10/20/2023

10/20/2023

MEDEINE Nawilżający tonik do twarzy

Od pewnego czasu zastanawiałam się nad tym, jak ulepszyć moją codzienną rutynę pielęgnacji skóry. Okazało się, że odpowiedź na moje pytania pojawiła się w postaci toniku nawilżającego od marki MEDEINE, który znalazłam w zawartości boxa kosmetycznego byHUSHAAABYE Pure Beauty. 

Kiedy go otrzymałam, wiedziałam, że to jest ten moment, kiedy mogę zacząć eksplorować i docenić jego potencjał. Tonik nawilżający to produkt, który jeszcze nie tak dawno nie znajdował się w mojej codziennej pielęgnacji. Zawsze skupiałam się na kremach i serum, ale teraz, po przeczytaniu o korzyściach płynących z regularnego stosowania toniku nawilżającego, byłam gotowa, by wypróbować go na własnej skórze.




ZASTOSOWANIE

Nawilżający tonik do twarzy to doskonały produkt, który przywraca skórze miękkość i delikatność, zapewniając jednocześnie głębokie nawilżenie i odświeżenie. Jak deklaruje producent delikatna formuła toniku łagodzi wszelkie podrażnienia, nie pozostawiając nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia na skórze. Co ważne, tonik ten jest odpowiedni do pielęgnacji cery każdego rodzaju, włącznie z wrażliwą skórą. Produkt ma za zadnie przywrócić właściwe pH skóry. Dodatkowym atutem jest to, że ma on naturalny, wegański skład.

Tonik należy używać codziennie rano i wieczorem, rozpylając go na oczyszczoną skórę twarzy.




SKŁAD

Tonik MEDEINE zawiera kilka kluczowych składników: 
  • Izomerat sacharydowy: Wyizolowany z roślinnych cukrów, ten ekstrakt jest znany jako "magnes wilgoci". Skutecznie przyciąga i utrzymuje cząsteczki wody w skórze, zapewniając jej właściwe nawilżenie. Jest szczególnie polecany dla skóry odwodnionej, suchej i podatnej na podrażnienia. 
  • Ekstrakt z korzenia piwonii chińskiej: Ten składnik działa jak leczniczy kompres dla skóry. Stymuluje produkcję kolagenu i chroni przed działaniem wolnych rodników, co pomaga utrzymać skórę odpowiednio napiętą i zmniejsza widoczność zmarszczek. Dodatkowo, piwonia chińska łagodzi podrażnienia skóry. 
  • Ekstrakt z pestek pigwy pospolitej: Pigwa pospolita jest bogatym źródłem witaminy C, żelaza, potasu, cynku i fosforu, co sprawia, że jest skarbem mikro- i makroelementów. Te składniki są istotne dla skóry, pomagając jej stawić czoła wpływowi czynników zewnętrznych
  • Hydrolat neroli: To delikatna mgiełka uzyskiwana z kwiatów gorzkiej pomarańczy. Ma relaksujące działanie na skórę, uszczelnia naczynka krwionośne i zmniejsza zaczerwienienia. Jest cennym dodatkiem dla skóry wrażliwej i przesuszonej, ponieważ nawilża ją i wspomaga proces regeneracji kolagenu.

Skład INCI: Aqua, Citrus Aurantium Amara Flower Water, Pyrus Cydonia Seed Extract*, Paeonia Lactiflora Root Extract, Propanediol*, Saccharide Isomerate*, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Extract*, Bioflavonoids*, Brassica Oleracea Italica Extract*, Trehalose, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Phytate, Alcohol, Phenethyl Alcohol, Sodium Citrate



MOJA OPINIA

Tonik ten jest zamknięty w eleganckiej szklanej buteleczce o pojemności 150 ml, wyposażonej w wygodny atomizer, co ułatwia precyzyjne dawkowanie produktu. Opakowanie przyciąga uwagę minimalistycznym i estetycznym designem. Zapach toniku jest delikatnie słodki, trudny do dokładnego określenia, ale przyjemny.

Działanie toniku spełniło moje oczekiwania. Moja skóra stała się wyraźnie delikatniejsza. Mam cerę mieszaną, ale nawet pomimo jego właściwości nawilżających, nie zauważyłem większego obciążenia, oraz problemu z nadmiernym świeceniem. Według mnie, skóra staje się po jego użyciu nieco bardziej napięta, co w moim przypadku jest korzystne.


Post powstał we współpracy z marką Pure Beauty

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie opisane jasno i wyraźnie . Brawo Ty podziwia za czas i chęci w prowadzeniu takiego bloga . I dziękuję bo dla nas leniwców super alternatywa aby zagłębić się bardziej .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger