8/13/2018

8/13/2018

REVERS KOSMETYKI KOLOROWE- NOWOŚCI

Markę Revers pewnie z wiele z Was zna. Dziś chciałabym pokazać Wam kilka nowości.
Podkład - IDEAL COVER, błyszczyk do ust - LIP LAQUIER SHOW GLOW, eyeliner - ART LINER, paleta do konturowania - PURE MINERAL CONTOUR, oraz puder bambusowy - BAMBOO DERMA FIXER. Który produkt polubiłam najbardziej a który sprawdził się najmniej?? Zapraszam do lektury.


PRODUCENT:

EYELINER - ART LINER PRECISION LIQUID EYELINER
Ultra precyzyjny eyeliner w płynie, sprawi że jednym gestem stworzysz oszałamiający look. Wyjątkowo cienki i elastyczny aplikator umożliwia narysowanie perfekcyjnej, wyraźnej kreski w kolorze głębokiej czerni. Art Liner niezwykle szybko wysycha i nie rozmazuje się, zapewnia spektakularny efekt makijażu przez cały dzień.
Jak używać?
Podstawowa technika rysowania kreski eyelinerem polega na rozpoczęciu jego aplikacji w kierunku od wewnętrznego do zewnętrznego kącika oka. Linia musi być prowadzona blisko nasady rzęs. Zewnętrzny kraniec linii powinien być lekko uniesiony ku górze.
Po użyciu dokładnie zakręć eyeliner, aby zapobiec wysychaniu.









BLYSZCZYK DO UST- LIP LAQUIER SHOW GLOW
Innowacyjny lakier do ust łączący w sobie trwałość pigmentów i głębię kolorów szminki z metalicznym efektem GLOW. Jego kremowa formuła nakłada się niewiarygodnie łatwo i pokrywa usta lśniącym, wielowymiarowym kolorem pełnym blasku. Produkt zawiera mieniące się, odbijające światło pigmenty, które zapewniają intensywnie błyszczący, metaliczny efekt na ustach. Twoje usta będą wydawały się pełniejsze i większe.
SHOW GLOW posiada wyjątkowy, precyzyjny aplikator, który perfekcyjnie rozprowadza kosmetyk na ustach.

LIP LAQUIER SHOW GLOW- MÓJ KOLOR TO 21







PALETA DO KONTUROWANIA TWARZY - PURE MINERAL CONTOUR

PURE MINERAL CONTOUR, wielofunkcyjny zestaw modelujący kontur twarzy, składający się z bronzera, różu do policzków oraz rozświetlacza, dzięki któremu niezwykle łatwo i profesjonalnie wykonasz perfekcyjny makijaż twarzy i wydobędziesz swoje naturalne piękno. Każdy z elementów zestawu może być nakładany samodzielnie oraz łączony ze sobą, dzięki czemu uzyskamy niepowtarzalny look na dzień oraz na wieczorowe wyjścia. Pure Mineral Contour może być stosowany zarówno  na podkład, jak i samodzielnie - nie powoduje powstawania plam i smug. Stopniowe nakładanie kosmetyku pozwala na budowanie intensywności koloru i stworzenie oczekiwanego efektu makijażu.

PALETA PURE MINERAL CONTOUR- POSIADAM KOLOR 01



Bronzer – naturalna kolorystyka doskonale podkreśla rysy twarzy, rzeźbi i wysmukla. Bronzer nakładamy poniżej kości policzkowych, po zewnętrznej stronie nosa oraz na spodzie podbródka. W celu  podkreślenia rysów twarzy lub korekty wydatnego czoła, nanieś bronzer wzdłuż linii włosów, od skroni do skroni.

Róż – doskonale uwydatnia kości policzkowe, nadaje cerze świeży i promienny wygląd. Uśmiechnij się i aplikuj róż na policzki, nanoś kosmetyk pełnymi ruchami pędzla, zaczynając od środkowej części kości policzkowych, aż po skronie. Aby wyrzeźbić i wysmuklić optycznie twarz, róż nałóż również tuż poniżej kości policzkowych.

Rozświetlacz – rozświetla i podkreśla naturalne piękno. W celu wysmuklenia twarzy należy nanieść go wzdłuż pionowej linii nosa, aby dodać lekkości i świeżości makijażu rozświetlacz aplikuj powyżej kości policzkowych oraz na środkowym płacie czoła. Kosmetyk idealnie podkreśli spojrzenie - małym pędzelkiem stosuj symetrycznie na łuk brwiowy oraz na wewnętrzne kąciki oczu.







FLUID KRYJĄCY- IDEAL COVER
Długotrwały podkład silnie kryjący do każdego typu cery. Kremowa formuła idealnie kryje wszelkie niedoskonałości skóry, także blizny potrądzikowe, znamiona, przebarwienia oraz widoczne naczynka i rozszerzone pory. Zapewnia naturalny efekt makijażu. Posiada filtr ochronny SPF.

FLUID IDEAL COVER- MÓJ NIMER TO 06











PUDER BAMBUSOWY DERMA FIXER
Do utrwalania makijażu, w tym również makijażu scenicznego. Niezbędnik charakteryzatorów i wizażystów. Posiada najwyższy stopień matowienia. Szczególnie polecany dla cery mieszanej i tłustej. Nadaje wyjątkowo gładkie i matowe wykończenie makijażu, optycznie zmniejsza pory.  Działa antybakteryjnie, przeciwtrądzikowo, łagodzi podrażnienia, oraz reguluje pracę gruczołów łojowych. Niezwykle drobny, miękki i delikatny puder nałożony na skórę błyskawicznie się w nią wtapia i staje się zupełnie niewidoczny.







MOJA OPINIA:

EYELINER- Zacznę może od produktu, który najmniej przypadł mi do gustu. Eyeliner posiada  bardzo małe, poręczne opakowanie. Niestety nie zdał u mnie egzaminu. Pierwszym minusem jaki zauważyłam jest to, że ma on bardzo długi  pędzelek, który po zetknięciu z powieką mocno się zgina. Nie jestem w stanie namalować nim precyzyjnych kresek. Wolę zdecydowanie  produkty we flamastrze. Jeśli chodzi o kolor, to nie jest on tak głęboki jak bym chciała. Aby uzyskać efekt mocnego, intensywnego koloru, musze nałożyć kolejną warstwę produktu. Trwałość jest dość dobra, jedyne co zauważyłam to szybko schodzą mi końcówki kresek.

BŁYSZCZYK DO UST- to produkt dla osób, które lubią naprawdę mocny błysk na ustach. Są wakacje, więc można szaleć dodając sobie blasku. Zapach jest cudny, kojarzy się z gumą balonową. Trwałość i pigmentacja jest naprawdę dobra. Bardzo lubię go używać, delikatnie odciskam go na chusteczce by zmniejszyć błyszczenie. Wygląda naprawdę świetnie. Utrzymuje się na ustach dość długo.

PALETA DO KONTUROWANIA - jest bardzo wygodne w użytku. Wszystkie trzy produkty zawarte są w jednym małym opakowaniu. Bronzer i róż są matowe, jednak pierwszy z nich jest bardziej napigmentowany. Oba kolory świetnie się uzupełniają, bardzo ładnie prezentują się na policzkach. Rozświetlacz jest  delikatny idealny na co dzień. Jedyna wada produktu to dość mocne osypywanie przy nabieraniu na pędzelek.  Kolory są tak subtelne, że nie zrobimy sobie nimi krzywdy w postaci plam na policzkach. Myślę że kolory będą pasować zarówno dla blondynek jak i brunetek.

FLUID KRYJĄCY - ma dość gęstą konsystencję, bardzo dobrze się rozprowadza na skórze. Długo się utrzymuje, testowałam go także w upały i też zdał egzamin. Jeśli chodzi o krycie to jest całkiem dobre. Nie uzyskamy stu procentowego zakrycia niedoskonałości, ale nie jest źle. Podkład nie tworzy efektu maski, dopasowuje się do koloru cery, nie ciemnieje. Jak za taką cenę, myślę że jakość jest świetna. Opakowanie jest bardzo ładne i wygodne w użyciu ponieważ zawiera pompkę.

PUDER BAMBUSOWY -  jest w postaci sypkiego proszku. Ślicznie matuje cerę na kilka godzin. Ładnie ujednolica makijaż. Nie zauważyłam by produkt zapychał czy obciążał cerę. Do opakowania dołączona jest gąbeczka, ja jednak wolę używać pędzla.
Produkty Revers Cosmetics mile mnie zaskoczyły, myślę że jakość produktów jest coraz lepsza.






22 komentarze:

  1. Błyszczyk do ust mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ten podkład w ogóle nie odpowiada. Słabo kryje, jest ciemny, a do tego strasznie się warzy. Mam ten sam wariant palety do konturowania i moim zdaniem ona wcale nie jest delikatna. Trzeba z nią uważać, a rozświetlacz mocno się sypie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z podkładem nic takiego się nie dzieje. Paleta faktycznie się osypuje o czym wspomniałam, ale efekt nie jest mocny. Róż i rozświetlacz często dokładam. Może zależy od karnacji??

      Usuń
  3. Miałam ten puder bambusowy i bardzo go lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedynie mogłabym wypróbować fluid natomiast nie wiem czy by mi jego gęsta konsystencja nie przeszkadzała bo jednak wolę lżejsze formuły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja potrzebuję mocnego krycia, dla mnie jest ok.

      Usuń
  5. Very nice lipstick colour!! It looks very good on your lips :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej kolorówki. Paleta do konturowania jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym wypróbowała puder bambusowy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie umiemy robić takich kresek na powiece. Próbowałyśmy ale to jest dla nas za trudne xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam parę kosmetyków tej firmy i jestem z nich zadowolona :)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie słyszałam o tej firmie wcale :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nie do konca mnie kusi ta marka.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger