6/07/2017

6/07/2017

ATODERM LAIT BIODERMA

Atoderm Lait - mleczko nawilżające do twarzy i ciała Bioderma. Jest to produkt który stosowałam razem z olejkiem Atoderm Huile De Douche Bioderma. O właściwościach olejku pisałam w poprzednim poście. Jak sprawdziło się mleczko, czy jest to produkt godny uwagi??




PRODUCENT:
Biologiczne działanie:
Atoderm Lait wzmacnia płaszcz hydrolipidowy i trwale zabezpiecza skórę, przywracając jej naturalną funkcję ochronną.




WSKAZANIA:
- skóra sucha
- wrażliwa skóra twarzy i ciała
- dla niemowląt, dzieci i dorosłych


WŁAŚCIWOŚCI I DZIAŁANIE:
- nawilża i dokładni odnawia barierę ochronną skóry
- łagodzi i zmniejsza nadwrażliwość skóry
- skóra jest elastyczna, miękka i gładka w dotyku
- lekka, nietłusta konsystencja
- preparat delikatnie perfumowany i hipoalergiczny
- Bardzo dobrze tolerowane, nie zawiera parabenów


SPOSÓB UŻYCIA:
Mleczko należy nałożyć 1 lub 2 razy dziennie na oczyszczoną  osuszoną skórę. Nawilżające działanie mleczka zwiększa się po zastosowaniu na lekko wilgotną skórę( bezpośrednio po kąpieli lub prysznicu )



MOJA OPINIA: 
Mleczko zamknięte jest w plastikowej, białej tubce o pojemności 200ml. Produkt jest białego koloru, konsystencja jest średnio gęsta, lejąca. Zapach jest delikatnie perfumowany, przyjemny lekko słodki. Produkt  nakładałam na suchą jak i delikatnie zwilżoną skórę. Po nałożeniu dość szybko się wchłania, pozostawiając na skórze przez jakiś czas delikatnie tłustą powłokę. Po  całkowitym wmasowaniu i wchłonięciu produktu  nie ma śladu po tłustej warstwie. Używałam mleczka na całe ciało jak i na twarz. Skóra po stosowaniu stała się wyraźniej nawilżona, mięsista, jędrna. Ale efekt ten otrzymałam dopiero po około tygodniu stosowania. Miejsca bardzo suche jak np. łokcie, stały się mniej szorstkie i delikatne. W dodatku po wsmarowaniu preparatu, skóra pięknie pachnie. Mleczko dobrze się sprawdza zamiast kremu na twarz. Po wchłonięciu cera jest nawilżona, wygładzona, wygląda zdrowiej. Myślałam że przy mojej mieszanej cerze twarzy mleczko nie sprawdzi się. Jednak spokojnie mogę używać go na zmianę z kremem. Mleczko używałam wraz z olejkiem nawilżającym tej samej firmy (poprzedni post) Myślę że warto wypróbować produkt, zwłaszcza gdy potrzebujemy nawilżenia.

8 komentarzy:

  1. Wydaje się całkiem fajne, markę lubię.

    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba sie skuszę na ten produkt bo mam problemy z nawilżeniem skóry na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko sięgam po tę mark :( nie wiem dlaczego

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic tej marki, a na mleczko w najbliższym czasie na pewno się nie skuszę, bo mam smarowideł do ciała na najbliższy cały rok;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od nich miałam jedynie krem do twarzy który bardzo polubiłam :) z innymi produktami nie miałam okazji jeszcze się poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego produktu, ale wydaje się być dobry :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go jeszcze, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger