10/11/2023

10/11/2023

ARGANOVE Olejek do demakijażu i masażu twarzy

Ostatnio miałam przyjemność odkryć niezwykle interesujący produkt, który na pierwszy rzut oka wydał mi się być magicznym eliksirem dla mojej skóry. Mowa o olejku do demakijażu i masażu twarzy marki ARGANOVE. To olejek, który ma wiele zastosowań i obiecuje zadbać zarówno o dokładne usunięcie makijażu, jak i o relaksujący masaż twarzy. Dlatego postanowiłam poświęcić mu nieco uwagi i podzielić się z Wami moimi pierwszymi wrażeniami. Produkt znalazłam w niesamowitym boxie od Pure Beauty byHUSHAAABYE, o którego niezwykle ciekawej zawartości piszę tutaj.

Czy olejek do demakijażu i masażu to produkt, który może zmienić podejście do pielęgnacji skóry? Poznajcie razem ze mną ten ciekawy kosmetyk, i sprawdźcie czy warto go włączyć do Waszej pielęgnacyjnej rutyny. Jeśli jesteście ciekawi, jakie były moje pierwsze wrażenia i jak olejek sprawdził się u mnie, to zachęcam Was do dalszego czytania.



PRODUCENT

Naturalny olejek do demakijażu twarzy dokładnie usuwa makijaż i zanieczyszczenia. Naturalne oleje i witaminy odżywiają skórę i pobudzają do regeneracji. Relaksujący masaż twarzy olejkiem zapewnia odpowiednie dotlenienie skóry, uelastycznia i spowalnia proces starzenia się.


DZIAŁANIE

Olejek do demakijażu i masażu twarzy to wszechstronny produkt, który doskonale oczyszcza i odświeża skórę. Dzięki swojej formule nawilża, wygładza i zmiękcza skórę, regulując jednocześnie wydzielanie sebum. Dodatkowo, olejek skutecznie odblokowuje pory, działa uspokajająco na skórę, redukując niedoskonałości. Jego działanie odprężające sprawia, że twarz nabiera blasku i promienistości.

Sposób użycia jest bardzo prosty: niewielką ilość produktu należy nałożyć na skórę, a następnie delikatnie wmasować go. Po tej procedurze dokładnie spłukać twarz.



SKŁAD

Olejek do demakijażu i masażu twarzy to produkt wzbogacony o składniki o działaniu antyoksydacyjnym, takie jak witamina E, a także organiczne oleje arganowy i z opuncji figowej. Te naturalne oleje i witaminy nie tylko odżywiają skórę, ale także stymulują jej regenerację. Podczas relaksującego masażu twarzy przy użyciu tego olejku, skóra otrzymuje odpowiednie dotlenienie, staje się bardziej elastyczna, a proces starzenia się jest spowalniany.
INCI: Cannabis Sativa Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Sesamum Indicum Seed Oil, Isoamyl Laurate, Helianthus Annus Seed Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Argania Spinosa Kernel Oil, Isoamyl Cocoate, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Tocopherol, Opuntia Ficus Indica Flower Oil, Opuntia Ficus Indica Seed Oil, Calendula Officinalis Extract, Ribes Nigrum Seed Extract, Parfum





MOJA OPINIA 

Doskonale radzi sobie z rozpuszczaniem makijażu, jednocześnie pozostawiając skórę miękką, gładką i doskonale nawilżoną. Co ważne, jest bardzo lekki, nie zatyka porów ani nie wywołuje niedoskonałości, co sprawia, że jest idealny dla każdego typu skóry. W odróżnieniu od niektórych produktów, nie pozostawia charakterystycznej woskowej warstwy na skórze, co bardzo mile mnie zaskoczyło. Olejek ma także przyjemny zapach.

Ostatnio zaczęłam zwracać dużą uwagę na pielęgnację i masaż twarzy uważam, że przynosi to świetnie korzyści a nasza twarz wygląda jak po zabiegu u specjalisty. Dodając do tego profesjonalne kosmetyki, takie jak olejek od marki ARGANOVE nasza skóra jest naprawdę dobrze nawilżona i wygląda pięknie.

Opakowanie produktu jest bardzo ładne, minimalistyczne, a zarazem eleganckie. Buteleczka wyposażona jest w pompkę, dzięki której możemy dozować odpowiednią ilość produktu.

Jestem ciekawa, czy stosujecie tego rodzaju olejki do twarzy, a może stosowałyście już ten olejek? Jestem ciekawa Waszych opinii.




Post powstał we współpracy z marką Pure Beauty


2 komentarze:

  1. Fajnie, że nie pozostawia tej dziwnej warstwy na skórze :) Nie wiedziałam, że marka ma taki olejek w asortymencie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz miałam przyjemność przetestować :)

      Usuń

Copyright © Loonia , Blogger