3/06/2018

3/06/2018

DELIA CAMELEO ANTI DAMAGE

Dziś chciałabym Was zapoznać z kosmetykami Delia Cameleo. Linia Anti Damage przeznaczona jest do pielęgnacji włosów szorstkich i łamliwych. Zestaw zawiera szampon keratynowy, odżywkę, maskę, płynną keratynę oraz jedwab do włosów.



                                                   SZAMPON KERATYNOWY BEZ SOLI
0% PARABENÓW, SOLI, SZTUCZNYCH BARWNIKÓW BEZPIECZNA FORMUŁA PIELĘGNACYJNA
SZAMPON DO WŁOSÓW EKSTREMALNIE ZNISZCZONYCH, USZKODZONYCH, PO INTENSYWNYCH ZABIEGACH FRYZJERSKICH
Delikatnie myje włosy nie naruszając ich naturalnej bariery ochronnej.
Innowacyjna formuła szamponu bez parabenów, soli i syntetycznych barwników zapewnia delikatne oczyszczenie włosów i wyjątkową łagodność dla wrażliwej skóry głowy.
Dzięki biomimetycznej keratynie Kerestore™2.0 szampon pomaga zregenerować zniszczone włosy, wnika bezpośrednio w najbardziej uszkodzone miejsca i kompleksowo odbudowuje ich strukturę.






EFEKTY:
- dokładne oczyszczenie
- dogłębna regeneracja i intensywne nawilżenie
- ograniczenie efektu „puszenia się”
- jedwabista miękkość i wygładzenie




STOSOWANIE:
Niewielką ilość szamponu rozprowadzić na wilgotnych włosach, delikatnie masując do wytworzenia piany, a następnie spłukać. Czynność powtórzyć. Do codziennego stosowania.




SKŁADNIKI:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Propylene Glycol, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Cocamide MIPA, Palmitamidopropyltrimonium Chloride, Betaine, Glycerin, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Caprylyl/Capryl Glucoside, Citric Acid,
Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Polyquaternium-7, DMDM Hydantoin, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, PPG-2 Hydroxyethyl Cocamide, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Disodium EDTA, PEG-90M, Aminomethyl Propanol, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde.




                                                 KERATYNOWA ODŻYWKA BEZ SOLI
Natychmiastowo wygładzająca odżywka z biomimetyczną keratyną Kerestore. Na bazie formuły bez parabenów, soli i sztucznych barwników zapewnia delikatną pielęgnację włosów i skóry głowy.




DZIAŁANIE:
- wygładza bez obciążania
- pozostawia włosy miękkie w dotyku
- nadaje blask
- wzmacnia
- chroni przed wysoką temperaturą
- ułatwia rozczesywanie







REZULTATY:
Lśniące, gładkie i wyjątkowo miękkie w dotyku włosy





                                                               PŁYNNA KERATYNA
Intensywnie kondycjonująca keratyna w płynie z biomimetyczną keratyną Kerestore.





DZIAŁANIE:
- połączenie naturalnych składników i nowoczesnych technologii
- intensywnie regeneruje i rekonstruuje najbardziej uszkodzone miejsca na powierzchni włosa
- doskonale pielęgnuje
- sprawia, że włosy stają się wygładzone, aż po same końce, bardziej sprężyste, elastyczne i miękkie
- wygodna aplikacja w spray'u
- bez spłukiwania






SPOSÓB UŻYCIA:
Spryskać suche lub wilgotne włosy. Nie spłukiwać do codziennego użytku.







                                                      KERATYNOWA MASKA BEZ SOLI
Intensywnie kondycjonująca z wygładzającym Softilem i biomimetyczną keratyną Kerestore, która skutecznie poprawia wygląd włosów.






DZIAŁANIE:
- połączenie naturalnych składników i nowoczesnych technologii
- intensywnie regeneruje
- doskonale pielęgnuje
- zawiera kondycjonujący Softill




SPOSÓB UŻYCIA:
Niewielką ilość maski wmasuj w wilgotne włosy, od nasady aż po same końce. Pozostaw na 1-3 minuty, następnie spłucz dokładnie ciepłą wodą. Do stosowania 2 razy w tygodniu.




SKŁAD:







                                                                     JEDWAB DO WŁOSÓW
DZIAŁĄNIE:
Doskonale nawilżone, wygładzone i zdyscyplinowane końcówki włosów.





SPOSÓB UŻYCIA:
Niewielką ilość preparatu nakładać na wilgotne lub suche końcówki włosów.





