8/08/2019

8/08/2019

NOU WODA PERFUMOWANA- JASMIN

Każda z Nas lubi pięknie pachnieć. Według mnie, ładny zapach perfum to dopełnienie kobiecego wyglądu. Zapach musi współgrać ze strojem, porą dnia, roku, okazją, a przede wszystkim naszym nastrojem. Nuty zapachowe, jakimi otulamy się na co dzień, często zdradzają nasz charakter.
Dziś chciałabym przedstawić Wam polską markę NOU, która charakteryzuje się nie tylko pięknymi i trwałymi perfumami, ale także eleganckimi, a zarazem minimalistycznymi opakowaniami. Zanim przejdę do mojej opinii o produkcie, jak zawsze przedstawię Wam markę.





NOU
 W pięknym języku katalońskim NOU znaczy nowy.
Nowy zapach, nowe emocje, nowa jakość.  Zapachy NOU powstają z najwyższej jakości składników naturalnych. Komponują je najlepsi perfumiarze z Francji, dbając o to, by zadowalały gust najbardziej wymagających odbiorców. Proste, czyste i eleganckie.
Zapachy, które urzekną aktywne kobiety i dynamicznych mężczyzn.
Zapachy NOU nie zawierają sztucznych barwników, ich kolory są naturalne. Trwałość zawdzięczają wysokiemu stopniowi nasycenia olejkami eterycznymi. Dla wód perfumowanych 10-20%, dla wód toaletowych 5-10%.
W kolekcji NOU dostępne są zarówno zapachy dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Proste, minimalistyczne flakony nie odciągają uwagi od tego, co ważne.
Od zapachu.





ZAPACH NOU - JASMIN
U bramy ogrodu czujesz świeżą cytrynę i słodką brzoskwinię, robisz krok naprzód i rozpoznajesz, że rozpieszcza cię kwiat neroli. A gdy zapragniesz przysiąść na ławeczce, by upajać się pięknem otaczającego cię widoku, twoje zmysły pobudzą intensywne zapachy jaśminu, kwiatu pomarańczy i wiciokrzewu. Na końcu ogrodowej alei, tam gdzie możesz już odetchnąć,  wyczujesz jeszcze piżmo i słoneczny bursztyn.



NUTY ZAPACHOWE:
nuta głowy: cytryna, brzoskwinia, kwiaty neroli
nuta serca: jaśmin, kwiat pomarańczy, wiciokrzew
nuta bazy: piżmo, bursztyn słoneczny


MOJA OPINIA:
Marka Nou charakteryzuje się przede wszystkim specyficzną szatą graficzną opakowań. Wszystkie damskie zapachy mają takie same flakony i kartoniki. Różnią się jedynie tym, że każda woda posiada inny kwiat, który przypisany jest do odpowiedniej nuty zapachowej perfum. Szata graficzna jak i sam flakonik bardzo przypadły mi do gustu. Kolorowy kwiat na czarnym tle czyni produkt niezwykle estetycznym i pięknym, bardzo przykuwa uwagę.  Ja posiadam zapach Jasmin, owocowo- kwiatowy. Jak już wcześniej mogłyście przeczytać, dominuje w nim zapach jaśminu, który jest bardzo mocno wyczuwalny, dodatkowo wyróżnić można nutkę cytrusów i brzoskwini. Wciągu dnia zapach delikatnie się zmienia, uaktywniając bardziej pozostałe nuty,  jednak mimo to cały czas dominuje jaśmin. Trwałość oceniam na bardzo dobrą. Gdy spryskam się wodą rano jest ona wyczuwalna praktycznie do końca dnia. Myślę, że zapach przypadnie do gustu większości kobiet. Jest elegancki, intensywny, ale zarazem na tyle bezpieczny, że spokojnie możemy użyć go na co dzień, do pracy, czy wielkie wyjście. Jestem ciekawa jak pachną pozostałe wody, szczególnie ciekawi mnie zapach Fressia i Peony. Przy najbliższej okazji, będąc w Rossmannie na pewno na nie zerknę. Jestem ciekawa czy znacie  wody perfumowane Nou??





15 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam perfum tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz je mam, jestem mile zaskoczona ;)

      Usuń
  2. Miałam ten zapach i byłam z niego zadowolona, nie spodziewałam się takiej trwałości :) Teraz testuję Bergamot ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem pod wrażeniem trwałości;) ciekawią mnie pozostałe zapachy, na pewno się na jakiś skuszę )

      Usuń
  3. Ja mam wersję Peony :) Na lato bardzo przyjemny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten zapach mnie ciekawi, muszę zerknąć w drogerii;)

      Usuń
  4. Mam z tej marki zapach Peony i uważam, że jest śliczny.
    Jasmin też by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo ciekawi Peony, jest zachwalany, muszę zerknąć w Rossmannie ;)

      Usuń
  5. Mam te perfumy i bardzo polubiłam zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polubiłam ten zapach. Dla mnie jest o wiele lepszy od wersji "frezja" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wąchałam ten zapach w Rossmannie i nie spodobał mi się niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego zapachu niestety nie znam, ale bardzo lubię Cherry Blossom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sounds amazing! Fantastic post!

    Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię jaśminowe nuty w perfumach więc myślę, że ten zapach mógłby mi podpasować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie miałam, ale lubie jaśmin :) Ostatnio zakochałam się w świeczkach o tym zapachu, więc perfum też chętnie kupie ☺

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger