2/11/2018

2/11/2018

MAKIJAŻ KARNAWAŁOWY Z PRODUKTAMI DELIA

Czy w okresie karnawału stawiacie na mocniejsze makijaże?? Ja tak. Często, gdy szykuję się na imprezę,  robię mocny makijaż. Dziś chciałabym przedstawić Wam kilka produktów Delia, które idealnie nadają się do zrobienia makijażu karnawałowego. Parę z nich przedstawię Wam w kolejnych postach, ponieważ chciałabym więcej opowiedzieć na ich temat. Nie jestem profesjonalistką, więc proszę nie zwracać uwagi na niedociągnięcia w makijażu :)




Makijaż oczu musi być u mnie bardzo mocny. Często, by utrzymał się on całą imprezę,
stosuję pod niego bazę. Cienie jakie dziś użyłam do makijażu są w odcieniach niebieskich. Na kąciki wewnątrz oczu nałożyłam najjaśniejszy cień - SOFT EYESHADOW NR 11 MATT, potem starałam się uzyskać przejście stosują kolory o mocniejszej barwie - SOFT EYESHADOW NR 10 PEARL  oraz na środku powieki piękny kolor nr.08 MATT. Kąciki zewnętrzne jak i linię rzęs delikatnie zaznaczyłam ślicznym, ciemnym, brokatowym cieniem o numerze18 Matt. Cień ten ma delikatne srebrne drobinki brokatu, które przepięknie mienią się na oku. Na dolną powiekę użyłam cienia i kredki SOFT EYE PENCIL BLACK.









Rzęsy lubię bardzo mocno podkreślone, użyłam nowego tuszu Delia 3D Lashes. Dzięki niemu rzęsy stały się bardzo ładnie pogrubione i wydłużone.







Policzki delikatnie podkreśliłam wielokolorowym różem. Zmieszałam ze sobą wszystkie trzy odcienie, efekt wyszedł bardzo ładny, naturalny.







Podkład, który zastosowałam to LUXURY LOOK LUMI & HEALTHY nr. 12 NUDE BEIGE. Ma on za zadanie rozświetlić i nawilżyć naszą skórę. Całość delikatnie utrwaliłam pudrem prasowanym, transparentnym o numerze 01.











Usta zaznaczyłam piękną pomadką w płynie o numerze106 JENNIFER. Pomadka zawiera delikatne drobinki, które subtelnie mienią się na ustach.












Na paznokcie nałożyłam lakier CORAL GALAXY 06- przepiękny kolor zawierający brokatowe drobinki.




O wszystkich produktach opowiem dokładniej w kolejnych postach.
Podobają Wam się kosmetyki ?? Może któryś Was zainteresował ??







17 komentarzy:

  1. Dawno nie miałam żadnego kosmetyku Delia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba nie uzywalam nic z ich kolorowki, ale najbardziej ciekawi mnie podklad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, ciemny cień jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O u mnie post też o tych produktach :)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ten zestaw, ale z innym odcieniem lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery Delii znam, ale z kosmetyków do makijażu nie miałam nic z tej firmy;

    OdpowiedzUsuń
  7. super kosmetyki :D Nie znałam ich wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ich produkty ale większą część dałam mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kosmetykach pielęgnacyjnych firmy Delia sporo słyszałam, ale o kolorówce od nich do tej pory nie wiedziałam nic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż :) u mnie był inny lakier do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny makijaż. ;)
    zaciekawił mnie jednak bardzo ten podkład. z Delii używałam jedynie farb do włosów i odżywek, nigdy wczesniej żadnej kolorówki. Ten podkład jednak moze okazac sie strzałem w 10! :)
    buziaki
    Misa Durst

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny makijaż :) Chciałabym przetestować coś z kolorówki Delii, bo jak dotąd trafiłam jedynie na zmywacz do paznokci, a ciekawi mnie bardzo podkład oraz cienie do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam żadnych kosmetyków kolorowych od Delii, ale raczej nic mnie nie zachęciło. Może na podkład bym się tylko skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny! Karnawał będzie udany :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam tych kosmetyków, ale ten cień niebieski na powiekach wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kojarzę markę ,,Delia''. Również lubię mieć podkreślone rzęsy dlatego zaciekawił mnie tusz wymieniony w Twoim poście. Czarna maska również jest świetna. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger