5/04/2015

5/04/2015

ODŻYWCZY OLEJEK DO CIAŁA

Kolejnym produktem otrzymanym od firmy Marion jest odżywczy olejek do ciała. Na początku jak zawsze przedstawię Wam opis producenta.

OD PRODUCENTA:
Inteligentna, multifunkcyjna formuła przeznaczona jest do każdego rodzaju skóry. Zawiera kombinację drogocennych olejków: arganowego, ze słodkich migdałów, ze słonecznika oraz witaminę E, które doskonale odżywiają skórę, powodując jej wygładzenie i rozświetlenie.

MULTIFUNKCYJNA FORMUŁA  - ODŻYWIENIE SKÓRY  +  MASAŻ CIAŁA

Lekka konsystencja mgiełki pozwala na łatwe i równomierne rozprowadzenie produktu na skórze. Sucha formuła olejku błyskawicznie się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy i nie plamiąc ubrań. Przyjemny i lekki zapach olejku zapewnia poczucie świeżości.
 

0% konserwantów, silikonów i, barwników

SPOSÓB UŻYCIA:
Nanieść olejek na dłoń i rozprowadzić na suchej lub lekko wilgotnej skórze całego ciała, delikatnie masując. Do codziennego stosowania. Można używać do masażu ciała.



MOJA OPINIA:
Olejek zamknięty jest w plastikowej, zielonej buteleczce o pojemności 150ml. Buteleczka zawiera atomizer, dzięki któremu możemy łatwo aplikować produkt na skórę. Olejek dozowany jest w postaci mgiełki, co jest bardzo korzystne, ponieważ nie wylewa się z rąk.  Produkt bardzo łatwo się rozprowadza i błyskawicznie wchłania, pozostawiając skórę nawilżoną i delikatną w dotyku. Zapach jest bardzo przyjemny słodki a za razem lekko cytrusowy. Dużym plusem jest fakt,że produkt nie zawiera silikonów i barwników.  Olejek jest bardzo wydajny, wystarczy jedna lub dwie aplikację na dany obszar ciała. Nie powinno się nakładać go dużo, ponieważ wtedy skóra jest tłusta. Olejek na pewno sprawdzi się w lecie, kiedy będziemy potrzebować większego nawilżenia skóry po opalaniu.
Stosowałyście może ten produkt?? Jestem ciekawa czy go polubiłyście :)


14 komentarzy:

  1. niestety nie miałam go jeszcze okazji spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, raczej nie stosuję olejków do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam okazji poznać.,

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię olejki w atomizerze i chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale chętnie poznałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale prezentuje się całkiem dobrze.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię też firmy, raczej staram się unikać ich produktów...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super,że bez konserwantów to istotne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do tej pory nie stosowałam żadnych olejków , ale niedawno skusiłam się na Evre Super Slim ;) hehe ;) cudów po nim nie oczekuję,noo ale stosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten produkt ale moim zdaniem wchłania się długo ale rano skóra jest nawilżona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten produkt ale moim zdaniem wchłania się długo ale rano skóra jest nawilżona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam tego olejku w tamtym roku i chętnie do niego wrócę.

    https://sugarlevels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger