9/18/2024

9/18/2024

Hydra stars Moist and mild- Nawilżające serum barierowe | STARS FROM THE STARS

Dziś chciałabym podzielić się z Wami moimi pierwszymi wrażeniami na temat serum do twarzy Hydra stars Moist and mild marki Stars from the stars, które miałam przyjemność otrzymać w boxie kosmetycznym od firmy Pure Beauty. Jak wiecie, jestem wielką fanką testowania nowych produktów, a to serum od razu przykuło moją uwagę. Czy obietnice producenta pokrywają się z efektami, jakie daje? 


DZIAŁANIE

Hydra Stars Moist & Mild to nawilżające serum do twarzy, które wzmacnia barierę ochronną skóry. Dzięki starannie dobranej formule serum regeneruje i głęboko nawilża skórę, przywracając jej sprężystość i zdrowy wygląd. Pomaga również chronić skórę przed utratą wilgoci, jednocześnie wzmacniając jej naturalną barierę.

Kosmetyki z linii Hydra Stars marki Stars from The Stars zostały stworzone, aby kompleksowo dbać o skórę. Seria ta opiera się na wyjątkowych formułach z ceramidami NP, EOP i AP, które wzmacniają naturalną barierę ochronną skóry i pomagają zapobiegać utracie wilgoci. 


SKŁADNIKI AKTYWNE

  • Ceramidy – przyspieszają regenerację skóry, łagodzą podrażnienia oraz zapobiegają utracie wody.
  • Beta-glukan – działa nawilżająco, regenerująco, wygładzająco i ujędrniająco, a także wykazuje właściwości antyoksydacyjne.
  • Owies – wzmacnia i odżywia skórę, zwiększa jej poziom nawilżenia oraz redukuje zaczerwienienia.

INCI

Aqua, Propanediol, Glycerin, C15-19 Alkane, Coco-Caprylate/Caprate, Hydrolysed Oats, Ceramide NP, Ceramide AP, Ceramide EOP, Beta-Glucan, Squalane, Betaine, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, Phytosphingosine, Cholesterol, Behenic Acid, Tartaric Acid, Polyglyceryl-10 Stearate, Polyglyceryl-6 Behenate, Polyglycerin-3, Decyl Cocoate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Sodium Cetearyl Sulfate, Triethyl Citrate, Sodium Levulinate, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Caprylyl/Capryl Glucoside, Polyacrylate Crosspolymer-6, Citric Acid, CI 60730, CI 16255, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Dehydroacetate, Parfum, Limonene, Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate.


MOJA OPINIA

Serum sprawdziło się całkiem fajnie na mojej skórze. Przy regularnym stosowaniu zauważyłam, że moja cera stała się bardziej nawilżona i miękka w dotyku. Jednym z największych plusów produktu jest to, że ma przyjemny, delikatny zapach, który utrzymuje się na skórze przez dłuższy czas, przez co przyjemnie się go stosuje. Zauważyłam także, że rzeczywiście moja skóra ma większą sprężystość. Jestem zadowolona z efektów serum i myślę, że sięgnę po produkt ponownie.



Post powstał we współpracy z marką Pure Beauty



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Loonia , Blogger