5/02/2017

5/02/2017

MultiBioMask

W poprzednim poście pisałam kilka słów na temat maski nawilżającej Moisture & Clean BioMask.
Dziś przychodzę z recenzją maski łagodzącej Multi Bio Mask Calm& Clean. Opakowanie zawiera dwie maseczki łagodzącą i oczyszczającą. Możemy je używać razem jak i osobno. Jest to bardzo praktyczne i pomysłowe rozwiązanie. 
   
PRODUCENT:
Calm & Clean, maska łagodząca do cery wrażliwej + maska oczyszczająca to to idealne rozwiązanie dla skóry wrażliwej, delikatnej, skłonnej do podrażnień oraz wymagającej dogłębnego oczyszczenia. Dzięki innowacyjnej formule Multi BioMask Calm & Clean sama decydujesz, jaka intensywność pielęgnacji będzie najbardziej odpowiednia dla Twojej cery: delikatne, wzajemnie przenikające działanie łagodząco-oczyszczające czy aktywne, skupione na konkretnych częściach twarzy.





Maska Łagodząca głęboko odżywia, koi, łagodzi podrażnienia i neutralizuje zaczerwienienia. Ekstrakt z Białej Lilii wycisza, odstresowuje i wygładza skórę, przywracając jej świeży i promienny wygląd.



Maska Oczyszczająca dzięki zawartości Aktywnego Węgla z pędów bambusa, skutecznie usuwa zanieczyszczenia, zapobiega powstawaniu zaskórników i reguluje wydzielanie sebum. Naturalna Glinka eliminuje toksyny z porów skóry, pozostawiając je czyste i zwężone.
0% parabenów, olejów mineralnych, alkoholu.




MOJA OPINIA: 
Stosowanie maski tradycyjnie rozpoczęłam od użycia maski oczyszczającej. Mam cerę mieszaną, problematyczną i potrzebuję dogłębnego oczyszczania. Produkt ma dość gęstą, kremową  konsystencję.Bardzo łatwo rozprowadza się na skórze. Maska jest koloru szarego, nie zastyga, bardzo łatwo możemy ją zmyć. Zapach jest bardzo przyjemny. Po zmyciu cera jest widocznie oczyszczona i odżywiona. Wiadomo nie pozbędziemy się zaskórników i innych niedoskonałości, ale są one mniej widoczne.
Maskę łagodzącą stosuję po mocnym peelingu twarzy. Gdy skóra jest zaczerwieniona po zabiegu, maska świetnie ją koi. Delikatne chłodzenie i przyjemny zapach to dodatkowy atut maski. Tak jak jej poprzedniczka świetnie się rozprowadza i zmywa. Skóra pozostaje nawilżona i delikatna. Maski świetnie się u mnie sprawdziły. Na pewno sięgnę po nie ponownie. Jestem także ciekawa innych produktów tej serii. Jestem ciekawa czy stosowałyście ten produkt??

3 komentarze:

Copyright © Loonia , Blogger