MOJA OPINIA:
Całą linia kosmetyków posiada taką samą szatę graficzną. Jest to bardzo pomocne przy zakupach, ponieważ wiemy jakie produkty dobrać by uzyskać doskonałe rezultaty w pielęgnacji.
KERATYNOWY SZAMPON DO WŁOSÓW- zamknięty jest w buteleczce o pojemności 250ml. 
Opakowanie posiada pompkę, dzięki której możemy wygodnie aplikować produkt. Szampon bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy. Ma bardzo przyjemny, lekko słodki zapach. Włosy po jego zastosowaniu są miękkie i przyjemne w dotyku. Jak dla mnie mógłby się bardziej pienić. Bardzo dobrze zmywa olej z włosów. Bardzo go polubiłam i na pewno będę do niego wracać.
KERATYNOWA ODŻYWKA BEZ SOLI- produkt ma pojemność 200ml. Konsystencja jest dość gęsta, kolor biało-perłowy. Zapach jest bardzo przyjemny, słodki. Odżywkę używam co drugi dzień.  Włosy po jej użyciu są bardzo miękkie, delikatne i błyszczące.  Produkt nie obciąża włosów.
KERATYNOWA MASKA BEZ SOLI - Maska jest moim hitem, uważam że jest najlepsza z całej serii. Jej konsystencja jest gęsta, budyniowa. Zapach świetny, słodki. Włosy po jej użyciu są niesamowicie miękkie, lśniące jak po zabiegu u fryzjera. Stosowanie tego produktu sprawia mi dużą przyjemność. Włosy świetnie się układają i dodatowo mamy ochronę przed wysoką temperaturą suszarki czy prostownicy. Stosuję produkt zgodnie z zaleceniami producenta, czyli dwa razy w tygodniu. Maska na pewno będzie często u mnie gościć..
PŁYNNA KERATYNA- produkt zamknięty jest w buteleczce z atomizerem. Jak wszystkie produkty ma piękny zapach. Obawiałam się tego produktu, ponieważ mam włosy przetłuszczające się. Używam keratyny od połowy włosów i jest dobrze. Nie zauważyłam większego przetłuszczania czy obciążenia moich włosów. Często spryskuje nim włosy w ciągu dnia. Produkt nadaje im piękny zapach i delikatnie nabłyszcza.
JEDWAB DO WŁOSÓW- produkt posiada atomizer, wystarczy jedna aplikacja by nałożyć na końcówki. Jedwab sprawił że moje włosy są bardziej zdyscyplinowane i mniej się elektryzują.
Seria Cameleo Anti Damage bardzo przypadła mi do gustu. Spodobał mi się nie tylko zapach produktów, ale przede wszystkim ich działanie. Moje włosy stały się zdrowsze i bardziej lśniące. Polecam wypróbować osobom, które borykają się z łamliwymi, szorstkimi włosami. Ja widzę poprawę  kondycji moich włosów.






21 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że mimo iż kojarzę tę markę i tę szatę graficzną, jakoś nigdy nie zwracałam na nią uwagi w drogeriach. Chyba muszę to w najbliższym czasie zmienić, a że maska do włosów mi się kończy, to chyba będzie to pierwszy produkt, po który sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto wypróbować, kolorówka też jest niezła :)

      Usuń
  2. Przedstawiłaś tą gromadkę bardzo zachęcająco, muszę o nich pamiętać na przyszłość =)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje włosy uwielbiają keratynę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię tę serię, jedwab sobie najbardziej upodobałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przyjrzę się bliżej tej serii, gdy tylko uszczuplę włosowe zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta seria i u mnie się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też testuję ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prócz jedwabiu nie miałam nic z tego zestawu, ale kusi mimo wszystko. :) Jak dobrze ze moj szampon i odzywka się kończą. ;) Miałam jedwab, ale kompletnie się nie sprawdził. jeszcze bardziej wysuszył końce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Maska wygląda kusząco :) Mi ostatnio potrzebne coś co by jednak troszkę obciążyło moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ten moment jestem bardzo zadowolona jedynie jeszcze z całego zestawu nie używałam maski ale będę ją próbowała w weekend tak więc zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio będąc w sklepie zastanawiałam się nad zakupem szamponu z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia :)
    Nie miałam okazji poznać tej serii, ale bardzo mnie ciekawi, myślę, że się skuszę na jeden z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tą serię, niestety szampon u mnie się nie sprawdził dostałam po nim strasznego łupieżu :/
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/jeansowa-katana-z-futerkiem.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wypróbowałabym te kosmetyki, ponieważ nie miałam jeszcze okazji ich testować :) a kosmetyki do włosów kupuję najczęściej :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestaw, ciekawe jakby się u nas sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger