11/13/2017

11/13/2017

MARION CHUSTECZKI ODŚWIEŻAJĄCE

Firma Marion posiada w swojej ofercie szeroki wybór chusteczek. Do wyboru mamy różne wersje zapachowe chusteczek odświeżających, ale także chusteczki do demakijażu czy z płynem antybakteryjnym. Miałam okazję poznać kilka z nich. Oto one : chusteczki odświeżające o zapachu Sea Breeze, Flower Garden, Green Tea, Fruits oraz chusteczki do demakijażu i z płynem antybakteryjnym.


PRODUCENT:

CHUSTECZKI ODŚWIEŻAJĄCE:
Odświeżające chusteczki skutecznie oczyszczają i nawilżają skórę bez potrzeby użycia wody i mydła. Delikatnie pachnące chusteczki nasączone zostały specjalną formułą zawierającą aloes i witaminę E, które utrzymują wilgotność w skórze, przyspieszają procesy odnowy naskórka oraz nadają skórze miękkość, gładkość i elastyczność. Nie zawierają barwników i alkoholu.












CHUSTECZKI Z PŁYNEM ANTYBAKTERYJNYM:
Chusteczki do rąk zawierające składniki antybakteryjne, które skutecznie oczyszczają skórę bez potrzeby użycia wody i mydła. Nasączone łagodną, szybko schnącą formułą, która po użyciu nie pozostawia uczucia lepkości. Dodatkowo składniki nawilżające zapobiegają nadmiernemu wysuszeniu skóry, nadają jej miękkość i gładkość. Chusteczki pozostawiają na skórze delikatny, odświeżający zapach.

DZIAŁANIE:
- Eliminują bakterie
- Dokładnie oczyszczają
- Odświeżają i nawilżają






CHUSTECZKI DO DEMAKIJAŻU:
Wyjątkowo delikatne chusteczki do demakijażu twarzy, oczu i szyi stworzone z myślą o potrzebach skóry suchej i wrażliwych oczu. Chusteczki dokładnie usuwają makijaż oraz wszelkie zanieczyszczenia,  pozostawiając skórę nawilżoną, oczyszczoną i odświeżoną. Specjalna formuła oparta została na ekstrakcie z bławatka, który działa przeciwzapalne, koi i łagodzi podrażnienia. Zawarta Prowitamina B5 doskonale nawilża i witalizuje skórę, nadaje jej gładkość i elastyczność. Idealne do codziennej pielęgnacji. Bez zawartości alkoholu.






MOJA OPINIA:
Chusteczki zamknięte są w poręcznych, ładnych,kolorowych opakowaniach. Naklejka przez odklejenie której otwieramy chusteczki jest bardzo mocna, mimo wielkokrotnego otwierania opakowania nic się z nią nie stało. Chusteczki są mocno nawilżone, nie wysychają podczas użytkowania. Chusteczki są miękkie i delikatne spokojnie możemy używać ich do twarzy. Zapachy są bardzo przyjemne. Mi najbardziej przypadł do gustu zapach Fruits, czyli woń słodkich owoców oraz Flower Garden - kwiatowy, słodki. Urzekł mnie także zapach Sea Breeze, kojarzy mi się z delikatnymi męskimi perfumami. Chusteczki odświeżające stosuję często w ciągu dnia, świetnie sprawdzą się także na wyjazdy. Chusteczki z płynem antybakteryjnym podarowałam córce do szkoły. Te też zdały egzamin. Mają bardzo przyjemny, słodki zapach, skutecznie oczyszczają skórę bez użycia wody. Chusteczki zniknęły w mig, ponieważ córka jak i jej koleżanki z klasy bardzo je polubiły. Musiałam dokupić kolejne opakowania. Chusteczki do demakijażu mimo swojej delikatności także zdały  egzamin. Szczerze, to nie wierzyłam że dadzą radę usunąć makijaż. Przy tuszu musiałam tylko troszeczkę dłużej przytrzymać i po problemie. Produkt nie podrażnił moich oczu i nie szczypał. Jestem bardzo z nich zadowolona . Od lat namiętnie kupuję ,,mokre,, chusteczki by w awaryjnej sytuacji zawsze mieć je przy sobie. Te zdecydowanie zdały egzamin, sprawdziły się świetnie. Polecam.



48 komentarzy:

  1. Takie husteczki to ostatnio u mnie must. Have w torebce

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam się z nimi a Najbardziej podobał mi się zapach owocowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z płynem antybakteryjnym w pierwszej kolejności bym chciała poznać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię mieć w swojej torebce tego typu chusteczki puls żel antybakteryjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować te chusteczki antybakteryjne, bo lubię te odświeżające Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ps. tez u ciebie zostaję, a i wpadnij do mnie na drugiego
    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto mieć pod ręką tego typu chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam takich chusteczek od marion o.o

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze mam tego typu chusteczki przy sobie ale te z Marion jeszcze nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze lubiłam tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej firmy, ale często używam tego typu chusteczek. Myślę, że skuszę się na ich spróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze muszę mieć w torebce takie chusteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię mokre chusteczki, szczególnie przydają się podczas robienia makijażu, gdy całe ręce uwalone mam podkładem. Wycieram też nimi później miejsce w którym się malowałam, często też trzonki pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mokre chusteczki mam w zasadzie zawsze przy sobie =)

    Zapraszam do siebie! A Tobie właśnie przybył nowy obserwator =)

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bardzo lubię mokre chusteczki, choć nie przypominam sobie, abym kiedyś używała tych z Marion. Możliwe, że je miałam, ale zwyczajnie nie zwróciłam uwagi na markę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię chusteczki, szczególnie jak są w takich poręcznych opakowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamiętam, jak mama kupiła mi takie chusteczki.
    Bardzo polubiłam ich zapach! :)

    https://marzycielskilis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. tez bardzo lubie take chusteczki :) moje sie skonczyly i teraz zastanawaim sie jakie kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie uwielbiam chusteczki nawilżane, ratują z każdej opresji;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję za komentarz i również obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie chusteczki odświeżające.
    Zawsze mam w torebce małą paczuszkę.
    Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Spory wybór tych chusteczek :) Z wielką chęcią bym przetestowała, bo lubię mieć ze sobą takie rzeczy, zawsze się przydają :)

    Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  24. przydałyby mi się te do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W lecie takie chusteczki odświeżające mam zawsze przy sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię chusteczki odświeżające, jednak tych nie znam :D Marion znam najbardziej jako producent kosmetyków do wlosów.

    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Coś co zawsze mam w torebce!
    Dziękuję za odwiedziny, również obserwuje :)
    https://ksanarunails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowany niezbędnik w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie używałam takich chusteczek , może warto spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. hello your blog is very cute here is why i follow him gladly! do you want to return the inscription? (gfc) The gfc bar is on my blog, on the right, running the page a lot thanks http://casaninnamamma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  32. Kupuję mokre chusteczki innej firmy, ale może kiedyś i te przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow!! Such wet wipes seems really good.
    Thanks for visiting my blog and comment.Now i am following you. Keep in touch dear.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobrze, że się sprawdziły. Ja zawsze zapominam dorzucić mokre chusteczki do torebki, tak aby zawsze mieć je pod ręką. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię mieć tego typu chusteczki w torebce

    OdpowiedzUsuń
  36. I really want try that black mask.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  37. chusteczki mam ze sobą zawsze w torebkce. to must have przy dziecku

    OdpowiedzUsuń
  38. O dziwo, nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger