5/29/2018

5/29/2018

HENNA DO BRWI DELIA COSMETICS

Henny do brwi używam od kilku lat. Stosowałam produkty różnych marek, niestety z marnym skutkiem. Od około roku kupuję hennę Delia Cosmetics i ona sprawdza się u mnie najlepiej. Dziś chciałabym Wam zaprezentować różne rodzaje henny i jej zastosowanie.




HENNA DO BRWI - KREMOWA
Nowoczesna, kremowa koloryzacja brwi jak z salonu
Henna z odżywczym olejem arganowym, to najnowszy wymiar koloryzacji brwi. Innowacyjna, delikatnie pielęgnująca formuła kremu koloryzującego i specjalny aplikator, czynią zabieg farbowania brwi wyjątkowo łatwym, szybkim i łagodnym dla skóry.
Dostępne kolory ciemny brąz, grafitowy, czarny.








DLACZEGO WARTO UŻYWAĆ HENNY DO BRWI DELIA COSMETICS??
- Wygodny sposób na koloryzację brwi w zaciszu domowym
- Metoda idealna dla Pań w każdym wieku
- Zastępuje codzienne używanie konturówki do brwi
- Łatwy i ekonomiczny zabieg do samodzielnego wykonania
- Wystarczy wymieszać niewielką ilość kremu koloryzującego z dołączonym aktywatorem i nałożyć gładką emulsję na brwi za pomocą patyczka z opakowania
- Po zmyciu henny zaleca się wymodelowanie brwi w modny lub ulubiony sposób
- Nasycenie koloru zależne do czasu farbowania
- Wykonany według zaleceń na opakowaniu zabieg, nadaje brwiom wymarzony kształt i podkreśla oprawę oczu
- Trwałość koloru do 14 dni sprawia, że możesz zapomnieć o pielęgnacji brwi każdego dnia, a na urlop nie musisz zabierać dodatkowych kosmetyków
- Produkt przebadany dermatologicznie
- Kolor polecany dla kobiet o czarnych i ciemno brązowych włosach
- Kupując opakowanie na 15 aplikacji, możesz mieć piękne brwi kiedy tylko będziesz miała ochotę









SPOSÓB UŻYCIA:
- połączyć w miseczce, za pomocą aplikatora ok. 1 cm. kremu koloryzującego z tubki z 10-12 kroplami aktywatora z butelki.
- mieszać do uzyskania gładkiej, jednorodnej konsystencji
- nałożyć tłusty krem wokół oczu w celu zabezpieczenia skóry przed zafarbowaniem.
- nie nakładać na rzęsy. Za pomocą aplikatora nałożyć preparat na brwi.
- zmyć hennę letnią wodą. Wyregulować brwi.





HENNA DO BRWI - ŻELOWA

Nowoczesny wymiar bezpiecznej koloryzacji brwi i rzęs

- Wygodny sposób na koloryzację brwi w zaciszu domowym
- Zastępuje codzienne używanie konturówki do brwi
- Nadaje brwiom wymarzony kształt i podkreśla oprawę oczu
- Żelowa konsystencja i specjalny aplikator umożliwiają precyzyjne nakładanie preparatu
- Łatwy i ekonomiczny zabieg do samodzielnego wykonania
- Metoda idealna dla Pań w każdym wieku
- Jest bezpieczna w stosowaniu
- Przebadana dermatologicznie
- Kolor polecany dla kobiet o czarnych i ciemno brązowych włosach
- efekt utrzymuje się koło 2 tygodnie
Dostępne kolory czarny, grafitowy, ciemny brąz.






SPOSÓB UŻYCIA:
- połączyć w miseczce za pomocą aplikatora około 1 cm żelu z tubki z 5-6 kroplami aktywatora z buteleczki
- mieszać do uzyskania gładkiej konsystencji
- nałożyć tłusty krem wokół oczu, w celu zabezpieczenia skóry przed zafarbowaniem. Za pomocą aplikatora nałożyć preparat na brwi i rzęsy. Koloryzację rzęs wykonać na otwartym oku.
- po upływie ok.5-10 min. zmyć hennę letnią wodą. Rzęsy zmywać przy zamkniętych oczach. Zwrócić uwagę by resztki henny nie dostały się do oczu.
- po zakończeniu zabiegu wyregulować brwi i nałożyć krem nawilżający.







HENNA DO BRWI- TRADYCYJNA
- Sprawdzona od lat metoda na koloryzację brwi
- Klasyczny i ekonomiczny zabieg do wykonania w domu
- Metoda idealna dla Pań w każdym wieku
- Zastępuje codzienne używanie konturówki do brwi
- Doskonała do uzupełniania drobnych ubytków w brwiach
- Wystarczy wymieszać zawartość dwóch saszetek - proszek z kolorantem i aktywator, a delikatną emulsję za pomocą patyczka lub pędzelka nałożyć na brwi, nadając im oczekiwany kształt
- Po zmyciu henny zaleca się wymodelowanie brwi w modny lub ulubiony sposób
- Nasycenie koloru zależne do czasu farbowania
- Wykonany według instrukcji na opakowaniu zabieg, nadaje brwiom wymarzony kształt i podkreśla oprawę oczu
- Trwałość koloru do 14 dni sprawia, że możesz zapomnieć o pielęgnacji brwi każdego dnia, a na urlop nie musisz zabierać dodatkowych kosmetyków
- Kolor polecany dla kobiet o czarnych i ciemno brązowych włosach
- Produkt bezpieczny dla skóry, testowany dermatologicznie





SPOSÓB UŻYCIA:
Przed przystąpieniem do zabiegu należy wykonać próbę uczuleniową.
- zabezpieczyć skórę wokół brwi tłustym kremem
- zawartość obu saszetek wymieszać do uzyskania jednolitej konsystencji
- nałożyć na brwi np. patyczkiem kosmetycznym
- zużyć natychmiast po sporządzeniu mieszanki
- nie zostawiać na następny raz
- czas barwienia 5-10 minut w zależności od oczekiwanego stopnia przyciemniania brwi
- zmyć wodą z mydłem






HENNA DO BRWI - EKSPRESOWA JEDNOSKŁADNIKOWA
Najlepsze rozwiązanie na piękne brwi w 5 minut - bez łączenia składników.
- nie musisz mieszać koloryzatora z aktywatorem
- używasz kiedy chcesz - nawet 20 aplikacji
- możesz mieć ją zawsze w kosmetyczce, ale wystarczy aplikować ją co 3 dni
- nadanie oczekiwanego kształtu jest niezwykle proste, dzięki precyzyjnemu aplikatorowi w pędzelku
- łatwo zmywa się zwilżonym wodą płatkiem kosmetycznym
- nie rozmazuje się podczas zmywania
- bezpieczna do stosowania w okolicach oczu
- przebadana pod kontrolą lekarzy: dermatologa i okulisty
- zawiera olej arganowy
Dostępna w dwóch kolorach czarnym i brązowym.







SPOSÓB UŻYCIA:
- nałożyć tłusty krem wokół oczu, w celu zabezpieczenia skóry przed zafarbowaniem
- nie nakładać na rzęsy
- za pomocą aplikatora nałożyć preparat na brwi
- czas koloryzacji wynosi 5-10 minut
- zmyć letnią wodą







MOJA OPINIA:
Henna do brwi kremowa dostępna jest w trzech kolorach. Opakowanie zawiera tubkę z kremem, buteleczkę z aktywatorem3%, szpatułkę do nakładania preparatu.  Produkt jest wygodny w użyciu wystarczy zmieszać krem koloryzujący z aktywatorem i po około 10 minutach cieszymy się pięknymi brwiami. Hennę kremową Delia Cosmetics stosowałam już od dłuższego czasu. Po pierwsze cena jest przystępna a preparat starcza na wiele aplikacji. Sam produkt jest bardzo delikatny. Jestem posiadaczką cery mieszanej, dość problematycznej. Mimo iż producent obiecuje trwałość ok. 2 tygodni,   u mnie utrzymuje się około tygodnia. Peelingi, maseczki i inne zabiegi też pewnie mają wpływ na jej trwałość. Mam  problem, że u mnie żadna  henna nie utrzymuje się powyżej pięciu dni, czy to zrobiona w gabinecie kosmetycznym czy w domu. Ja jestem z efektu zadowolona. Nic się nie dzieje ze skórą, nie zauważyłam uczulenia czy podrażnienia.
Henna do brwi żelowa jest także do wielokrotnego użytku. Opakowanie zawiera tubkę z żelem,  buteleczkę z aktywatorem 2 %, aplikator ze szczoteczką oraz malutką miseczkę do mieszania. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, ponieważ nie musimy szukać patyczków czy miseczki do rozrobienia produktu. Tak jak jej poprzedniczka, po zmieszaniu składników jest gotowa do użycia. Produkt jest w postaci żelu, co może być ważne dla osób które mają problem z uczuleniem czy podrażnieniem. Jest niezwykle delikatny dla skóry. Efekt utrzymuje się na moich brwiach także około tygodnia. Jest to zależne od wielu czynników tak jak opisałam wyżej. Kolor nie wychodzi mocny, jest on bardzo delikatny i myślę że żadna z Nas nie zrobi sobie tym preparatem krzywdy.
Henna do brwi tradycyjna zawiera w opakowaniu dwie małe saszetki, które trzeba połączyć. Niestety produkt jest do jednorazowego użytku. W opakowaniu nie mamy dołączonego aplikatora, więc trzeba radzić sobie pędzelkiem lub patyczkiem. Jest to pewnie spowodowane niską ceną produktu. Henna ta sprawdziła się u mnie najsłabiej. Efekt utrzymał się około 4 dni a kolor także mnie nie zadowolił. Wolę jednak henny wielokrotnego użytku.
Henna do brwi jednoskładnikowa jest dla mnie nowością a jednocześnie stała się hitem. Dostępna jest w dwóch kolorach. Ja obecnie używam czarnego i jestem bardzo zadowolona. W opakowaniu mamy piękny, czarny aplikator podobny do tuszu do rzęs. W środku mieści się precyzyjny pędzelek którym możemy nadać odpowiedni kształt brwiom. Nie trzeba nic mieszać ze sobą, brudzić się itp. Ja często nakładam ją rano przed pracą i naprawdę z inną henną nie odważyłabym się tego zrobić. Nakładam produkt, piję kawkę zmywam, robię makijaż i wychodzę. Na brwiach mam ją około 10 minut. Efekt jest świetny. Kolor nie jest mocno czarny, taki w sam raz. Jedyny minus to trwałość, ponieważ 2-3 dni to maksimum czasu, ale aplikacja jest tak szybka i łatwa że mogę robić to co dzień.
Henna ekspresowa stała się moim totalnym ulubieńcem.
Jestem ciekawa czy stosujecie hennę do brwi jeśli tak to jaka jest waszą ulubioną??






10 komentarzy:

  1. sporo tego. Ostatnio te produkty modne na blogach. Ja nie stosuję henny, jak już to u kosmetyczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio stosuję hennę do brwi z Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ostatnio bardzo chwalone produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tylko raz zastosowałam hennę na rzęsach i wszystko wleciało mi do oka xd Nie za bardzo miłe doświadczenie ;p
    Pozdrawiam i zapraszam 💝 www.aliviastyle.blogspot.com 💝

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednoskładnikowa jest genialna i bardzo ją polubilam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Henny tej marki do mnie kit jakich malo. Raz ze ciezko aby dobrze zafarbowaly wloski, a dwa ze szybko się splukuja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Henny nie stosuję, moje poszły w świat, ale ta jednoskładnikowa zbiera same pozytywne opinię - widzę, że też ją polubiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też niestety nie stosowałam henny jeszcze może dlatego ,że bije się że nie wyjdzie .. Hehe
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie stosuję henny do brwi, ale swego czasu kręciłam się obok tej z Delii, ale finalnie mi przeszło :p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger