11/06/2019

11/06/2019

NOU ECLIPSE- WODA TOALETOWA DLA MĘŻCZYZN

Jakiś czas temu, pokazywałam Wam na moim blogu zapach NOU dla kobiet. Dziś będzie o zapachu dla mężczyzn. Chyba każda z Nas lubi, gdy jej mężczyzna pachnie świeżo, elegancko. NOU ECLIPSE to cytrusowo- drzewna woda toaletowa, która moim zdaniem przypadnie do gustu wielu mężczyznom.





JAK PACHNIE WODA TOALETOWA NOU ECLIPSE?


Gdybym miała opisać zapach w kilku słowach, powiedziałabym że jest to  ,,męski zapach z klasą". Wyrazisty, elegancki.
Woda toaletowa to produkt dla mężczyzn lubiących świeże zapachy, w których dominują lekkie cytrusowe nuty, na tle ziołowo-drzewnych akordów. Tajemniczej elegancji dodają nuty fioletowych kwiatów.
Woda toaletowa NOU ECLIPSE pachnie świeżo startą skórką cytryny i liśćmi fiołków. Z czasem wyczuwalne stają się nuty ziół: mięty, szałwii, podkręcone aromatem lawendy rozkołysanej od morskiej bryzy. W ich cieniu czają się cedr z irysem otulone woalem piżma.




























Nuty głowy: cytryna, liście fiołka
Nuty serca: mięta, szałwia, lawenda, morska bryza
Nuty bazy: cedr, irys, piżmo





Opakowanie wody jest równie męskie, jak jej zapach.
Elegancki granatowy kartonik, z biało czarnymi dodatkami. Buteleczka szklana, minimalistyczna z czarną etykietą i nakrętką. Flakonik posiada atomizer.
Nuty zapachowe wody bardzo przypadły do gustu zarówno mi, jak i mojemu mężowi. Bardzo lubimy zapachy  zdecydowane, eleganckie, ale jednocześnie nie nachalne; pasujące do każdej pory dnia i okazji. Właśnie taka jest woda toaletowa Eclipse, sprawdzi się zarówno do pracy, jak i na wielkie wyjście.
Niestety jeśli chodzi o trwałość woda wypadła słabo. Jest wyczuwalna około 2 godzin. Potem, moim zdaniem, zapach totalnie zanika. Produkt będzie odpowiedni dla osób, które nie lubią stosować mocnych nut zapachowych, które wyłaniają się przez długi okres czasu.



Myślę, że zapach świetnie sprawdzi się na sezon jesień- zima.
Może być świetnym prezentem na święta.  

Pojemność perfum to 50ml. Cena 69zł. Dostępność: Rossmann.

Znacie wody toaletowe NOU? Jestem ciekawa Waszej opinii.



13 komentarzy:

  1. Dałam tacie inny wariant. Piękny jest. Podoba mi się bardziej od damskich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale że zbliżają się ważne daty w kalendarzu - święta;) to chyba przejdę się do Rosska, aby je poznać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa ich męskich zapachów, bo przyznam szczerze, że damskie mi nie podeszły :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach opisałaś po prostu wyśmienicie, tak poetycko. Opis niesamowicie mi się spodobał. :) Pozdrawiam serdecznie. <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa, czy ten zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for the beautiful post! Have a nice day)   

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach musi być ciekawy. Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie i elegancko wygląda. Jednak nie znam się na zapachach i czytanie o nutach zapachowych nic mi nie mówi - wolę jednak iść do drogerii lub perfumerii i na żywo sprawdzić zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda,ze taka kiepska trwalosc

    OdpowiedzUsuń
  10. Do tego kosmetyki CBD z Bielendy i połączenie magiczne dla faceta!

    OdpowiedzUsuń
  11. zapach jest naprawdę solidny, serdecznie polecam od żony! A jak myślicie jakie NAJNOWSZE NAJNOWSZE inspiracje zapachowe będą popularne w tym roku?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja absolutnie preferuje perfumy rozlewane nad np. wodą toaletową.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam mężowi jako prezent i to idealny zapach dla niego.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger