5/30/2019

5/30/2019

BIELENDA PROFESSIONAL SUPREMELAB REGENERUJĄCO - ŁAGODZĄCY KREM

Dziś kilka słów o totalnej nowości dla mnie a mianowicie kremie regenerująco- łagodzącym do twarzy Supremelab Bielenda Professional.
Preparaty linii Supremelab cechuje wysoka aktywność i koncentracja substancji czynnych. Produkty te są stosowane przez profesjonalistów podczas zabiegów w gabinetach kosmetycznych.





MED TECHNOLOGY - PRZEZNACZENIE:
Produkty przeznaczone do skóry wymagającej, także po zabiegach medycyny estetycznej oraz po intensywnych zabiegach dermokosmetycznych.





PRODUKTY ZDOSTĘPNE Z LINI MED TECHNOLOGY:
- regenerująco- łagodzący krem do twarzy
- krem SPF 50
- COVER CREAM tonująco - łagodzący krem do twarzy SPF 25





EFEKTY:
- intensywna regeneracja
- nawilżenie
- ukojenie podrażnień
- tonowanie zaczerwienień
- ochrona przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi





GŁÓWNE SKŁADNIKI:
- D- panthenol
- alantoina
- witamina E







MOJA OPINIA:
Linia Bielenda Professional Supremelab jest dla mnie czymś nowym. Nigdy wcześniej nie sięgałam po produkty profesjonalne firmy. Krem ma pojemność 50 ml. Opakowanie posiada pompkę co jest dodatkowym atutem. Produkt jest koloru białego, konsystencja jego jest gęsta, treściwa. Mam wrażenie że krem jest dość tłusty. Nie jest to uciążliwe, ale po nałożeniu czuć jego powłokę przez jakiś czas. Jeśli chodzi o zapach to jest on praktycznie niewyczuwalny. Nie jest to produkt perfumowany. Ja stosowałam krem na noc, ponieważ uważam że na dzień  jest dla mnie za ciężki. Jego dość tłusta formuła, źle wygląda na mojej mieszanej cerze a po nałożeniu po
kładu zaczyna się trochę rolować. Specyfik jest natomiast świetny na wieczór jako ukojenie i silne nawilżenie skóry. Po jego zastosowaniu czuć wyraźną poprawę, skóra pozostaje niezwykle delikatna i miękka. Świetnie łagodzi podrażnioną skórę.






14 komentarzy:

  1. Czyli wieczorem warto stosować ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz suchą skórę możesz wypróbować w dzień. Ja wolę na wieczór 😉 pozdrawiam

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyki Bielenda z tej linii profesjonalnej. Przyglądam się maskom algowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy krem, to też używałabym wieczorem, by obudzić się promienna. :)) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nic z linii profesjonalnej nie miałam :) Szkoda, że na dzień się nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze niczego z tej linii😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś mi się kojarzy, ale nigdy nie miałam. Mam kilka osób, które ucieszyłyby się z takiego prezentu ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie nawet na wieczór byłby to za tłusty krem. Zresztą w kwestii kremów Bielendy jakoś mnie nie ciągnie do nich w żaden sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla naszej cery byłby prawdopodobnie za ciężki :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedys taka tłustość kremów mi bardzo przeszkadzała, teraz zależy od pory roku...Ale łągodzące kosmetyki uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałybyśmy spróbować i mamy nadzieję, że nie będzie zatykał porów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i want to use this product!
    Very interesting, love your blog, thank you for sharing.
    toupee for men luxhairshop homecoming
    (づ ̄3 ̄)づ╭❤~

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten krem i przyznam, że mnie pozytywnie zaskoczył.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger