5/03/2017

5/03/2017

PŁYN MICELARNY SELFIE PROJECT

 Wśród produktów dostępnych do demakijażu, moimi ulubieńcami są płyny micelarne. Dziś nowość, która nie dawno zagościła w moich kosmetykach mowa o płynie micelarnym Selfie Project.
Czy się sprawdził???


 
PRODUCENT:
Płyn micelarny zawiera aktywne substancje oczyszczające, które jednym ruchem usuwają makijaż i sebum. Pozostawia skórę czystą i świeżą, przygotowaną do dalszej pielęgnacji. Redukuje wypryski, odblokowuje pory, matuje. Łagodzi. Nie powoduje przesuszenia. 
Profesjonalne kosmetyki Selfie Project są bogate w naturalne, botaniczne składniki aktywne polecane w pielęgnacji młodej cery. Cynk PCA i Panthenol wspólnie przeciwdziałają niedoskonałościom. Cynk PCA zmniejsza produkcję sebum i hamuje wzrost bakterii odpowiedzialnych za trądzik. Panthenol działa nawilżająco i łagodzi podrażnienia. Aloe Juice naturalny sok z aloesu ma właściwości przeciwzapalne i kojące podrażnioną skórę. Intensywnie nawilża, wspomaga gojenie niedoskonałości.



Kosmetyki Selfie Project nie zawierają substancji niekorzystnych dla młodej skóry: parabenów, SLS i SLES, oleju parafinowego. Wszystkie preparaty przebadano dermatologicznie.




SKŁAD: 
Ingredients: Aqua, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Zinc PCA, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Capryloyl Glycine, Xylitylglucoside, Hexylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trideceth-9, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum, Citral, Geraniol, Limonene, Linalool.





SPOSÓB UŻYCIA:
Wacikiem nasączonym płynem micelarnym przecieraj twarz codziennie rano i wieczorem. Powtarzaj tak długo, aż wacik będzie czysty.





MOJA OPINIA:
Produkt znajduje się w przeźroczystej buteleczce o pojemności 250ml. Płyn posiada zamknięcie na klik, dzięki czemu nie rozleje się. Zakrętka ma dość mały otwór, którym  nalewamy odpowiednią ilość produktu na wacik. Podczas aplikacji płyn nie rozlewa się. Zapach produktu jest bardzo delikatny, świeży. Płyn doskonale zmywa makijaż, radzi sobie świetnie zarówno z podkładem jak i tuszem. Skóra po jego użyciu jest czysta, świeża i zmatowiona.  Zauważyłam że odkąd stosuje kosmetyki SP moja skóra znacznie mniej się świeci. Produkt nie podrażnił  mojej skóry a wręcz przeciwnie, czuję że skóra jest ukojona i delikatnie nawilżona. Oczyszczanie oczu jest naprawdę przyjemne, to jeden z niewielu kosmetyków który nie podrażnij i nie wyszczypał moich oczu. Jestem pod wielkim wrażeniem działania kosmetyków Selfie Project. Myślę że jest to marka której kosmetyki są nie tylko dla młodych osób. Ja do tych nie należę a produkty to strzał w dziesiątkę zwłaszcza przy mojej mieszanej cerze z niedoskonałościami. Serdecznie polecam.



13 komentarzy:

  1. Ciekawe czy nadałby się również do skóry suchej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja sąsiadka lubią tą markę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w zapasach dwa inne kosmetyki tej firmy. Niby nie jestem już nastolatką, ale liczę na ich dobre działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja skusiłam się na krem CC z tej firmy, pomimo tego, że te kosmetyki są dla młodzieży, ale i u mnie świetnie się sprawdził i teraz mam zamiar kupić krem nawilżająco matujący, a pewnie i na micela się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, krem matujący też chętnie wypróbuję:)

      Usuń
  6. Skoro dobrze matuje, muszę go miec

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nie mialam nic tej marki ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze styczności z tą marą, ale ostatnio często widuję ją na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam ale wydaje się być ciekawy :) Ja od dwóch lat kupuję płyn Biolaven lub Vianek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam z tej serii krem do twarzy i produkt 3w1 i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupilam i jest fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachęciłaś mnie do wypróbowania kosmetyków z firmy Selfie Project :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger