3/14/2018

3/14/2018

BOCCA BEAUTY ACCESORIES



Na spotkaniu blogerek z drogerią Jasmin, miałam okazję poznać firmę Bocca Beauty. Marka posiada w swojej ofercie akcesoria do pielęgnacji twarzy, włosów, dłoni, stóp i ciała. Otrzymałam kilka produktów do przetestowania, ale o tym za chwilę. Najpierw kilka słów o Bocca Beauty.


BOCCA BEAUTY ACCESORIES
Marka BOCCA narodziła się z emocji podczas licznych podróży po Bella Toscana - Pięknej Toskanii. Chłonęliśmy miejsca, gorące, rozegrane cykadami ukrytymi wśród drzew oliwnych i winorośli.
Namiętnie szukaliśmy we włoskich winach ducha, który objął serdecznie wzorniczą elegancję i południowy luz. Patrzyliśmy na Włoszki, które w swoich czerwonych Alfa Romeo i na srebrnych Vespach pędziły nienagannie eleganckie i zawsze uśmiechnięte.
Od dawna myśleliśmy o marce na miarę współczesnych kobiet, bezkompromisowo łączących piękno i praktyczność.
Idąc florencką starówką zobaczyliśmy "wbudowaną" w zabytkowe mury galerię sztuki nowoczesnej. W galeryjnej witrynie dumnie prezentowały się namalowane ostrą kreską kobiece usta. Wiedzieliśmy, że ten obraz zostanie z nami na dłużej. Tak narodziła się BOCCA (po włosku "Usta") – marka dla kobiet, które są piękne i praktyczne zarazem. Zawsze dobrze przygotowane aby dać się ponieść odrobinie szaleństwa.


PRODUKTY JAKIE OTRZYMAŁAM:
Kosmetyczka, dwa pędzle do makijażu grzebień oraz zestaw do manicure.



KOSMETYCZKA:
Kosmetyczka BOCCA jednokomorowa, wykonana z wysokiej jakości skóry ekologicznej, posiada podwójne dno.  Zaprojektowana z dbałością o każdy szczegół pozwoli na wygodne przechowywanie kosmetyków i narzędzi do makijażu. Dodatkowo wyposażona w stelaż ułatwiający szerokie otwieranie.






ZESTAW DO MANICURE 3 CZĘŚCIOWY
                                                                                                                                                                                                                                      3-częściowy zestaw do manicure BOCCA, zestaw zawiera: nożyczki do paznokci, pilnik szafirowy, pęsetę skośną, które stanowią niezbędnik każdej kobiety. Wygodne etui i niewielki rozmiar pozwalają na proste przechowywanie. Idealny do podróży.




GRZEBIEŃ:
Grzebień do włosów szeroki BOCCA idealny do włosów kręconych. Posiada zaokrąglone ząbki. Do stosowania na suche i mokre włosy. Łatwo sunie po włosach. Równomiernie rozprowadza odżywki i maski.




PĘDZEL
pędzel numer kat. B0001
Profesjonalny pędzel do różu i bronzera BOCCA jest idealny do nakładania różu lub kosmetyków brązujących (umożliwia precyzyjne konturowanie). Może być stosowany do nakładania rozświetlaczy na szczyty kości policzkowych. Rozprowadza produkt nie pozostawiając smug. Wykonany z włosia syntetycznego, które nie ulega odkształceniu i jest łatwe do  utrzymania w czystości. Trzonek z naturalnego drewna.



pędzel numer kat. B0004
Profesjonalny pędzel do nakładania i rozcierania cieni BOCCA B0004 sprawdzi się idealnie do nakładania lub blendowania, czyli rozcierania granic między cieniami. Bardzo dobrze nabiera produkty. Wykonany z włosia syntetycznego, które nie ulega odkształceniu i jest łatwe w utrzymaniu czystości. Trzonek z naturalnego drewna.




MOJA OPINIA:
Zacznę może od tego, że wszystkie produkty Bocca Beauty są eleganckie, wykonane z wysoką starannością o każdy szczegół.
Kosmetyczka w pięknym, różowym kolorze jest bardzo miękka w dotyku.  Zrobiona została z doskonałej jakości skóry ekologicznej, co  od razu się czuje. Jest leciutka i pojemna. Dzięki stelażowi można wygodnie z niej korzystać. Nie musimy za każdym razem sięgając po pędzel czy róż stawiać jej i otwierać. Trzyma się bardzo sztywno, nie przewraca na boki, a dzięki stelażowi jest cały czas szeroko otwarta. Moje stare kosmetyczki poszły w zapomnienie, ta zdecydowanie skradła moje serce.  
Zestaw do manicure składa się z trzech a w zasadzie czterech produktów, jeśli liczyć etui. W skład wchodzą: nożyczki, szafirowy pilnik oraz pęseta. Najbardziej z tego trio polubiłam pęsetę, która precyzyjnie usuwa nawet najmniejsze włoski, a także pilnik, który mimo swoich gabarytów jest ostry i bardzo dobrze piłuje płytkę paznokcia. Etui, nie dość że piękne, jest także wygodne w użytkowaniu. Dzięki niemu mam swój niezbędnik paznokciowy zawsze przy sobie.
Pędzle do makijażu są śliczne i świetnie wykonane. Włosie nie wypada, po praniu absolutnie nic się nie dzieje. Moim ulubieńcem został pędzel do różu i bronzera. Jest tak miękki i delikatny, że robienie nim makijażu jest dużą przyjemnością. Pięknie nakłada róż na policzki, nie tworzy smug, bardzo dokładnie rozprowadza produkt. Bardzo polecam go wypróbować. Pędzel do cieni też dobrze sobie radzi. Precyzyjnie blenduje cienie. Jest bardzo delikatny i miękki.
Grzebień jest wygodny w użyciu. Dzięki szerokim ząbkom dobrze rozczesuje włosy, nie wyrywając ich. Mimo iż nie mam włosów kręconych, od zawsze używam tego rodzaju grzebienia do rozczesywania ich po umyciu. Można go użyć także do rozprowadzania masek, lub przeczesania farby na włosach. U mnie sprawdza się świetnie.
Mogę z czystym sumieniem polecić produkty. Najbardziej polubiłam kosmetyczkę, pędzel do różu i zestaw do manicure. Znacie markę Bocca Beauty? Jestem ciekawa Waszego zdania.

MAM JESZCZE JEDNĄ INFORMACJĘ :
Mam dla Was kod rabatowy do sklepu internetowego www.bocca-beauty.com
Do końca czerwca 2018 roku wpisując kod lonia1 macie 10% rabatu na cały asortyment.





25 komentarzy:

  1. Pędzelki są bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam firmy ale produkty prezentują się naprawdę elegancko :) przepiękna jest ta kosmetyczka :) bardzo ładny szablon :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zainteresował mnie pędzel do makijażu ;) wygląda na bardzo fajniutki

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty robia całkiem przyjemne wrazenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancko prezentują się te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzelki bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw :D piękna kosmetyczna :D i te tulipany <3

    OdpowiedzUsuń
  9. That accessories seems really nice and brushes look too good.
    My Blog | Instagram | Bloglovin



    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw. Bardzo elegancko się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz spotykam tę markę, kosmetyczka jest mega urocza ! Ja róż nakładam ściętym skośnie pędzlem, ciekawe jak takim by mi się pracowało :-) wygląda bardzo solidnie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tej marce. Bardzo fajny zestaw!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie 🌹 im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Takim grzebieniem raczej bym nie uczesała krótkich włosów, ale pędzelki bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny zestaw, do tej pory nie znałyśmy Bocca Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już testuje pędzelki :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o pędzlach Bocca, ale żadnego jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz spotkam się z tą firmą :) Rzeczy wyglądają bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger