7/31/2022

7/31/2022

Odżywka bez spłukiwania Onlybio- Box Pure Beauty

 Dzisiejszy post poświęcony jest produktowi, który idealnie sprawdza się do włosów puszących się i trudnych do rozczesania- mowa o odżywce emolientowo-silikonowej Onlybio, którą znalazłam w boxie Pure beauty. Niejednokrotnie miałam styczność z produktami marki Onlybio i za każdym razem jestem zachwycona efektem. Moje włosy mimo, że są cienkie i delikatne, mają skłonność do plątania się. Rozczesanie ich bez pomocy odżywki jest niemal niemożliwe. Aktualnie mam włosy rozjaśnione, co sprawia że są jeszcze trudniejsze w stylizacji. dlatego też, odżywka jest świetnym rozwiązaniem.




SKŁAD

Aqua, Cyclopentasiloxane, Cetearyl Alcohol, Bis-(Isostearoyl/Oleoyl Isopropyl) Dimonium Methosulfate, Dicaprylyl Carbonate, Distearoylethyl Dimonium Chloride, Brassica Oleracea Italica(Broccoli) Seed Oil, Robinia Pseudoacacia Flower Extract, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Cetrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Tocopherol, Parfum, Citral, Citronellol, Limonene, Linalool.




SPOSÓB UŻYCIA

Produkt jest bardzo łatwy w użyciu. Wystarczy niewielką ilość wycisnąć za pomocą pompki i delikatnie nałożyć na wilgotne, odciśnięte z nadmiaru wody włosy. 







MOJA OPINIA

Odżywka, mimo iż jest bez spłukiwania, świetnie się u mnie sprawdziła. Tak, jak utrzymuje producent, efekt po jej zastosowaniu to idealnie gładkie, miękkie włosy bez efektu splątania. Dodatkowym atutem jest to, że emolientowo-silikonowa formuła absolutnie nie obciąża i nie przetłuszcza włosów.  Po stylizacji, włosy zyskują piękny wygląd, jak po wyjściu z salonu fryzjerskiego.

Nie sposób nie wspomnieć o cudownym zapachu, który długo utrzymuje się na włosach. Jeśli próbowaliście któregokolwiek z produktów Onlybio, wiecie że ich zapachy są obłędne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Loonia , Blogger