4/27/2017

4/27/2017

Multi BioMask - MAURISSE

Multi BioMask to specjalistyczne preparaty skoncentrowane na skutecznej, holistycznej pielęgnacji skomponowane pod kierunkiem profesjonalistów w dopełniające się zestawy odpowiadające na szerokie spektrum potrzeb skóry.




Moisture & Clean, maska nawilżająca+ maska oczyszczająca to idealne rozwiązanie dla skóry zmęczonej, pozbawionej elastyczności i nawilżenia oraz wymagającej dogłębnego oczyszczenia. Dzięki innowacyjnej formule Multi BioMask Moisture & Clean sama decydujesz, jaka intensywność pielęgnacji będzie najbardziej odpowiednia dla Twojej cery: delikatne, wzajemnie przenikające działanie nawilżająco-oczyszczające czy aktywne, skupione na konkretnych częściach twarzy.





Maska Nawilżająca dogłębnie nawilża i wygładza skórę, zapobiegając utracie jej elastyczności dzięki Japońskim Algom Wakame, bogatym w mikroelementy i minerały takie jak: żelazo, sód, potas, wapń oraz witaminy z grupy B. Działa odmładzająco, poprzez pobudzanie fibroblastów odpowiedzialnych za produkcję kolagenu. Skutecznie ujędrnia i regeneruje naskórek.




Maska Oczyszczająca dzięki zawartości Aktywnego Węgla z pędów bambusa, skutecznie usuwa zanieczyszczenia, zapobiega powstawaniu zaskórników i reguluje wydzielanie sebum. Naturalna Glinka eliminuje toksyny z porów skóry, pozostawiając je czyste i zwężone.

MOJA OPINIA:
Maska składa się z dwóch saszetek o pojemności 5ml. W zależności jakie mamy potrzeby możemy użyć jej razem jak i osobno. Ponieważ maseczki jest dość dużo, ja zdecydowałam się użyć maseczek oddzielnie. Kiedy potrzebowałam nawilżenia użyłam maseczki do tego przeznaczonej. Produkt świetnie się rozprowadza a co najważniejsze nie zasycha na ,,kamień,,. Po upływie czasu możemy bardzo łatwo usunąć produkt. Skóra po jej zastosowaniu jest przyjemnie nawilżona i odświeżona.
Ja jednak bardziej potrzebuję dogłębnego oczyszczenia. Do tego zadania służyła mi maseczka druga, która wydobywa zanieczyszczenia i reguluje wydzielanie sebum. Maska spisała się świetnie. Produkt nie podrażnił, ani nie uczulił mojej skóry. Twarz po zmyciu wydała się bardziej rozświetlona i czysta. Maseczkę także można bardzo łatwo usunąć, ponieważ nie zastyga. Maska świetnie sprawdzi się u osób z cerą mieszaną. Ja właśnie taką mam, mój problem to przede wszystkim strefa T. Jest to bardzo fajny zestaw masek i na pewno do nich powrócę.



18 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt ;) nie słyszałam wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie, nie słyszałam o niej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzę aktywny węgiel w składzie to już mnie korci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tą maeczke oczyszczajaca chetnie bym wypróbowała <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dawno nie miałam maseczki kupionej w sklepie, najbardziej lubię te domowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam fioletową wersję tej maseczki i również polecam :D Baardzo fajny produkt, na pewno skuszę się i na tą z japońskimi algami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O takiej masce jeszcze nie słyszałam :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę maskę, ale jeszcze nie użyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna maska;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej maski, chętnie ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger