7/24/2015

7/24/2015

Soraya produkty do opalania

Cześć dziewczyny!!!! Chciałabym przedstawić Wam moje ulubione trzy produkty do opalania firmy Soraya.
Są to przyspieszacz opalania, balsam do opalania oraz balsam rozświetlający. Dziś opiszęWam pierwszy produkt.
                                          SORAYA EXPRESS BRONZE 3 W 1 
            STARTER OPALANIA, PRZYSPIESZACZ, BALSAM UTRWALAJĄCY
 
OD PRODUCENTA:
 EXPRESS BRONZE 3 w 1- to innowacyjny  preparat, zawierający składniki przyspieszające produkcję melaniny ( barwnik skóry) zarówno pod wpływem promieniowania UV, jak i bez jego udziału. Dzięki temu kosmetyk łączy w sobie trzy funkcje:
- STARTER - przygotowuje skórę do wakacji poprzez delikatne przyciemnienie jej kolorytu.
-PRZYSPIESZACZ OPALANIA- regularnie stosowany skraca czas potrzebny do uzyskania ładnej, naturalnej opalenizny.
- BALSAM UTRWALAJĄCY- przedłuża trwałość opalenizny. Nawilża i wygładza naskórek, podkreślając efekt opalonej skóry.

                                  DOSKONAŁA PIELĘGNACJA I PIĘKNA OPALENIZNA

Ekstrakt z orzecha włoskiego- przyciemnia koloryt skóry, nadając jej piękny, złocisty odcień.
Sun Tan Booster- stymuluje proces powstawania melaniny.
Witamina E, pantenol i allantoina- doskonale nawilżają i odżywiają skórę, łagodzą podrażnienia.



SPOSÓB UŻYCIA:
Rozprowadź równomiernie na skórze ciała.
Preparat możesz stosować jako:
- przygotowanie do opalania- nakładaj 1-2 razy dziennie na około dwa tygodnie przed wakacjami
- przyspieszacz opalania- używaj regularnie przed wyjściem na słońce
- utrwalacz opalenizny- stosuj codziennie na opaloną skórę

Preparat nie zawiera filtrów UV i nie chroni skóry przed poparzeniami i szkodliwym działaniem słońca.

MOJA OPINIA:
Starter opalania zamknięty jest w ładnej, brązowej tubce o pojemności 150 ml. 
Produkt jest koloru białego. Konsystencja jest dość gęsta, ale bardzo łatwo rozprowadza się na skórze. Balsam szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Zapach balsamu jest bardzo ładny, lekko słodki ale nie mdlący, myślę że każdemu przypadnie do gustu. Po nałożeniu produktu skóra jest dobrze nawilżona i gładka. Starter nie zwiera filtrów UV, dlatego po jego nałożeniu warto użyć produktu zawierającego filtry. Powiem szczerze, że produkt bardzo przypadł mi do gustu. Nie lubię długo wylegiwać się na słońcu a po użyciu balsamu mam wrażenie że skóra szybciej łapie opaleniznę. Zauważyłam też, że skóra po opalaniu nie była zaczerwieniona tylko delikatnie brązowa. Przed nami upalne dni, więc muszę zaopatrzyć się w kolejne opakowanie tego balsamu, bo to z przyjemnością zużyłam do końca.




15 komentarzy:

  1. Mam wszystkie trzy i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie miałam nic z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie używam tego typu produktów ale widzę, że sporo dziewczyn je chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam te produkty :) Bardzo przyjemne są

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie soraya juz dwa razy uczuliła wiec nie ryzykuje i nie kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Sorayi mam balsam po opalaniu, przyjemnie łagodzi skórę, nawilża i rozświetla :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie używam takich produktów, bo rzadko się opalam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam tego typu produktu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie stosowałam nigdy :)
    Super blog będę zaglądać częściej :)

    potrzebuje kliknięć pomożesz będę wdzięczna :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nigdy nie stosowałam produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opalając się, zadbajmy o bezpieczeństwo swojej skóry. Jak? Najlepiej, decydując się na zakup kremów z filtrem. Chcąc uniknąć podrażnień oczu spowodowanych ich nadmiernym nasłonecznieniem, powinniśmy zdecydować się na zakup okularów przeciwsłonecznych. Można je nabyć w sklepie internetowym https://www.twojesoczewki.com/51-okulary-przeciwsloneczne

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger