4/26/2019

4/26/2019

INSIGHT- BODY CLEANSER, BODY CREAM

Dziś recenzja dwóch produktów marki Insight- Body Cleanser oraz Body Cream. Firmę Insight miałam okazję poznać na targach w Poznaniu Look & Beaut Vision. Kosmetyki zainteresowały mnie od samego początku a dlaczego?? Ponieważ zawierają organiczne ekstrakty, nie zawierają parabenów, silikonów, sztucznych barwników, olejów mineralnych, SLS a sama szata graficzna produktów jest bardzo estetyczna i piękna.





BODY CLEANSER:


Płyn do mycia ciała, delikatna formuła przeznaczona dla całej rodziny oraz małych dzieci. Bardzo dobrze pielęgnuje skórę nawet najbardziej wrażliwą, pozostawiając ja nawilżoną i gładką. Utrzymuje równowagę lipidową i nie ingeruje w naturalne mechanizmy obronne skóry. Posiada działanie antyoksydacyjne, łagodzące i nawilżające.







DZIAŁANIE:

Przyjazna dla skóry formuła, która delikatnie oczyszcza, utrzymuje równowagę hydrolipidową i nie ingeruje w naturalne mechanizmy obronne skóry. Posiada działanie antyoksydacyjne, łagodzące i nawilżające.





SKŁADNIKI AKTYWNE:

Organiczny ekstrakt z lukrecji

działa przeciwzapalne i łagodzące zaczerwienienia , działa antyoksydacyjnie i regenerująco







Organiczny ekstrakt z czarnego ryżu
działa antyoksydacyjnie i ochronnie, działa zmiękczająco i uelastycznia








NURISHING BODY CREAM  
Odżywczy krem do ciała. Bardzo dobrze pielęgnuje skórę nawet najbardziej wrażliwą, pozostawiając ja nawilżoną i gładką. Głęboko odżywia poprawia strukturę skóry, pozostawiając ja napiętą i aksamitną.






DZIAŁANIE:
Bogata mieszanka składników aktywnych i emulgatorów pochodzenia naturalnego, sprawia, że krem jest idealnym preparatem, który odżywia głęboko skórę oraz poprawia jej strukturę, pozostawiając ją bardziej napiętą i aksamitną. Oprócz ekstraktu z czerwonej herbaty zawiera:

WYBRANE SKŁADNIKI AKTYWNE

Organiczny ekstrakt z dziurawca
działa przeciwzapalnie i antyseptycznie, uelastycznia i działa regenerująco

Organiczne masło shea
zmiękcza i odżywia skórę, działa ochronnie i antyoksydacyjnie




MOJA OPINIA:
Zacznę może od tego, że produkty Insight mają niezwykle piękną, minimalistyczną szatę graficzną która bardzo mnie urzekła. Body Cleanser czyli żel zamknięty jest w plastikowej buteleczce z dozownikiem co jest dużym plusem. Jego pojemność to 400 ml. Specyfik zawiera ekstrakt z lukrecji oraz ryżu, co czyni go niezwykle delikatnym. Do użycia wystarczy dosłownie odrobina produktu, ponieważ żel bardzo mocno się pieni. Jego zapach jest ekskluzywny, lekko słodki, piękny. Szkoda że nie utrzymuje się zbyt długo na skórze. Skóra po zastosowaniu produktu jest niezwykle delikatna, miękka, satynowa. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym produktem. Produkt dostępny jest w pojemnościach 100 i 400 ml. Zdecydowanie warto kupić większą pojemność.
Body Cream czyli krem do ciała, zamknięty jest w plastikowej tubce o pojemności 50ml. W katalogu widzę, że dostępna jest także wersja o pojemności 250ml. Dobry produkt idzie poznać praktycznie od pierwszego użycia. I tak właśnie było w tym przypadku. Gęsta, treściwa konsystencja kremu bardzo szybko wchłania się w skórę, nie pozostawiając tłustej warstwy- co jest dla mnie bardzo ważne. Piękny ekskluzywny zapach, który jest dość długo wyczuwalny na skórze. Uczucie mocnego nawilżenia i odżywienia. Mogę powiedzieć - produkt idealny. Niestety przez małą pojemność zużyłam go w szybkim tempie, ale na pewno skuszę się na większą tubkę.
Produkty świetnie sprawdzą się u osób borykającymi się z suchą, napiętą  skórą.
Jestem ciekawa pozostałych kosmetyków marki INSIGHT i na pewno skuszę się na nie.








11 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktów i chyba dobrze 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne opakowania, chętnie bym je wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam suchej skóry, ale polecę kuzynce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze okazji poznać produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przemawia do mnie ich szata graficzna :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Przymierzam się od jakiegoś czasu do kosmetyków tej marki..muszę tylko troche uszczuplić moje zapasy kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy, ale zapowiada się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie wygląda bardzo przeciętnie ale najważniejsze jest działanie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger