3/05/2023

3/05/2023

PIERRE RENE- pomadka matowa Royal Mat Lipstick

 Piękne usta to niewątpliwie jeden z największych kobiecych atutów. Lubię podkreślać ich wygląd, dlatego w mojej kosmetyczce znajduje się wiele pomadek. Moim najnowszym nabytkiem jest pomadka matowa Royal Mat Lipstick od Pierre Rene.

Produkt ten był częścią zawartości boxu Pure Beauty, o którym  kilka słów możecie przeczytać tutaj




PIERRE RENE- pomadka matowa Royal Mat Lipstick

Satynowa pomadka Pierre Rene łączy w sobie delikatne cząsteczki pudrowe i nawilżające oleje dla efektu matowych, ale nawilżonych i miękkich ust.  Dzięki wysokiej koncentracji pigmentów, uzyskany długo utrzymuje się na ustach i sprawia, że usta są jak klejnoty otulone w wibrujący kolor. 


SPOSÓB APLIKACJI

Royal Mat Lipstick należy nakładać na usta w dwóch warstwach przy użyciu pędzelka. 
Matowa pomadka posiada magnetyczne opakowanie.






SKŁAD

ricinus communis seed oil, caprylic/capric triglyceride, candelilla cera, ozokerite, octyldodecanol, copernicia cerifera cera, cera microcristallina, ethylhexyl palmitate, octyldodecyl stearoyl stearate, hydrogenated coconut oil, simmondsia chinensis seed oil, olea europaea fruit oil, tocopheryl acetate, tocopherol, [may contain/może zawierać (+/-): ci 77891, mica, ci 77491, ci 77492, ci 77499, ci 15850 (red 6), ci 15850 (red 6 lake), ci 15850 (red 7 lake), ci 45380 (red 21), ci 45380 (red 21 lake), ci 19140, ci 42090, ci 45410, ci 75470]


MOJA OPINIA:

Zacznę może od koloru, który jest jednym z ciemniejszych dostępnych w serii (kolor 24 - Hot marsala, czyli ciemna wiśnia z brązowym pigmentem). Myślałam, że kolor jest absolutnie nieodpowiedni dla mnie, ponieważ zazwyczaj używam pomadek w kolorze nude. Muszę jednak przyznać, że na ustach wygląda całkiem ciekawie; świetnie sprawdzi się szczególnie wieczorową porą, gdy chcemy pięknie wyglądać. Sama pomadka jest przyjemna w użyciu. Rozprowadza się jak masełko. Dobrze kryje. Wiadomo, jak na tego typu pomadki, trwałość nie jest wybitnie długa, jednak na moje potrzeby w zupełności wystarcza. Moim zdaniem kosmetyk jest bardziej satynowy, nie powoduje wysuszenia ust, a dodatek nawilżających olei, sprawia że usta są miękkie.







2 komentarze:

  1. Ja akurat nie lubię takich ciemnych pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój kolor lecz zabrakło mi tu zdjęć jak ta pomadka wygląda na ustach. Osobiście nie używam takich kolorów ale na kimś bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger