3/28/2019

3/28/2019

HERLA INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCE SERUM DO TWARZY

Dzięki portalowi Trusted Cosmetics mam przyjemność poznać produkt intensywnie nawilżające serum do twarzy Herla. Ma ono za zadanie nawilżyć naszą skórę i dodać jej blasku. Czy faktycznie moja skóra po serum odzyskała zdrowy wygląd??



PRODUCENT:
HYDRA PLANTS intensywnie nawilżające serum z kwasem hialuronowym nawilża i wygładza skórę. Mieszanka ekstraktów owocowych Polyplant Fruits ( malina, jabłko, brzoskwinia, kiwi, papaja, ogórek truskawka) bogata w węglowodany i kwasy AHA pomaga skórze zaspokoić jej największe pragnienia: nawilżenie i blask. Fucocert jest polisacharydem zapewniającym skórze nawilżenie, wygładzenie i ukojenie. Pentavitin jako ''magnes wilgoci'', gwarantuje natychmiastowe i głębokie nawodnienie, które utrzymuje się nawet do 72 godzin. Bogactwo olejów roślinnych ( olej jojoba, olej z baobabu) łagodzi podrażnienia, odżywia i regeneruje, dzięki czemu skóra zachowuje sprężystość i świeży wygląd. Serum doskonale nawilża, wygładza i odżywia skórę. Polecane dla każdego typu skóry, szczególnie suchej i wrażliwej.





WSKAZANIA:
- nawodnienie skóry przesuszonej
- odżywienie i regeneracja
- rozjaśnienie
- przywrócenie sprężystości





ZASTOSOWANIE:
Niewielką ilość serum wmasować w oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Stosować w kuracji na dzień i na noc pod krem. Idealnie nadaje się jako baza pod makijaż.

SPOSÓB UŻYCIA:
Niewielką ilość serum wmasuj w oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Stosuj w kuracji na dzień i na noc pod krem. Idealnie nadaje się jako baza pod makijaż.







MOJA OPINIA:
Serum zamknięte jest w eleganckim, szklanym opakowaniu. Słoiczek zawiera  pompkę, co  jest  wygodne i higieniczne, poza tym dzięki temu  dozujemy odpowiednią ilość produktu. Serum jest koloru białego, konsystencja jest treściwa, dość gęsta.  Produkt bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania. Dla mnie ważne jest to, że nie pozostawia tłustej warstwy na mojej mieszanej skórze. Zapach produktu jest piękny, lekko słodki, elegancki, dość długo  wyczuwalny. Jeśli chodzi o samo działanie, to najbardziej zależało mi na tym, by mocno nawilżyć moją skórę. W okresie zimowym stosowałam kwasy, dlatego jest ona bardzo przesuszona. Zamierzony efekt otrzymałam bardzo szybko. Już po kilku zastosowaniach produktu, moja skóra odżyła. Wyraźnie czuć było nawilżenie, w końcu przestałam mieć uczucie ściągniętej skóry. Prócz nawilżenia moja skóra była bardzo wygładzona i widocznie odżywiona.  Często stosowałam  serum pod makijaż. Tu też produkt sprawdził się świetnie, nie rolował się po nałożeniu podkładu a skóra wyglądała promiennie. Myślę że dla osób które borykają się z suchością skóry, jest to produkt idealny. Mimo że nie ma najniższej ceny (ok. 120zł. ) to warto się na niego skusić. Bardzo zainteresowała mnie bogata oferta marki Herla, myślę że jeszcze nie jeden kosmetyk zawita w mojej pielęgnacji.




6 komentarzy:

  1. Cena rzeczywiście trochę wysoka, ale skoro jest dobre.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena wysoka, ale grunt, że produkt jest jej wart 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest tani, ale prezentuje się naprawdę ładnie, moze kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jakby luksusowo :D Fajnie, że widzisz działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ale kto wie może kiedyś go wypróbuję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena nas powala niestety ale chętnie byśmy go wypróbowały :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger