4/22/2023

4/22/2023

BIELENDA PROFESSIONAL- Tonik z kwasami PHA 3%

 Kwasy to nieodzowny element w pielęgnacji mojej problematycznej skóry. Dziś postanowiłam poświęcić kilka słów na temat produktu, który mnie zaciekawił, a mianowicie Toniku z kwasami PHA 3% od BIELENDA PROFESSIONAL, który możecie pamiętać z mojego poprzedniego postu, w którym opisywałam zawartość nowego boxu PURE BEAUTY



BIELENDA PROFESSIONAL- Tonik z kwasami PHA

Tonik z kwasami PHA 3% Przeznaczony dla każdego rodzaju skóry, w tym wrażliwej i naczynkowej. Tonizuje, łagodzi, wzmacnia, działa antyoksydacyjnie. Stosowany regularnie wspiera odnowę skóry i jej regenerację. Zawiera 3% kompleks kwasów PHA – laktobionowego oraz glukonolaktonu.


STOSOWANIE

Nasącz wacik i przetrzyj uprzednio oczyszczoną skórę. Omijaj okolice oczu. Używaj na noc, w zależności od preferencji i stanu skóry codziennie lub kilka razy w tygodniu. Stosuj fotoprotekcję.




SKŁAD

  • Kwas laktobionowy działa zmiękczająco, łagodzi podrażnienia, zmniejsza zaczerwienienia,
  • Glukanolakton działa stymulująco na odnowę komórek skóry, działa antyoksydacyjnie, przyspiesza redukcję niedoskonałości, 
  • Niacynamid reguluje wydzielanie sebum, działa przeciwzapalnie, trehalozę - silnie nawilża skórę, chroni przed wolnymi rodnikami, 
  • Panthenol nawilża, regeneruje, łagodzi podrażnienia.

INCI: Aqua (Water), Lactobionic Acid, Gluconolactone, Niacinamide, Sodium Lactate, Trehalose, Panthenol, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol.





MOJA OPINIA

Jestem posiadaczką cery mieszanej, z tendencją do powstawania zaskórników i przebarwień. Stosowałam wiele profesjonalnych kosmetyków i zabiegów, po których nie widziałam spektakularnych efektów. Dlatego też, muszę szczerze przyznać, że nie oczekiwałam jakichkolwiek efektów po toniku z kwasami, ale muszę przyznać, że do codziennego stosowania daje radę. 

Produkt jest delikatny, mimo obecności kwasu nie czuć szczypania, czy jakiegokolwiek dyskomfortu. Skóra nie jest mocno napięta, ani przesuszona. Regularnie stosowany sprawia, że skóra jest rozjaśniona, wygładzona, delikatna w dotyku. Zauważalnie zredukował moje niedoskonałości. Dodatkowym atutem jest duża wydajność kosmetyku. Należy jednak pamiętać, by przy stosowaniu tego typu produktów używać na co dzień ochronę z wysokim filtrem.  

2 komentarze:

Copyright © Loonia , Blogger