4/18/2016

4/18/2016

Tusz Bell Glam & Sexy

Mascarę Bell Glam& Sexy kupiłam będąc na zakupach w Biedronce. Za tusz zapłaciłam ok. 10 zł.
 Gdy wróciłam do domu zaraz zabrałam się za testowanie nowego produktu.


OPIS PRODUKTU:
 Tusz do rzęs ekstremalnie pogrubiający firmy Bell. Kolor ekstremalnie czarny.
 
SKŁAD:
 Aqua, Acrylates Copolymer, Cl 77499, Stearic Acid, Talc, Copernicia Cerifera Cera, Glyceryl, Stearate, Oryza Sativa Cera, Hydrogenated Olive Oil, Glycerin, PVP, Triethanolamine, Beeswax, Mineral Oil, Olea Europea Fruit Oil, Glyceryl Dibehanate, Synthetic Beeswax, Cetearyl Octanoate, Propylene Glicol, Panthenol, PEG-100 Stearate, Cyclopentasiloxane, Cycloheksasiloxane, Tribehenin, Olea Europea Oil Unsaponifiables, Glyceryl Behanate, Synthetic Wax, Parafin, Polyaquaternium-10, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben, Phenoxyethanol, Htdroxyethylcellulose, PEG-8, Tocopherol, Asorbyl Palmiate, Ascorbic, Citic Acid, Dimethone.






MOJA OPINIA: 
Jak dla mnie mascara sprawdza się idealnie w każdym calu. Ma piękny, głęboki czarny kolor. Wystarczy pokryć rzęsy jedną warstwą tuszu, by uzyskać zadowalający efekt. Mascara bardzo dobrze rozprowadza się na rzęsach. Nie skleja ich, nie kruszy się i nie pozostawia grudek, nie osypuje się w ciągu dnia. Rzęsy są pięknie wydłużone i pogrubione. Jak dla mnie efekt jest bardzo zadowalający, na razie nie zauważyłam żadnych minusów produktu. Wcześniej nie miałam tuszu  tej firmy i żałuję bo są tanie i dobre.


9 komentarzy:

  1. Nie mialam tego tuszu, daje ładny bardzo naturalny efekt ale osobiscie wole mocniejsze podkreslenie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką cenę - fajny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jej nigdy, ale wiedzę, że cena super jak za taką jakość i efekt <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie efekt też się podoba, nie spodziewałabym się tego po Biedronce i po takiej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna recenzja :)
    Zapraszam blogbeautymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi po tym tuszu wyszło takie uczulenie że nawet leki nie pomagają oczy czerwone swędzą i pieką. Ale może mi tylko nie służy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger