5/10/2017

5/10/2017

SELFIE PROJECT 3 W 1 ŻEL, PEELING, MASECZKA

Selfie Project posiada w swojej ofercie wiele kosmetyków do cery problematycznej. Dziś kilka słów o produkcie, który od pierwszego użycia stał się moim ulubieńcem. Mowa o produkcie 3 w 1 czyli żelu myjącym , peelingu i maseczce.


PRODUCENT:
 3w1 Żel myjący + peeling + maseczka to wielofunkcyjny preparat do stosowania 2-3 razy w tygodniu jako intensywny sposób na oczyszczenie i wygładzenie skóry. Głęboko złuszcza i odblokowuje pory, pozostawiając skórę czystą, świeżą i matową. 
Profesjonalne kosmetyki Selfie Project są bogate w naturalne, botaniczne składniki aktywne polecane w pielęgnacji młodej cery.
Mineralna Glinka Kaolin dogłębnie oczyszcza i reguluje wydzielanie sebum. Wymiata ze skóry toksyny, remineralizuje ją i przynosi odprężenie.
Zmielone Pestki Moreli zapewniają skórze naturalny głęboko oczyszczający peeling: usuwają nagromadzone martwe komórki naskórka, odblokowują pory i wygładzają skórę, która staje się aksamitna w dotyku.
INNOWACJA Węgiel Bio-Aktywny  – odkrycie w walce z niedoskonałościami! Działa antybakteryjnie. Pochłania zanieczyszczenia, zwęża i oczyszcza pory.
#safetyFirst
Kosmetyki Selfie Project nie zawierają substancji niekorzystnych dla młodej skóry: parabenów, SLS i SLES, oleju parafinowego. Wszystkie preparaty przebadano dermatologicznie.





SPOSÓB UŻYCIA: 
ŻEL MYJĄCY - rozprowadź na zwilżonej skórze twarzy. Masuj delikatnie. Spłucz dokładnie letnią wodą.
PEELING - nanieś na zwilżoną skórę twarzy. Masuj, wykonując okrężne ruchy, skupiając się na obszarach z zablokowanymi porami. Spłucz letnią wodą.
MASECZKA -  rozprowadź równomiernie na skórze i pozostaw do wyschnięcia. Po ok. 10-15 minutach spłucz letnią wodą. Możesz odczuć delikatne szczypanie, które jest efektem aktywnego działania glinki. 




SKŁAD: 
 Aqua, Kaolin, Glycerin, Prunus Armeniaca Seed Powder, Pumice, Methylpropanediol, Charcoal Powder, Cymbopogon Flexuosus (Lemongrass) Oil, Menthyl Lactate, Allantoin, Cocamidopropyl Betaine, Magnesium Aluminum Silicate, Xanthan Gum, PPG-26 Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Diazolidinyl Urea, Citric Acid.





MOJA OPINIA: 
Żel myjący zamknięty jest w plastikowej tubce o pojemności 150ml. Opakowanie posiada zakrętkę zamykaną na klik, dzięki czemu produkt nie rozleje się. Produkt ma dość gęstą konsystencję, ale mimo to świetnie się rozprowadza. Kosmetyk można stosować na trzy sposoby. Wypróbowałam wszystkie dostępne opcje - jako żel myjący sprawdza się fajnie. Wystarczy odrobina produktu by odświeżyć i oczyścić skórę. Nakładając maskę czułam delikatne szczypanie, ale producent ostrzegał o tym. Jest to efekt działania glinki. Po jej zmyciu moja skóra była dobrze oczyszczona, pory były widocznie zwężone i oczyszczone. Natomiast mój numer jeden to peeling. Nigdy nie miałam tak dobrze zdzierającego produktu. Jestem pod wielkim wrażeniem. Skóra po nim jest świeża, mocno oczyszczona i wygładzona.  Po użyciu tego produktu  moja cera jest zdecydowanie lepsza i nie świeci się. Bardzo polubiłam produkty Selfie Project i na pewno do nich powrócę.
  



16 komentarzy:

  1. chętnie bym wypróbowała, gdzie można go dostać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mając lada dzień 25 lat jeszcze się zmagam z wypryskami, może ten produkt mi pomoże. Obserwuję bloga, wpadnij do mnie:) Pozdrawiam:****

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę te produkty z Rosska, ale nigdy nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest węgiel więc brałabym w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodziewałam się innej konsystencji, ale ta mi się bardzo podoba, chyba kupię na promo 2+2 w Rossmannie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy produkt :) właśnie niedawno czytałam, że są dostępne w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna recenzja, na pewno skuszę się na to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię peelingi i maseczki w jednym. Ostatnio bardzo polubiłam te z Vianek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym przetestowała ten produkt! :) Kochana, chętnie dodaję Twojego bloga do obserwowanych i zostaję na dłużej. Zapraszam również do mnie, miłego piątku. Buziaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie kosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe czy ja się polubiłabym z tym produktem, muszę się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger