1/02/2018

1/02/2018

PODKŁAD AA IDEAL MATCH

Przez ostatnie tygodnie stosowałam podkład AA Ideal Match. Dotąd używałam podkładów mocno kryjących, jednak tym razem postanowiłam użyć czegoś lżejszego. Podkład kupiłam w Rossmannie, cena około 30 zł. Podkład ma za zadanie idealnie dopasować się do naszej cery, czy faktycznie tak jest??













PRODUCENT:
Do każdego rodzaju cery. Podkład idealnie dopasowuje się do kolorytu i struktury skóry zapewniając precyzyjne krycie i naturalny wygląd. Formuła z ekstraktem z aceroli i witaminą e zapewnia witalność i świeżość oraz działanie anti-ageing. Podkład nie blokuje porów i nie powoduje powstawania zaskórników.








MOJA OPINIA:
Podkład zamknięty jest w szklanej buteleczce o pojemności 35ml. Opakowanie jest przeźroczyste, posiada pompkę, co jest dużym plusem. Konsystencja produktu jest dość rzadka, lejąca, mimo to bardzo dobrze rozprowadza się na skórze. Moim zdaniem podkład najładniej wygląda gdy nałożę go Beautyblenderem. Wybrałam odcień 201 Ivory i mam wrażenie, że przy nakładaniu na twarz kolor jest bardzo jasny. Po chwili jednak podkład dopasowuje się do koloru skóry, więc nie wygląda to źle. Mam cerę mieszaną z niedoskonałościami, przebarwieniami i ten produkt nawet dobrze sobie radzi. Cera wygląda na zdrową, jest delikatnie rozświetlona, ale nie jest to mocne świecenie. Produkt bardzo ładnie ujednolica cerę. Jeśli chodzi o krycie to jest ono średnie. Moje przebarwienia delikatnie widać, ale korektor załatwia sprawę. Podkład utrzymuje się u mnie kilka godzin. Produkt nie zapchał mojej skóry. Pierwszy raz mam podkład firmy AA i jestem mile zaskoczona. Na pewno kupię go ponownie.





21 komentarzy:

  1. W sumie chyba nigdy nie miałam podkładu od AA ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię w podkładach kiedy są pompki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, ta seria wings of colors mnie kusiła, ale trochę zapasów mi jeszcze zostało :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Od AA nie miałam nigdy podkładu, ale niestety mnie nadal nie kusi :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy nic z kolorówki AA aczkolwiek na razie mnie nie kusi nic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo dobrego słyszałam o tej serii i super, że również u Ciebie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że się sprawdza przy cerze problematycznej 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tej serii i właśnie jestem bardzo ciekawa tego podkładu jak z nim w praktyce:) PS super foty <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesli ten Ci się spodobał to twoje serce jeszcze bardziej podbije mineralny sypki ich puder z tej samej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam tego podkładu. Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj nie dla mnie - ja potrzebuję naprawdę dobrego krycia

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam go jeszcze. Może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiłaś mnie nim :) Muszę mu się bliżej przyjrzeć :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podejrzewam, że mógłby się u mnie sprawdzić, ale teraz częściej sięgam i tak po minerały;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo polubiłam podkład z Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie po niego sięgnę :):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem fajnie się prezentuje i myślę że nawet kolor dla mnie byłby ok chętnie wypóbuje.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger