12/11/2017

12/11/2017

DELIA DERMO SYSTEM ŻEL, OLEJEK HYDROFILOWY ORAZ MGIEŁKA TONIZUJĄCA

W poprzednim poście przedstawiłam Wam nową serię kosmetyków Delia Dermo System.
Dziś chciałabym pokazać kolejne produkty: żel do mycia twarzy i okolic oczu, olejek hydrofilowy oraz mgiełka tonizująca. Najbardziej zaciekawiły mnie ostatnie dwa produkty, nigdy wcześniej nie miałam z nimi do czynienia czy się sprawdziły ???






PRODUCENT:
ŻEL DO MYCIA TWARZY I OKOLIC OCZU
Żel do mycia twarzy i okolic oczu na pewno jest dla Ciebie, jeśli:
- uważasz, że skóra jest czysta tylko wtedy, kiedy używasz ody,
- nie lubisz jak podczas mycia coś szczypie w oczy
- nie chcesz czuć dyskomfortu z powodu ściągniętej skóry
- potrzebujesz dokładnie zmyć makijaż
- nie lubisz myć twarzy mydłem
- chcesz mieć poczucie oczyszczenia i odświeżenia
- oczekujesz pielęgnacji bez podrażnień









DZIAŁANIE:

- zmywa makijaż
- usuwa nadmiar sebum
- nawilża i odświeża
- nie szczypie w oczy
- nie ściąga skóry
- nie podrażnia!
- jest odpowiedni dla każdego typu cery
- zawiera: D-panthenol, naturalną betainę
- nie zwiera: mydła, silikonów, alkoholu










OLEJEK HYDROFILOWY
Olejek hydrofilowy do mycia oczyszczania twarzy i okolic oczu na pewno jest dla Ciebie, jeśli:
- chcesz oczyścić skórę i jednocześnie dostarczyć maksymalnej pielęgnacji
- zwykle używasz dwóch kosmetyków do oczyszczania- do demakijażu i do mycia twarzy
- nie lubisz ściągniętej twarzy po myciu
- obawiasz się podrażnień i szczypania w oczy
- chcesz aby kosmetyk myjący intensywnie nawilżał
- oczekujesz przyjemności i ukojenia w codziennej pielęgnacji Twojej cery












DZIAŁANIE:
- oczyszcza i pielęgnuje
- intensywnie nawilża
- nie ściąga skóry
- nie podrażnia!
- nie szczypie w oczy
- jest odpowiedni dla każdego typu cery, nawet tłustej
- nadaje się do życia z wodą (do wytworzenia piany) lub bez (na wacik)
- zawiera: olej migdałowy, olej arganowy, olej słonecznikowy, witaminy A i E, kompozycję zapachową bez alergenów
- nie zawiera: alkoholu, silikonów, parabenów, barwników











SPOSÓB UŻYCIA:
Używaj :
- na wacik- bez spłukiwania, aby dokładnie usunąć mocny makijaż, lub jeśli masz bardzo suchą skórę
- z wodą- należy zwilżyć skórę i wmasować jedną dozę olejku, który pod wpływem wody zmieni się w delikatną emulsję myjąco- pielęgnującą. Następnie całkowicie spłukać wodą.


MGIEŁKA TONIZUJĄCA
Mgiełka tonizująca do twarzy , szyi i dekoltu jest dla Ciebie, aby wspomagać oczyszczanie i pielęgnację skóry twarzy. Powinnaś ją stosować jeśli:
- używasz kosmetyków do demakijażu, czy mycia twarzy, w celu przywrócenia naturalnego ph skóry
- chcesz przygotować skórę do przyjęcia składników aktywnych kremu czy serum
- nie lubisz ściągniętej skóry twarzy po serum
- oczekujesz przyjemności w codziennej pielęgnacji Twojej cery





DZIAŁANIE:
- przywraca naturalne pH skóry
- przygotowuje skórę do przyjęcia składników aktywnych kremu lub serum
- nie ściąga skóry
- jest odpowiednia dla każdego typu cery
- zawiera: ekstrakt z aloesu, alantoinę, ekstrakt z lukrecji, naturalną betainę i kompozycję zapachową bez alergenów
- nie zawiera: alkoholu, silikonów i parabenów











