11/02/2016

11/02/2016

BEBEAUTY WILD PURPLE

BEBEAUTY to jedna marek, która dostępna jest w Biedronce. Produkty tej firmy są tanie a jakość ich jest bardzo dobra. Tym razem kupiłam kremowy żel pod prysznic truskawka, malina i jeżyna.


OD PRODUCENTA:
Rozkoszuj się chwilą prawdziwej przyjemności z kremowym żelem pod prysznic. Aksamitny żel delikatnie myje i pielęgnuje ciało, a jego puszysta piana otula skórę, pozostawiając na niej niezwykły, wyrafinowany zapach. Formuła żelu została wzbogacona w kompleks ekstraktów z maliny, truskawki i jeżyny o właściwościach nawilżających, ochronnych i przeciwstarzeniowych. Twoja skóra stanie się gładsza, bardziej elastyczna oraz odpowiednio nawilżona. Pozwól sobie na wyjątkową świeżość i właściwą pielęgnację swojego ciała dzień po dniu.



SKŁAD: 


MOJA OPINIA:
Bardzo lubię produkty BEBEAUTY, jak tylko jestem w Biedronce zaraz zerkam na nowe kosmetyki.. Kremowy żel kupiłam pierwszy raz i się nie zawiodłam. Do zakupu zachęciło mnie piękne opakowane, na którym widnieją owoce i kwiaty. Kolory są tak piękne i nasycone że trudno nie zwrócić na nie uwagi. Żel jest koloru delikatnego fioletu. Konsystencja jest gęsta, kremowa. Zapach jest piękny owocowo- kwiatowy, utrzymuje się ok. dwóch godzić po kąpieli na skórze. Produkt jest wydajny, nie uczula, dobrze się pieni. Cena ok 6 zł. zachęca do zakupu. Na pewno kupię żel ponownie, tylko tym razem wypróbuje inny zapach.




6 komentarzy:

  1. BeBeuty łudząco zaczyna przypominać Balea. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam wersję z Balea łudząco podobną :) Niedawno zdenkowałam biedronkową wersję 'białe kwiaty i jagody acai' - miło wspominam także polecam Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ma opakowanie. Ostatnio zawiodłam się na żelu tej marki, ale ten kusi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Biedronce mamy polskie żele Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciała bym kupić żel do kompieli bebesyty Truskawka jeżyna malina nie ma co w bieżące

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger