5/07/2017

5/07/2017

OLEJEK AWOKADO MARION ECO

Ostatnio często do pielęgnacji stosuję olejki. Dziś przedstawiam Wam jeden z nich. Jest to olejek MARION ECO 100% naturalny olejek z awokado. 


              

PRODUCENT: 
Marion Eco to linia olejków zainspirowana ekologiczną pielęgnacją. Olejki są wielozadaniowe, 100% naturalne przeznaczone do pielęgnacji włosów, twarzy i ciała.
Olejek z awokado pochodzący z Ameryki Południowej.
Jest źródłem witamin (A, D i E), nienasyconych kwasów tłuszczowych, substancji mineralnych i lipidów.
Idealny do skóry przesuszonej, wrażliwej, starzejącej się, z problemami. Olejek jest łatwo wchłaniany przez skórę, przyczynia się do odbudowy bariery skórnej, redukcji zmarszczek, poprawienia elastyczności i napięcia skóry. Chroni kolor włosów farbowanych przed blaknięciem. Zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Produkt wzbogacony został o olejek słonecznikowy zawierający odmładzającą witaminę E i odżywcze kwasy tłuszczowe.





SPOSÓB UŻYCIA:
Olejek można stosować bezpośrednio na skórę twarzy i ciała oraz włosy.
Twarz,szyja dekolt- nanieś niewielką ilość olejku na oczyszczoną, suchą lub lekko wilgotną skórę i delikatnie masuj. Stosuj rano i wieczorem. Kilka kropel oleju możesz dodać do ulubionego kremu.

Skóra- po kąpieli nałóż kilka kropel na wilgotną skórę i masuj do całkowitego wchłonięcia. Stosuj na szorstką skórę łokci, kolan pięt. Olejek można wykorzystać do relaksującego masażu całego ciała.

Włosy- wetrzyj olejek we włosy i przez pół godziny trzymaj je w cieple ( nałóż foliowy czepek lub ręcznik ). Następnie umyj włosy szamponem. Można również nałożyć kilka kropel olejku na końcówki włosów nie spłukiwać.

Paznokcie- nałóż olejek na paznokcie i skórki, wykonaj delikatny masaż. Stosuj raz w tygodniu.






SKŁAD: 
Helianthus Annuus Seed Oil, Persea Gratissima Oil






MOJA OPINIA:
Olejek zamknięty jest w poręcznej buteleczce o pojemności 25ml. Produkt jest bezbarwny i praktycznie bezzapachowy. Zacznę może od jedynej jego wady a mianowicie opakowania. Buteleczka posiada dozownik jednak nie zawsze od działa. Nieraz trzeba nacisnąć kilka pompek by wydobyć kosmetyk. Ale jest to bardzo małym minusem w porównaniu  z działaniem produktu. Olejek nakładałam  po kąpieli, ale także stosowałam na twarz i ciało. We wszystkich wariantach spisał się świetnie. Skóra po zastosowaniu produktu pozostaje przez długi czas nawilżona. Włosy wyglądają zdrowiej, ładnie się błyszczą. Twarz także zyskała zdrowy wygląd, stała się bardziej gładka i promienna. Olejek z awokado spisał się świetnie. Poradził sobie także z moją przesuszoną skórą na łokciach i kolanach. Jestem bardzo zadowolona i na pewno skuszę się ponownie.




15 komentarzy:

  1. zaskoczony jestem składem super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skład ten olejek ma bardzo dobry, znam go i jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olej z avocado to jest prawdziwa moc dla moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam właśnie przyjaciółce olej awokado, mam nadzieję, że sprawdzi się pięknie :) Co do Mariona - miło widzieć, że mają coś w pełni naturalnego w ofercie! Choć kompletnie nie rozumiem czemu piszą, że to olej awokado jak to głównie olej słonecznikowy Z olejem awokado :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go miec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam olejki ale tego z Marion jeszcze nie miałam może się skuszę;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego nie miałam ale bardzo lubię olej z awokado, często dodaję do domowych maseczek oraz peelingów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jestem pozytywnie zaskoczona mega krótkim składem :D na pewno rozejrze się za tym olejkiem, są jeszcze jakieś inne tej serii np jojoba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co się orientuję są cztery olejki arganowy, makadamia,awokado i marakuja:)

      Usuń
  10. Ja skusiłam się na wersje marakuje i tez jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stosowałabym do włosów! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger