3/23/2019

3/23/2019

TARGI LOOK I BEAUTY VISION - POZNAŃ

Jak już pewnie wiecie w dniach 6-7 kwietnia 2019 roku, odbędą się w Poznaniu największe w Polsce targi fryzjersko- kosmetyczne LOOK i beauty VISION.
Dnia 6 kwietnia odbędzie się Blog Beauty Day. Będę miała przyjemność uczestniczyć w tym wydarzeniu. Jestem bardzo ciekawa nowych trendów nie tylko w makijażu, ale też w stylizacji i koloryzacji włosów i paznokci. Mam nadzieję że poznam nowe marki kosmetyczne i odkryje ciekawe produkty. Już nie mogę się doczekać. A Wy wybieracie się na targi do Poznania ???









6 komentarzy:

  1. Gdybym tylko miała możliwość, na pewno bym wpadła na targi 🙂 Ale niestety, nie w tym roku 😣

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że takie imprezy odbywają się daleko ode mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety gdyby były bliżej to na pewno bym się wybrała :( a tak to pozostaje mi czekać na twoją relację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj za daleko jak dla mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger