4/21/2016

4/21/2016

ZIAJA - DEMAKIJAŻ

Dziś kilka słów o produkcie firmy Ziaja, jest to mleczko do demakijażu twarzy. Chciałam wypróbować coś innego, ponieważ przez ostatnie miesiące używam bezustannie płynu micelarnego  Be Beauty. Produkt kosztował ok. 10 zł.


OD PRODUCENTA:

- Delikatnie oczyszcza oraz skutecznie usuwa makijaż.
- Aktywnie nawilża i zmiękcza naskórek.
- Zapobiega powstawaniu podrażnień.
- Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.

  
WSKAZANIA:
Polecane do cery normalnej, tłustej i mieszanej.

SKŁAD:
SUBSTANCJE AKTYWNE:
-wyciąg z miąższu ogórka
- prowitamina B5
-witaminy A,E
SPOSÓB UŻYCIA:
Preparat nanieść na skórę przy użyciu płatków kosmetycznych. Delikatnie wykonać oczyszczanie twarzy i demakijaż oczu.




MOJA OPINIA:
Mleczko zamknięte jest w plastikowej buteleczce o pojemności 200ml. Produkt jest koloru białego, zapach ma przyjemny( czuć delikatny zapach ogórka) Zacznę może od minusów bo jest ich więcej. Mleczko nie radzi sobie ze zmyciem makijażu , zwłaszcza oczu. Muszę użyć kilkakrotnie produktu, by dokładnie oczyścić twarz. Totalnie nie radzi sobie z tuszem do rzęs, mam wrażenie że tylko tłuści oczy i nic po za tym. Producent pisze że produkt przeznaczony jest do cery tłustej i mieszanej. Nie wiem, ale mleczko pozostawia tak tłustą warstwę na mojej skórze, że muszę dodatkowo zmyć to innym płynem ponieważ źle się z tym czuję. Myślę że lepiej sprawdziło by się u osób z cerą suchą. Nie jestem zadowolona z tego produktu. Jedyny plus to ładny zapach, dostępność i wydajność. Ja na pewno już go nie kupię.

13 komentarzy:

  1. Niestety te mleczko nie sprawdzilo by sie u mnie bo mam cere sucha, ale chetnie kupie je mojej siostrze :))
    Obserwuje! :* Zapraszam do mnie :) jeżeli mój blog spodoba Ci siętak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie najczęściej z makijażem radzi sobie płyn micelarny :) Po mleczka sięgam naprawdę rzadko. Szkoda, że ten produkt okazał się tak nietrafiony. U mnie na ogół produkty z Ziaji wypadają bardzo kiepsko i do wielu już się zraziłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam produkty ogórkowe. Szkoda, że okazał się słabym produktem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię produkty Ziaji :)) Tego jednak nie znałam

    ****
    Monique Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. O to szkoda, że się nie sprawdził, ja mam teraz mleczko z Oriflame i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że produkt, który na dobrą sprawę powinien się sprawdzić, tego nie zrobił.. Chociaż przyznam szczerze, że coraz częściej trafiam na buble od Ziaji, a szkoda, bo kiedyś kochałam tą firmę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. mleczko to nie dla mnie kosmetyk ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam mleczko z kozim mlekiem i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś je miałam, ale już nie pamiętam, czy byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda,że się nie sprawdziło ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie bardzo dobrze sobie radzi ze zmyciem makijażu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogólnie lubię produkty ziaja,ale ten mnie Noe kusi produkt :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger