2/22/2019

2/22/2019

TINTS OF NATURE- HENNA CREAM

Farbujecie włosy w domu??? Czy może oddajecie się tylko w ręce specjalisty?? Ja z reguły stosuję domową koloryzację. Często szukam nowych produktów, które nie tylko odświeża kolor, ale także sprawią że moje włosy będą lśniące i piękne. Kiedyś używałam tylko i wyłącznie farb trwałych z amoniakiem, co nie wpływało dobrze na moje włosy. Teraz staram się szukać lżejszych rozwiązań. I tu przychodzą  mi z pomocą farby półtrwałe. Dziś kilka słów o Tints Of Nature, farbie z dodatkiem henny.






TINTS OF NATURE - HENNA CREAM
PÓLTRWAŁA FARBA DO WŁOSÓW W KREMIE Z HENNĄ

Półtrwała farba do włosów kremie, wzbogacona henną i ekstraktami roślinnymi. Nadaje włosom kolor ciemnego brązu. Zapewnia doskonałe pokrycie siwych włosów i trwałość do 12 myć. Zawiera ponad 95% składników pochodzenia naturalnego, dzięki którym kondycjonuje włosy i nadaje im blasku. Wyjątkowe połączenie henny i naturalnych wyciągów roślinnych ( z aloesu, rumianku, nagietka, słonecznika, zielonej herbaty, pomarańczy i grejpfruta) zapewnia włosom wzmocnienie i odżywienie podczas koloryzacji. Posiada przyjemny, jagodowy zapach ( aromat naturalny)

Farba nie zawiera PPD/PTD, amoniaku, parabenów, silikonów, glikolu propylenowego, EDTA, DEA, formaldehydu ani olei mineralnych.
W opakowaniu znajduje się szampon  oczyszczający 10ml. foliowe rękawiczki, foliowy czepek, farba w kremie 60 ml.








SPOSÓB UŻYCIA:
Przed farbowaniem zrób próbę uczuleniową na niewielkim fragmencie skóry.
Umyj włosy szamponem oczyszczającym. Osusz włosy ręcznikiem. Załóż rękawiczki ochronne. Nakładaj farbę na włosy za pomocą aplikatora - dzióbka na końcu butelki, rozpoczynając od nasady włosów. Wmasuj. Nałóż foliowy czepek na głowę i pozostaw na włosach przez 30 minut, a w przypadku włosów siwych 40 minut. W przypadku farbowania samych odrostów: nanieś farbę jedynie na odrosty, wmasuj, nałóż czepek i pozostaw na włosach 20 minut. Po upływie tego czasu rozprowadź resztę farby na całej długości włosów, pozostaw na kolejne 10 minut pod czepkiem.  Spłucz obficie farbę z włosów, aż woda będzie czysta. Po farbowaniu możesz zastosować odżywkę.

EFEKT PRZED FARBĄ                                                                           EFEKT PO FARBIE






MOJA OPINIA:
W skład opakowania wchodzą  szampon, rękawiczki, czepek i farba do włosów. Kolor jaki wybrałam to ciemny brąz. Mam delikatnie rozjaśnione końcówki, więc farbę nałożyłam najpierw na odrosty. Po około 20 minutach rozprowadziłam produkt na całość włosów i trzymałam kolejne 10 minut pod czepkiem. Konsystencja produktu jest treściwa, gęsta. W trakcie nakładania nie musimy martwić się że specyfik będzie spływał czy skapnie na ubranie. Wygodą jest to, że w tym produkcie nie musimy łączyć ze sobą składników. Farba jest już gotowa w buteleczce, wystarczy otworzyć końcówkę i nakładać na pasma. Produkt nie śmierdzi a wręcz przeciwnie bardzo przyjemnie pachnie. Zmywa się bardzo dobrze. Zabarwienia na skórze zeszły bez problemu. Kolor wyszedł bardzo naturalny, jak dla mnie mógłby być jeszcze bardziej intensywny. Moi domownicy nie zauważyli zmiany koloru. Jeśli chodzi o pokrycie siwych włosów to niestety nie udało się ich w pełni  zakryć. Są one dość mocno widoczne, co nie jest fajne.A więc jakie są według mnie plusy a jakie minusy produktu Tints Of Nature? Zdecydowanym plusem jest konsystencja, zapach, brak amoniaku, naturalny skład, wygoda w aplikacji. Wady - nie do końca pokryte siwe włosy, po każdym umyciu woda jest zabarwiona na brązowo, dość szybko się wypłukuje. Czy polecam?? Mam mieszane uczucia. Myślę że farba sprawdzi się u osób, które nie mają siwych włosów, chcą delikatnie odświeżyć kolor. Jak dla mnie to troszkę za słabe działanie i pigmentacja. Powiedziałabym że to raczej szampon koloryzujący niż farba. Na pewno warto spróbować ze względu na skład, produkt nie zniszczy tak włosów jak trwałe farby z amoniakiem.


TINTS OF NATURE
https://www.instagram.com/tintsofnature.pl/?hl=pl
https://www.facebook.com/Tints-of-Nature-Polska-926171067577238/




10 komentarzy:

  1. Ja już od dawna nie farbuję włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie farbowałam włosów i nie zamierzam tego robić 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie farbuje włosów i nie planuje w najbliższym czasie!

    wiktoriadrawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie farbowałam włosów i jeszcze nie zamierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stawiam na sombre :) Farbowałam przed ślubem i próbuje teraz wrócić do swojego naturalnego koloru!

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jest ładny, ale rzeczywiście delikatny. Ja robię sobie czasem jakieś pasemka, całych włosów nie farbuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt bardzo fajny :) też farbujemy włosy ale niestety jedna z nas jest uczulona na hennę :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger