8/24/2022

8/24/2022

SO!FLOW BY VIS PLANTIS- BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA - BOX PURE BEAUTY

 Dziewczyny lubią brąz! Oj tak, ja jestem zdecydowanie fanką pięknej opalonej skóry, nie tylko latem, ale przez cały rok. Nie zawsze mamy możliwość wylegiwania się na słońcu, a niektórzy wprost tego nie lubią, lub nie mogą się opalać, dlatego z pomocą przychodzą takie produkty, jak pianka brązująca do ciała SO!FLOW BY VIS PLANTIS 





Piankę mogłam poznać dzięki  PURE BEAUTY  W comiesięcznym boxie możemy znaleźć same perełki kosmetyczne. Przyznam, że wcześniej nie znałam tego produktu. 


SO! FLOW BY VIS PLANTIS- PIANKA BRĄZUJĄCA DO CIAŁA 



PRODUCENT:

Piękna i zdrowa opalenizna przez cały rok? Jesteśmy na tak! Z naszą pianką brązującą Twoje ciało pokryje się cudownym kolorem skóry muśniętej słońcem. Efekty zobaczysz już po kilku godzinach, a dodatkowo skóra będzie miękka, nawilżona i elastyczna – to wszystko bez nieestetycznych smug!

 

Za nadanie opalenizny w produkcie odpowiedzialne są składniki naturalnego pochodzenia DHA i Erytruloza . Dzięki ich synergicznemu działaniu pianka nadaje skórze już od pierwszego użycia naturalnie ciemniejszy odcień. W składzie znajdują się również wyciąg glicerynowo-wodny z marchwii oraz orzecha włoskiego, które nadają skórze pięknego, matowo-brązowego kolorytu. W składzie znalazła się również betaina cukrowa, silnie nawilżająca skórę i poprawiająca jej elastyczność, a także nadająca skórze gładkość gliceryna.

W piance znalazł się również adaptogen przywracający naturalną równowagę ciała i umysłu – wąkrotka azjatycka, która przyspiesza procesy gojenia, wzmacnia barierę skórną, a także stymuluje produkcję kwasu hialuronowego, kolagenu czy elastyny, zwiększając nawilżenie oraz elastyczność naskórka.

Całość uzupełnia piękny, wakacyjny zapach kokosa z mango.


 

DLA KOGO JEST PRZEZNACZONY?

Produkt przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry twarzy i ciała, również wrażliwej. To doskonała i bezpieczna alternatywa dla opalania, która zapewnia skórze nadanie równomiernej i pięknej opalenizny.


 SPOSÓB UŻYCIA:

-przed użyciem wstrząśnij

- po aplikacji poczekaj z założeniem ubrań do całkowitego wchłonięcia produktu

- nałóż równomiernie, dokładnie rozprowadzając dłonią lub przy użyciu specjalnej rękawicy, cienką warstwę na suchą i czystą skórę

- poczekaj do całkowitego wchłonięcia

Zalecane jest wykonanie peelingu skóry przed zastosowaniem pianki.

Zabieg najlepiej wykonać wieczorem. Dla wzmocnienia efektu możesz powtarzać go przez kolejne dni. Pamiętaj aby dokładnie umyć dłonie po aplikacji.





MOJA OPINIA:

Jak już wcześniej mogliście przeczytać, samoopalacz ma postać pianki. Świetnie się rozprowadza, nie brudzi ubrań, a przede wszystkim nie ma nieprzyjemnego zapachu. Wprost przeciwnie, zapach jego jest obłędny, słodki, iście letni.  Ja nakładam produkt za pomocą specjalnej rękawicy, kupionej w drogerii.
Należy pamiętać by zakładać ubrania dopiero po chwili, po wchłonięciu produktu, dlatego by uniknąć plam na skórze. 

Efekt jaki daje produkt jest delikatny, lekko brązowy bez żółtych, czy pomarańczowych tonów, jak to w starszych samoopalaczach bywało. Można śmiało stosować go na twarz.
Przyznam szczerze, że musiałam dołożyć produkt po kilku godzinach, a to dlatego że posiadam dość ciemną karnację i chciałam wzmocnić opaleniznę. 
Dla osób o jasnej karnacji jedna warstwa zdecydowanie wystarczy. Jeśli stosujecie samoopalacze, to musicie koniecznie go wypróbować. 

Jak widzicie w boxie Pure Beauty można znaleźć same nowinki. Jestem bardzo zadowolona z zawartości, ponieważ poznałam dużo kosmetycznych perełek.








12 komentarzy:

  1. Ja akurat nie używam takich samoopalaczy, ale polecę ten produkt mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój egzemplarz podebrała mi siostra. Lubi takie produkty 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę piankę, ale pomyślałam, że zostawię sobie ją jak opalenizna zejdzie. Mam nadzieję, że wtedy przyniesie mi sporo radości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że są tego typu kosmetyki :) Piankę mam i jak najbardziej ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, u mnie też nadal gości na półce z kosmetykami. Już 2 opakowanie.

      Usuń
  5. mam tą piankę i również uważam, że jest super

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger