4/09/2018

4/09/2018

NATURA SIBERICA MASŁO OCZYSZCZAJĄCE I KREM LIFTINGUJĄCY

Rosyjska marka Natura Siberica specjalizuje się w produkcji i sprzedaży kosmetyków organicznych. Jej bogata oferta obejmuje dziesiątki wysokiej jakości produktów przeznaczonych dla klientów w każdej kategorii wiekowej. Wszystkie produkty marki Natura Siberica są zainspirowane dziką przyrodą Syberii i Dalekiego Wschodu. W ich składzie można znaleźć np. szarłat zwisły, nostrzyk biały, ślaz zygmarek i inne interesujące rośliny. Wiele z nich Natura Siberica uprawia na własnej farmie - pierwszej tego typu w Rosji. Natura Siberica kładzie duży nacisk na badania i rozwój. Co ciekawe, firma ta organizuje ekspedycje, których głównym celem jest poszukiwanie nowych składników. Oprócz tego współpracuje z różnymi instytucjami naukowymi i specjalistycznymi ośrodkami. Kosmetyki Natura Siberica są skuteczne, ekologiczne, a oprócz tego atrakcyjne cenowo. O ich wyjątkowości świadczy również fakt, że w czasie swojej działalności firma otrzymała wiele prestiżowych nagród i certyfikatów.
Dziś kilka słów o czarnym maśle oczyszczającym, kremie liftingującym z czarnym kawiorem.


PRODUCENT:

Niezwykłe Czarne Masło do twarzy skutecznie oczyszcza, odżywia i pielęgnuje nawet delikatną i wrażliwą skórę. Dzięki wyjątkowym właściwościom masło w kontakcie z wodą zamienia się w jedwabiste mleczko, które doskonale usuwa makijaż, toksyny i codzienne zabrudzenia. Zmniejsza pory, pomaga w regeneracji cery i pomaga walczyć z niedoskonałościami. Po zastosowaniu skóra jest odświeżona, wygładzona i pełna naturalnego blasku. Produkt posiada certyfikat Cosmos Organic, zawiera 100% składników naturalnych w tym, 62,9% organicznych.
Węgiel aktywny ma działanie bakteriobójcze, rozjaśniające, przeciwzapalne, skutecznie usuwa niedoskonałości, reguluje pracę gruczołów skórnych, odświeża i oczyszcza.
Rokitnik głęboko odżywia i wzmacnia skórę (zawiera 15 razy więcej witaminy C niż pomarańcze!). Przyspiesza także procesy regeneracji skóry, poprawia jej koloryt i ujędrnienie. Odżywia, łagodzi i wyrównuje koloryt skóry.    
Olejek Cedrowy efektywnie wygładza skórę, regeneruje, pomaga walczyć z niedoskonałościami. Przyspiesza gojenie się ran, zmniejsza zaczerwienienie i obrzęk.




SPOSÓB UŻYCIA: Produkt nakładaj rano i/lub wieczorem na twarz przy pomocy szpatułki. Następnie, delikatnie rozprowadź masło palcami, szczególnie zwracając uwagę na wrażliwe miejsca takie jak powieki. Zwilż ręce wodą, wykonaj masaż i dokładnie spłucz wodą. W przypadku dostania się produktu do oczu – natychmiast przemyj je wodą.






Skład INCI: Helianthus Annus Hybrid Oil*, Polyglecyl-3 Diisosterate, Glyceryl Sterate, Polyglecyl-10 Oleate, Cera Alba*, Polyglecyl-6 Caprylate, Polyglecyl-3 Cocoate, Polyglecyl-4 Caprate, Polyglecyl-6 Ricnoleate, Charcoal Powder, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil*, Pinus Sibrica Seed Oil WH*, Rubus Idaeus Seed Oil*, Linum Usitatiaaium Seed Oil*, Rhodiola Resea Root ExtractWH*, Tocopherol, Parfum, Limonene.
(*) – Organiczne składniki pochodzące z upraw ekologicznych
(WH) - Ekstrakty z dziko zbieranych ziół syberyjskich






KREM EXTRA LIFTINGUJĄCY DO TWARZY - KRÓLEWSKI KAWIOR

Najwyższej jakości krem na bazie czarnego kawioru i innych pożytecznych dla skóry składników. Krem przywraca skórze twarzy witalność, elastyczność i piękny wygląd. Krem ma potwierdzone działanie w redukcji zmarszczek i drobnych bruzd. Krem widocznie ujędrnia skórę, poprawia kontur twarzy i podbródka. Zawarte w nim składniki, takie jak ekstrakt z kawioru, zapewniają poprawę wyglądu skóry i efekt liftingu. Wyciąg z czarnego kawioru to bogate źródło białek, aminokwasów i witamin. W połączeniu z innymi ekstraktami różnych roślin, witaminami i minerałami widocznie odżywia skórę, pobudza produkcję kolagenu. Krem reguluję równowagę wodną, przywraca skórze młody wygląd, odświeża ją i zmniejsza przepuszczalność ścian naczynek krwionośnych. Ponadto krem stabilizuje równowagę lipidową komórek, działa przeciwutleniająco i odmładzająco. D- panthenol działa zwężająco na pory, regeneracyjnie na skórę i normalizująco na metabolizm komórkowy.





SPOSÓB UŻYCIA:
Nanieść niewielką ilość kremu na czystą suchą skórę twarzy.





SKŁAD INCI:
Aqua, Dicaprylyl Ether, Octyldodecanol, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Saccharide Isomerate, Glyceryl Stearate, Algae Extract (ekstrakt z alg), Pullulan, Triticum Vulgare Germ Oil (olej z kiełków pszenicy), Panthenol, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Oleate, Glyceryl Linolenate, Caviar Extract (ekstrakt z czarnego kawioru), Saponaria Officinalis Root Extract*(ekstrakt mydlnicy lekarskiej), Quersus Robur Bark Extract*(ekstrakt z kory dębu), Rhodiola Rosea Root Extract(WH) (różeniec górski), Cetraria Nivalis Extract(WH) (płunica śnieżna), Pinus Pumila Needle Extract(WH) (kosolimba), Bisabolol, Zingiber Officinale Root Extract (imbir lekarski), Malva Sylvestris Flower Extract* (ekstrakt z kwiatów malwy), Sodium Polyacrylate, Pinus Sibirica Seed Oil Polyglyceryl-6 EstersPS (pochodna oleju z nasion cedru syberyjskiego), Sodium Stearoyl Glutamate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Citric Acid.





MOJA OPINIA:
CZARNE MASŁO- Produkt zapakowany jest w eleganckie, czarne, kartonowe pudełko. W środku opakowania  mamy czarny, plastikowy  słoiczek o pojemności 120ml., oraz małą plastikową szpatułkę. Gdy otwarłam wieczko, ujrzałam czarne, gładkie, zbite masło. Moją uwagę prócz czarnej tafli produktu, przykuł piękny zapach. Jest on dość przyjemny lecz trudny do opisania. Wyczuwam nutę cytrusów, jakby lekkiej mięty, lekką słodycz. Zapach jest orzeźwiający. Do nakładania produktu użyłam szpatułki, następnie posługując się palcami rozprowadziłam produkt na skórze. Specyfik w trakcie kontaktu z wodą, totalnie zmienia swoją konsystencję. Staje się śliskie, tłuste dosłownie ma konsystencje masła. Przyjemnie  rozsmarowuje się na skórze i dobrze ją nawilża. Używanie go to sama przyjemność. Ze zmyciem produktu nie ma żadnych  problemów. Moja skóra po zastosowaniu mydełka jest dokładnie oczyszczona, delikatnie rozświetlona, wygląda zdrowiej i promienniej. Nie zauważyłam żadnych niedoskonałości, zapchania skóry czy podrażnienia. Jest to bardzo przyjemny, delikatny produkt a używanie jego to rozkosz. Dodam jeszcze że mimo czarnego koloru, produkt absolutnie nie barwi skóry czy włosów. Po zmyciu nie ma po  nim śladu.
KREM   zamknięty jest w kartonowym pudełku na którym widnieją informacje o przeznaczeniu sposobie użycia produktu. W środku kartonika umieszczony jest elegancki, czarno- srebrny flakonik o pojemności 50ml. Zaciekawiło mnie otwieranie produktu. Gdy przekręcamy górną część opakowania, wysuwa się dozownik. Krem jest koloru białego. Posiada dość gęstą, aksamitną konsystencję. Świetnie rozprowadza się na skórze, dość szybko się wchłania. Świetnie nawilża skórę, po jego nałożeniu dosłownie czuć ulgę na skórze. Staje się ona nawilżona, miękka, ukojona i elastyczna. Produkt pięknie pachnie, wyczuwam lekko owocowy aromat, który przez jakiś czas można wyczuć na skórze. Jeśli chodzi o działanie na bruzdy i oznaki starzenia, zauważyłam wyraźną poprawę w widoczności mniejszych zmarszczek. Większe mimiczne zmarszczki nie uległy poprawie. Krem dość dobrze ujędrnia skórę. Moja cera na pewno wygląda zdrowiej i promienniej.






17 komentarzy:

  1. Kosmetyków Natura Siberica nie miałam okazji jeszcze używać, chociaż już byłam blisko, bo kupowałam inne rosyjskie kosmetyki. Może kiedyś się skusze na któryś z ich bogatej oferty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarnym masłem mega mnie zaciekawiłaś :D Wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają i brzmią mega luksusowo :D Bardzo nas ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czytałam o tej serii dobre noty...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaintrygowałaś mnie tymi kosmetykami, zwłaszcza czarnym masłem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarne masło bardzo mnie zaskoczyło, nie miałam nigdy styczności z takim kosmetykiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam pierwszy raz styczność i jestem mile zaskoczona:)

      Usuń
  7. Używałam już trochę kosmetyków tej marki, ale głównie do włosów.
    Produkty, które posiadasz, również mnie zaciekawiły 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też znam tą markę głównie z pielęgnacji włosów, jednak posiadają dużo innych ciekawych produktów w ofercie:)

      Usuń
  8. Ostatnio im się przyglądałam i miałam właśnie je kupować natomiast stwierdziłam że mam sporo zapasu więc nie będę chomikować dodatkowych kosmetyków. Natomiast teraz już wiem że jak już przynajmniej wykończy część tego co mam to sięgnę po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda niesamowicie to masełko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten krem chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Większych, mimicznych zmarszczek raczej kremem się nie poprawi. Dobrze, że nie zaszkodził c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten z kurierem doskonale by się dla mnie nadawał.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kosmetyk ;)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna linia Natura Siberica. Kiedy na pewno się skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger