznaczony dla blondynek. Jestem zadowolona z efektu płukanek. Dzięki nim możemy szybko odświeżyć i nadać nowy odcień włosom, nie używając do tego farb. Jeśli chodzi o trwałość to u mnie trzyma się do kolejnego mycia. Produkt nie zniszczył mi włosów, uważam że po ich użyciu są bardziej puszyste i lśniące. Myślę, że warto mieć taką płukankę w swoich zasobach.




    20 komentarzy:

    1. Płukankę różową bym chciała :D

      OdpowiedzUsuń
    2. Też je dostałam, ale nie jestem blondynką. Dałam je znajomej :)

      OdpowiedzUsuń
    3. U mnie by nie wyszło, bo mam czerwone kudły, ale mojej mamie by się przydały :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Również otrzymałam, ale moje włosy za ciemne:)

      OdpowiedzUsuń
    5. Ja niestety mam ciemne włosy :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Przyznam, ze mi najbardziej gumeczki przypadły do gustu :D

      OdpowiedzUsuń
    7. Ja mam ciemne włosy, ale chyba bym się nie zdecydowała. Ale na kimś mi się podoba :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Mam różową i chyba srebrną ;D

      OdpowiedzUsuń
    9. ja nie stosuję ale wyglada to całkiem fajnie :D <3 taka odskocznia od kolorku! :D fajna sprawa!
      http://czynnikipierwsze.com/

      OdpowiedzUsuń
    10. Chyba musze kupić tą fioletową mojej córce *_* Super że wprowadzili takie kolorki :D Buziaki wielkie :***

      OdpowiedzUsuń
    11. Bardzo zaciekawił mnie ten produkt chętnie bym użyła koloru różowego na swoje blond włosy :)
      Ale powiedz mi jak długo się to utrzymuje poźniej na włosach ?
      mama-urwisa.blogspot.coo.uk

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Na moich włosach kolor utrzymał sie do kolejnego mycia ;)

        Usuń
    12. Moja siostra jest zachwycona różową :) Sama mam ochotę ją zrobić u siebie :)

      OdpowiedzUsuń
    13. Najbardziej podoba mi się wersja fioletowa :)

      OdpowiedzUsuń
    14. Różowa mi się podoba, ja mam włosy bardzo ciemne więc nie są dla mnie.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuje za odwiedziny i pozostawienia komentarza, zawsze odwdzięczam się tym samym.

        Usuń
    15. Ciekawe, czy na moich mocno ciemnych włosach byłoby coś widać ;)
      Różowa bardzo fajnie prezentuje się na Twoich włosach :)

      OdpowiedzUsuń
    16. Ja mam czarne włosy, także u mnie by się chyba nie sprawdziły :)

      OdpowiedzUsuń
    17. Różowa jest moim hitem! Muszę jeszcze wypróbować tą fioletowa ;)

      OdpowiedzUsuń