SPOSÓB UŻYCIA:
Używaj spryskując twarz lub przecierając ją nasączonym płatkiem kosmetycznym
- po każdym demakijażu i myciu twarzy
- przed każdym użyciem kremu czy serum
- po każdej kąpieli w basenie czy po treningu
 - zawsze kiedy masz ochotę odświeżyć i szybko zwilżyć skórę twarzy






MOJA OPINNIA:
Żel do mycia twarzy zamknięty jest w plastikowej, przeźroczystej buteleczce o pojemności 200ml.
Produkt ma delikatny, przyjemny zapach, nie pieni się. Jest bardzo delikatny dla skóry, nie szczypie w oczy. Ja postanowiłam używać żel przy codziennym myciu, rano i wieczorem jako uzupełnienie demakijażu. Produkt sprawdza się idealnie, doskonale oczyszcza im odświeża. Nie pozostawia dyskomfortu z powodu ściągnięcia skóry. Jest to idealny produkt dla osób, które tak jak ja nie lubią stosować mydła. Mimo 200 ml. produkt jest wydajny. Stosuję go od około miesiąca, dwa razy dziennie i zużycie jest minimalne. Serdeczne polecam wypróbować, bo warto.
Olejek hydrofilowy dostępny jest w opakowaniu z pompką o pojemności 150ml. Zapach produktu jest przyjemny, delikatnie słodki. Producent zaleca aby używać produkt do oczyszczania twarzy, na początku tak też zrobiłam. Po kilku zastosowaniach olejku postanowiłam użyć go na twarz, zamiast kremu. Byłam ciekawa jak sobie poradzi w ciągu dnia. Muszę przyznać że byłam mile zaskoczona, ponieważ mimo mojej mieszanej cery spisał się świetnie. Olejek wchłonął się bardzo szybko, nie pozostawiając tłustego filmu na skórze. Mocno nawilżył miejsca, które miałam bardzo suche. Nie zapchał mojej skóry. Przyznam że kilka razy podebrał go mąż, który z natury ma bardzo suchą skórę. Na co dzień musi stosować silnie nawilżających kremów. U niego również olejek spisał się świetnie. W ciągu dwóch dni po jego zastosowaniu skóra wraca do normy, odzyskuje elastyczność i nawilżenie.
Mgiełka tonizująca zamknięta jest w przeźroczystej butelce z atomizerem. Jej pojemność to 150ml. Mgiełka ma delikatny, przyjemny zapach. Często stosuję ten produktu w ciągu dnia, gdy nie mam makijażu. Mgiełka fajnie odświeża i jednocześnie likwiduje uczucie ściągnięcia skóry. Jest to przydatne głównie teraz gdy przebywamy w ogrzewanych pomieszczeniach a nasza skóra jest spierzchnięta i przesuszona. Produkt ten używam także  wieczorem przed nałożeniem serum, by przygotować skórę do przyjęcia składników aktywnych produktu. Jeśli ktoś boryka się z suchą skórą myślę, że mgiełka sprawdzi się świetnie. Ja na pewno powrócę do niej latem, myślę że wtedy także sprawdzi się idealnie.




21 komentarzy:

  1. super, bardzo ciekawie wygląda ta seria, fajnie, że się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mgiełka jest dla mnie mega kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna seria. Od Delii juz dawno nic nie miałam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. O, coś nowego. Z tą mgiełką mogłabym się nawet polubić =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na razie mam dobrą opinię na temat tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa jest ta seria, ostatnio Delia swoimi kosmetykami strasznie mnie kusi, by je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żel do mycia zaciekawił mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejek chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejki do mycia twarzy bardzo lubię więc ten też chętnie przetestuję. Dziękuję za obserwację i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam kilka rzeczy z Delii i jak najbardziej pozytywne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z całego zestawu najbardziej polubiłam zel, wodę i olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, your blog is amazing! I love it! xx

    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the both of my blogs and let me know in the comments of my newest posts so I can follow you ASAP.

    Have a great day!



    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    Instagram : http://instagram.com/livinglikev (follow me, I follow back :) )

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo czytałam na blogach o tym zestawie i chętnie poznała bym olejek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy zestaw kosmetyków. Na pewno warty wypróbowania :D
    Pozdrawiam i obserwuje. Życzę miłego wieczoru ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    OdpowiedzUsuń
  16. z chęcią bym wypróbowałam ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice post dear, really enjoyed reading it! Following you back! Have a lovely day! xoxo

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdpowiedzUsuń
  18. takie trio bym u siebie widziała ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znałam tej serii... do teraz :D zostaję tu na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger