1/29/2018

1/29/2018

ZIAJA SZAMPON LAWENDOWY

Jak często myjecie włosy?? Ja mam ten problem, że muszę myć je co dzień. Szukam uciążliwie dobrego szamponu, który pomoże mi zatrzymać świeżość włosów na dłużej. Tym razem sięgnęłam po produkt firmy Ziaja, czy było warto??






PRODUCENT:
Szampon z ekstraktem z lawendy przeznaczony do mycia włosów skłonnych do przetłuszczania się. Nie zawiera mydła. Działa łagodnie na skórę głowy. Skutecznie oczyszcza włosy. Zmniejsza przetłuszczanie fryzury. Wyraźnie przedłuża jej świeżość. Dobrze się pieni, ma orzeźwiający i przyjemny zapach.
Szampon zawiera w składzie:
-nawilżający ekstrakt z lawendy
-delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego
-prowitaminę B5 o wysokim powinowactwie do włókien włosów
-polyquaternium - substancję kondycjonującą włosy





MOJA OPINIA:
Szampon jest wydajny, ponieważ jego pojemność to aż 500ml. Cena produktu jest niska, kosztuje około 8 złotych. Zapach jest dość przyjemny, ale czy lawendowy?? chyba mu daleko do intensywnego zapachu lawendy... Produkt bardzo dobrze się pieni. Niestety po umyciu włosów konieczne jest zastosowanie odżywki, ponieważ bardzo plącze włosy. Szampon ładnie oczyszcza skórę głowy, włosy po umyciu są puszyste i ładnie się układają. Myślę, że trochę wpływu na to ma też odżywka. Jeśli chodzi o główne działanie czyli zmniejszenie przetłuszczania, szampon niestety nie daje rady. Moje włosy przetłuszczają się tak samo jak dotychczas. Co prawda szampon daje odświeżenie, ale niestety na krótko. Muszę myć włosy co dzień. Jestem trochę zawiedziona. Myślę, że szampon należy do przeciętnych. Pieni się ale nic poza tym. Według mnie to zwykły szampon familijny. Nie zaszkodzi, ale też nie pomoże. Na pewno do niego nie wrócę, będę szukać dalej. 

28 komentarzy:

  1. Mam tez sam problem z przetłuszczającymi się włosami i tez cały czas szukam dobrego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram się myć co drugi dzień i zazwyczaj mi się to udaje, chociaż chciałabym jeszcze rzadziej. Teraz kupiłam nowy szampon Garniera zobaczymy jak się sprawdzi u mnie, bo czytałam na blogu (sorki nie pamiętam u kogo), że przedłuża świeżość. Pokaże go w zakupach już w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nosze warkocza to co 2, 3 dni. Ale skoro nie dziala na przetluszczanie to dziekuje bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też myję włosy codziennie, chyba że wiem, że nie wychodzę z domu to robię im wolne :P Niestety też nie poznałam jeszcze szamponu, który umożliwiłby mi wyjście do ludzi na drugi dzień po myciu =(

    P.S. Przypominam o trwającym u mnie rozdaniu: https://snukraina.blogspot.com/2018/01/rozdanie-walentynkowe.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego szamponu,choć mam podobny problem. Ulubieńca właśnie na problem przetłuszczających się włosów lata temu znalazłam w szamponie Garnier Fructis, na moje przetłuszczające się włosy działa super i nie muszę ich dzięki temu myć codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet jeśli ta lawenda jest delikatna to i tak jej nie chcę bo zwyczajnie w świecie nie nawidze lawendy kojarzy mi się z starsza panią która jest"wypachniona" czymś na mole...
    Nawet tyci tyci zapach lawendy mi przeszkadza :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubie lawendy, ale ostatnio moje włosy wariują i przetłuszczają się cześciej niż zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mam odrost to faktycznie myję czasem codziennie włosy. Ale jak mam farbowane to nie potrzebuję tak częstego mycia ;). Właściwie już pora żebym zrobiła odrost, ale jakoś nie umiem się zebrać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobne zdanie na temat tych ziajowych szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Ziaja. Używałam ich szamponu i odżywki ale z innej serii i moje włosy bardzo się z nimi polubiły :) Chętnie sięgnę i po ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie pomógł z przetłuszczaniem. Mam ten sam problem :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że produkt nie spełnia Twoich oczekiwań.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go już w rekach, już miałam kupić ale coś innego mnie zainteresowało...i chyba dobrze;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam tego szamponu jeszcze. Zapach lawendowy lubię. Szkoda, że temu daleko do lawendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że się nie sprawdził :-( Choć gdyby pachniał lawendą... mogłabym się na niego skusić, a tak: będę go omijala z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi żaden szampon do tej pory nie pomógł z przetłuszczaniem :/
    Co powiesz na wspólna obserwację ? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam masę kosmetyków z Zaji, ale szamponu jeszcze nigdy.

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ziaja to jeden z najlepszych brandów z kosmetykami w Polsce. Uwielbiam ich produkty pod prysznic i kremy do rąk i twarzy. Wszystko w przystępnych cenach i zniewalające zapachem.
    Co prawda, tego szamponu nie używałam, ale prezentuje sie zarówno w designie jak i opisie równie dobrze, jak te których używam ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno nie miałam żadnych kosmetyków z Ziaja.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja myję co drugi dzień. Czasem ratuje się suchym szamponem ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam, ale też mam suche włosy, więc poszukuję innych szamponów.

    OdpowiedzUsuń
  22. dawno nie miałam szamponu z Ziaji, ale kojarzę mniejsze pojemności w nieprzezroczystych butelkach i kojarzę że były ok

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepszy szampon jaki używałam to Elseve z L'oreal. Polecam ci go, obojętne jaki rodzaj, bo każdy jest super. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś używałam tego szamponu jednak jakoś do niego nie wróciłam. Do tej pory nie znalazłam ulubionego szamponu, staram się nie używać 2 razy tego samego. Może kiedyś znajdę swój ideał :)
    zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam ten szampon i był fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie uzywam raczej szamponów z Ziaji, wydaje mi się, że nie sprawdziłyby się:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Również myje włosy codziennie, ale nie lubię męczyć ich ostrymi szamponem, więc ziaja nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam jeszcze szamponów z Ziai.. Ostatnio żaden szampon jaki używam mnie nie satysfakcjonuje niestety ;/ Teraz kończę Biotebal słynny.. i okropny ;/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger