8/26/2017

8/26/2017

NEW ANNA COSMETICS

Olejki stosuję w mojej pielęgnacji od dawna. Uwielbiam stosować je zarówno na włosy jak i ciało. Dziś przedstawię Wam dwa produkty NEW ANNA COSMETICS : są to FERGIO BELLARO olejek do masażu oraz ECO U  eliksir do rąk.











PRODUCENT:
FERGIO BELLARO MASSAGE OIL - COCONUT DREAM
Olejki zawierają olej arganowy, który poprawia elastyczność skóry, nawilża, regeneruje, zapobiega powstawaniu rozstępów oraz poprawia wygląd skóry. Olejki pomagają zrelaksować ciało, pozostawiają skórę odżywioną i gładką. Olejek wzbogacony witaminą E.











SPOSÓB UŻYCIA:
Rozprowadzić odpowiednią ilość olejku na skórze, po czym masować aż do całkowitego wchłonięcia.








ECO U NATURE'S GARDEN ELIKSIR DO RĄK - ODŻYWCZY
Naturalny olejowy eliksir do rąk to mały cudotwórca dla podrażnionej skóry dłoni. Sprawia, że jest ona gładka, odżywiona i nawilżona. Olejki łagodzą podrażnienia i chronią dłonie.






SPOSÓB UŻYCIA:
Nanieść niewielką ilość na dłonie i pozostawić do wchłonięcia.








MOJA OPINIA:
Olejek do masażu zamknięty jest w plastikowej buteleczce o pojemności 200ml. Zapach produktu jest cudowny, kokosowy, słodki. Do wykonania masażu poprosiłam męża. Za pierwszym razem nabrał on za dużą ilość produktu i niestety olejek nie chciał się wchłonąć. Ja przynajmniej skorzystałam , bo masaż trwał długo :) Kolejnym razem do aplikacji nabrał tylko odrobinę i produkt spisał się rewelacyjnie. Masaż tym produktem jest bardzo przyjemny, przy tak pięknym zapachu można się naprawdę zrelaksować. Skóra jest po nim bardzo delikatna, nawilżona a  zapach kokosu na mojej skórze był wyczuwalny nawet kilka godzin po aplikacji. Jestem zauroczona tym produktem i polecam wypróbować- doznania niesamowite. Zauważyłam na stronie producenta że oferta olejków do masażu jest bardzo bogata, aż nie wiadomo w czym wybierać. Na jesień/ zimę na pewno zaopatrzę się w kolejny taki olejek, może tym razem skuszę się na inną nutę zapachową.
Eliksir do rąk zamknięty jest w szklanej buteleczce o pojemności 30ml. Dodatkowym atutem jest pipeta, która bardzo ułatwia aplikację produktu. Tutaj także wystarczy minimalna ilość olejku, ponieważ jest bardzo wydajny, dobrze się rozprowadza. Eliksir bardzo szybko się wchłania, pozostawiając delikatną, satynową powłokę na skórze. Zapach jest piękny, słodki podobny do poprzedniego olejku, lecz jest bardziej intensywny. Muszę się przyznać że w upalne dni, gdy wmasowałam  eliksir w dłonie, nie omieszkałam musnąć nim także skóry szyi  i dekoltu. Skóra widocznie była nawilżona a delikatny zapach roznosił się dookoła mnie. Oba produkty bardzo przypadły mi do gustu, chętnie sięgnę po nie ponownie.







17 komentarzy:

  1. Eliksir do rąk bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygowałaś mnie ! ;) A nie znam tych kosmetyków w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kokosowy olejek ciekawi mnie najbardziej. Uwielbiam produkty o tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że firma ma takie fajne olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo lubię wszelkie olejki do włosów, ale muszę się przyznać, że do ciała nie próbowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eliksir to ja bym chętnie przytuliła i bardzo mnie ciekawi jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio nie ufam w ogole olejkom. Nie wiadomo ile jest w takim produkcie prawdziwych olejów :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ten eliksir :-)) Za olejkami do masażu... jednak nie przepadam ;-) Może to się kiedyś zmieni?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękne opakowanie tych produktów i już samo to zachęca do ich kupienia :)
    Ten olejek do rąk głównie mnie interesuje :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę musiała wypróbować w zimę, kiedy to moje ręce wyglądają okropnie :o

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam wcześniej o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować, ciekawi mnie olejek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja do olejków jestem strasznie anty, zazwyczaj za bardzo przetłuszczają skóre/włosy czy coś.. może faktycznie nie są mi wskazane? Mimo wszystko dalej się od nich odsuwam, więc podziękuję :P

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm wymasowałaby się ale hmm lepiej aby ktoś to zrobił :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ogólnie kiedyś bardzo nie lubiłam czegokolwiek do smarowania o oleistej konsystencji, a teraz całkiem się przekonuję :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba sobie zafunduje masaz takim olejkiem:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger