4/13/2019

4/13/2019

TARGI LOOK BEAUTY VISION - BLOG BEAUTY DAY

W miniony weekend miałam przyjemność uczestniczyć na targach kosmetyczno- fryzjerskich w Poznaniu. Pierwszy raz brałam udział w ogólnopolskim spotkaniu blogerek kosmetycznych- Blog Beauty Day.



Spotkanie miało miejsce 6 kwietnia o godzinie 12.00. Wszyscy blogerzy zebrali się w umówionym miejscu. Zostawiliśmy miło przywitani przez organizatorów, po czym mieliśmy chwilę dla siebie na zapoznanie się oraz na mały poczęstunek.







Blogerzy zostali podzieleni na dwie gupy. Każda miała przewodnika, który oprowadzał Nas po stoiskach firm, będących sponsorami naszego spotkania. Jak wiadomo blogerki uwielbiają nowości, dlatego przy stoiskach spędzałyśmy kilkanaście minut, by dowiedzieć się jak najwięcej o marce i produktach. Rozmowy z przedstawicielami marek były bardzo ciekawe. Przedstawiano Nam nowości, jakie wchodzą na rynek, trendy oraz nowinki z pielęgnacji. Przyznam, że większość firm jakie odwiedziliśmy nie była mi znana.






Po około dwóch godzinach, trochę zmęczeni wróciliśmy do sali, gdzie mogliśmy napić się wyśmienitej kawy, zjeść kanapkę lub pyszne ciasto. Miałyśmy chwilę czasu by trochę poplotkować, wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami.   Na koniec otrzymałyśmy drobne upominki od sponsorów spotkania. W poprzednim poście pokazałam Wam co znajdowało się w paczce.







Nie byłabym sobą, gdybym nie wyruszyła na dalsze zwiedzanie targów. Tym razem w pojedynkę.
Stoisk było tak dużo, że nie byłam w stanie odwiedzić każdego. Oczywiście poczyniłam zakupy na hali z produktami kosmetycznymi.  Po drodze przyglądałam się stoiskom, na których można było zobaczyć pracę linergistek. Podpatrzyłam także nowinki ze świata fryzjerskiego, a także obejrzałam pojedynek barberów na ringu. Na każdym kroku odbywał się konkurs. Byłam pod dużym wrażeniem oglądając piękne makijaże artystyczne, czy szalone kolorowe fryzury. Po raz pierwszy organizowane było wydarzenie Only Nails, czyli pokaz stylizacji paznokci.  Atrakcji było tyle, że na pewno każdy znalazłby coś dla siebie.





Międzynarodowe Targi Poznańskie jak zawsze były świetnie zorganizowane. Piękne kolorowe stoiska i niesamowite plakaty przyciągały klientów. Na stoiskach nie zabrakło także znanych osób ze świata beauty. Za rok na pewno odwiedzę targi Look Beauty Vision w Poznaniu, ponieważ jest to wydarzenie które koniecznie musi odwiedzić każda osoba kochająca nowinki w świecie beauty.




6 komentarzy:

  1. Fantastyczne są te targi, moim celem jest uczestniczenie w nich w najbliższym czasie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się są super może za rok spotkamy się na targach w Poznaniu:) Kto wie ;)

      Usuń
  2. Czuć na maksa, że Ci się tam podobało, za rok będzie również fantastycznie i tego bardzo życzę. :) Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, było super, bardzo dziękuję i również pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Można się dużo dowiedzieć z takich targów, coś podpatrzeć, poznać nowe trendy. Ja też lubię wiedzieć co jest na topie. Tak jak ostatnio przeglądałam co na ten sezon z sandałków można wybrać. Oczywiście w necie, na https://butymodne.pl/damskie-vices-c531.p192.html . Tam jest znacznie większy wybór. Też sprawdźcie, może coś kupicie.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ! the dress is very beautiful! i like the pink one!
    I am very interested in this.
    Love your blog, (づ ̄3 ̄) づ╭❤ ~, thank you for sharing.
    https://luxhairshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger