4/14/2024

4/14/2024

SORAYA Kombucha Regenerujące serum do ciała

Już od dawna słyszałam o potędze kombuchy jako składnika pielęgnacyjnego, ale dopiero teraz miałam okazję przetestować ją na własnej skórze. SORAYA Kombucha Regenerujące serum do ciała obiecuje nie tylko nawilżenie, ale także odżywienie i regenerację. Dziś chcę Wam opowiedzieć o moim pierwszym wrażeniu i doświadczeniach z tym produktem.



DZIAŁANIE

Serum regenerujące dla ciała zawiera kombuchę, czyli napój z czarnej herbaty poddany fermentacji, który obfituje w kwasy organiczne i witaminy. To doskonałe źródło energii i nawilżenia dla skóry. Kolejnym składnikiem jest żeń-szeń, roślina z Azji znana jako adaptogen o właściwościach antyoksydacyjnych i przeciwstresowych. To naturalny eliksir przeciwstarzeniowy i oczyszczający organizm. 

Serum w składzie zawiera również zielone kuleczki Jojoba, które natłuszczają skórę i pomagają w wykonaniu masażu oraz masło shea, które odżywia i regeneruje skórę.



SKŁAD INCI

Aqua, Glycerin, Dicaprylyl Ether, Decyl Oleate, Betaine, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Isopropyl Palmitate, Glyceryl Stearate Citrate, Jojoba Esters, Saccharomyces/Xylinum/ Black Tea Ferment, Panax Ginseng Root Extract, Tocopherol, Hydrogenated Vegetable Glycerides Citrate, Pentaerythrityl Distearate, Sodium Stearoyl Glutamate, Xanthan Gum, Disodium Phosphate, Ethylhexylglycerin, Caprylyl Glycol, Sodium Phytate, Citric Acid, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum, CI 77288.

SPOSÓB UŻYCIA

Nałóż odrobinę serum na dłonie i delikatnie wmasuj je w oczyszczoną skórę ciała. Poprzez ten samodzielny masaż stymulujesz krążenie krwi.



MOJA OPINIA

Produkty do nawilżania ciała są dla mnie niezbędne po każdej kąpieli, czy prysznicu. Nazwa kosmetyku zaskoczyła mnie, dotychczas nie stosowałam tego typu specyfików poza skórą twarzy. Spodziewałam się skoncentrowanej formuły ze sporą dawką składników aktywnych, jednak regenerujące serum do ciała, w mojej opinii jest po prostu poprawnie działającym balsamem. 

Produkt ma dość przyjemną i delikatną konsystencję. Jest gęsty, ale mimo to dość łatwo rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Produkt ma bardzo przyjemny zapach kwiatowo-owocowy, który utrzymuje się przez długi czas po aplikacji. Moja skóra stała się bardziej gładka i delikatna.



Post powstał we współpracy z marką Pure Beauty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Loonia , Blogger