12/04/2018

12/04/2018

WARSZTATY KULINARNE Z FIRMĄ KUPIEC

Jako ambasadorka marki Kupiec, miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach kulinarnych. Impreza odbywała się we Wrocławiu w Browarze Mieszczańskim. Głównym prowadzącym warsztaty był Piotr Kucharski, ale mogliśmy poznać także naszą wspaniałą Panią Ewę Ceborską- Scheiterbauer- Dietetyka marki Kupiec.  Wszystkich ambasadorów powitano wspólnym zdrowym śniadaniem, przygotowanym z produktów marki Kupiec, po czym oficjalnie rozpoczęły się warsztaty. Ambasadorki odziane w  równe, zielone, firmowe fartuchy ruszyły do gotowania. Podzielono nas na dwie grupy. Moja ekipa przygotowała danie, którego nigdy wcześniej nie znałam, a mianowicie - ,,Boczniak mikołajkowy, prażona kasza gryczana, konfitura z warzyw i krakers". Druga grupa robiła danie- ,,Dyniowy pęczak, kurczak, chipsy z jarmużu".
Wszyscy ambasadorzy, skupieni pracowali w pocie czoła. Oczywiście nad wszystkim czuwał Piotr Kucharski, który dawał nam rady, uczył i zdradzał nowinki kulinarne. Pani Dietetyk także kontrolowała nasze poczynania w kuchni. Dawała Nam cenne rady na temat zdrowego odżywiania. Po przygotowaniu dań, ułożyliśmy pyszności na talerzach. Jak to blogerzy, najpierw wszyscy musieliśmy fotografować  dania, dopiero potem można było przystąpić do degustacji. Firma przygotowała niespodziankę w postaci warsztatów z fotografii kulinarnej. Uczono Nas jak ustawiać danie, by wyglądało atrakcyjnie. Ćwiczyliśmy robienie zdjęć. Potem przy pysznej kawie wręczono Nam upominek w postaci nowych produktów firmy Kupiec. Mieliśmy przyjemność jako pierwsi skosztować nowości wchodzących na rynek. Oczywiście do domu mogliśmy zabrać śliczne fartuchy, przyznam że do dziś używam go w kuchni, miło wspominając to wydarzenie. Warsztaty przebiegły w bardzo przyjaznej atmosferze. W końcu wszystkie kochamy gotować i wspólnie z marką Kupiec tworzymy ZDROWĄ RADOŚĆ ŻYCIA. To nasze motto, które towarzyszy Nam na co dzień.
Warsztaty na długo pozostaną w mojej pamięci. Mam nadzieję, że wkrótce znów będzie mi dane uczestniczyć w podobnym wydarzeniu, oczywiście z Kupcem i ambasadorkami.









Znalezione obrazy dla zapytania zdrowa radość zycia warsztaty kupiec




3 komentarze:

  1. Chciałabym w takich warsztatach uczestniczyć 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa takie warsztaty. Zawsze chciałam w czymś takim uczestniczyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham kursy kulinarne! Bardzo cenną wiedzę można wynieść z takich spotkań. Ja np. nauczyłam się ręcznie robić mozarellę z wiejskiego sera! Takich umiejętności nie nauczysz się na własną rękę z programów telewizyjnych.;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger