5/28/2023

5/28/2023

LASH BROW- Wosk do stylizacji brwi

 W boxie Pure Beauty znalazłam produkt do brwi znanej marki Lash Brow. Ja jestem posiadaczką cienkich brwi, dopiero co po makijażu permanentnym, natomiast widząc go ucieszyłam się i od razu wiedziałam komu mogę go podarować. 

Moja córka jest posiadaczką naturalnie gęstych brwi, a co za tym idzie bardzo dba, by na co dzień niesforne włoski wyglądały nienagannie. Córka pod moim okiem testowała sumiennie produkt; dziś postanowiłam podzielić się z Wami opinią.




LASH BROW- Wosk do stylizacji brwi Keratyna + Pantenol

PRODUCENT:

Poszukując idealnego produktu do makijażu, warto zwrócić uwagę na wosk do stylizacji brwi. To kosmetyk, z którym zdecydowanie się polubisz i szybko docenisz jego zalety. Przede wszystkim jest łatwy i wygodny w użyciu, uniwersalny i co najważniejsze – ultra mocny. Dzięki niemu stylizacja brwi stanie się banalnie prosta, a efekt w pełni satysfakcjonujący.

Produkt zawiera w składzie keratynę, uzupełniającą niedobór składników budujących strukturę brwi oraz nadającą połysk i zdrowy wygląd brwiom, oraz pantenol, który  przyspiesza wzrost brwi,  optycznie pogrubia brwi, a także chroni je przed uszkodzeniami mechanicznymi.




SPOSÓB UŻYCIA:

Na suche i nie pokryte żadnym produktem brwi, należy nakładać wosk za pomocą czystej, jednorazowej szczoteczki nadając pożądany kształt brwiom. Nie wymaga aktywacji wodą- produkt jest gotowy do użycia.

Ze względów higienicznych należy używać do produktu jednorazowych aplikatorów- aby nie wprowadzać resztek naskórka ze szczoteczki do produktu, każdorazowo przed zamoczeniem w produkcie zmieniać aplikator. Nie należy używać na brwi pokryte podkładem, korektorem, kremem czy pudrem: może wejść w reakcje z kosmetykiem i powodować biały nalot. Przed nałożeniem wosku, należy upewnić się, że brwi są całkowicie oczyszczone.

 


MOJA OPINIA:

Produkt zamknięty jest w małym (50 g), zakręcanym pojemniczku. Wosk przeznaczony jest do stylizacji brwi, różni się tym od mydełka, że ma rzadszą konsystencje i nie zastyga od razu. Można więc dłużej pracować nad uzyskaniem idealnego kształtu, ponieważ jest bardziej plastyczny. Wosk delikatnie nabłyszcza włoski, jest bezbarwny, dlatego też można uzyskać naturalny wygląd bez efektu przerysowania. Posiada piękny, owocowy zapach. 

Córka nakładała wosk szczoteczką do brwi, co umożliwiało jego równomierną aplikację. Brwi pozostają w nienaruszonym stanie przez większość dnia. Dużą zaletą jest to, że nie trzeba poświęcać dużo czasu na stylizację, wosk jest wygodny i szybki w użyciu, idealnie sprawdzi się więc dla początkujących.


Mam dla Was świetną informację, na stronie sklep.lashbrow.pl do końca maja trwa promocja-15% zniżki z kodem: purebeauty 

 





3 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam takiego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polubiłam się z tym woskiem :) Lubię jego naturalne wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej jestem początkująca, więc to produkt dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger