5/20/2019

5/20/2019

MOROCCANOIL - MINI PRODUKTY

Dziś na blogu goszczą produkty do pielęgnacji włosów Moroccanoil. Co prawda są to tylko mini produkty, ale myślę że warto o nich wspomnieć, ponieważ są rewelacyjne. O marce chyba nie muszę pisać, na pewno  jest Wam znana a jej produkty cieszą się bardzo dobrą opinią.
W skład zestawu o którym dzisiaj mowa wchodzi szampon, odżywka, lakier i olejek.







SZAMPON:


MOROCCANOIL HYDRATION -  Reguluje nawilżenie wysuszonych i suchych włosów. Szampon nawilżający Moroccanoil® Hydrating Shampoo z olejkiem arganowym o silnym działaniu przeciwutleniającym, witaminami A i E oraz czerwonymi algami utrzymującymi poziom nawilżenia — włosy wyglądają i czują się zdrowiej. Szampon jest wystarczająco łagodny, aby używać go codziennie, i zapewnia optymalne nawilżenie włosów normalnych i farbowanych. Poprawia podatność na układanie, wygładza i nadaje połysk. Bezpieczny dla włosów farbowanych. Nie zawiera siarczanów, fosforanów ani parabenów.







ODŻYWKA NAWILŻAJĄCA:


MOROCCANOIL HYDRATION - Odżywka nawilżająca Moroccanoil® Hydrating Conditioner odżywia i ułatwia rozczesywanie wysuszonych włosów. Łagodna formuła do codziennego użytku nadaje włosom gładkość, ułatwia ich układanie i stylizację. Odżywka wzbogacona olejkiem arganowym o silnych właściwościach przeciwutleniających, witaminami A i E oraz czerwonymi algami utrzymującymi poziom nawilżenia zapewnia optymalne nawilżenie każdego rodzaju włosów, od normalnych po suche. Bezpieczna dla włosów farbowanych. Nie zawiera siarczanów, fosforanów ani parabenów.



LAKIER:
MOROCCANOIL FINISH - Lakier z efektem nabłyszczenia Moroccanoil® Luminous Hairspray Strong zapewnia elastyczne i mocne utrwalenie, nie sklejając włosów. Jego lekka formuła nadaje włosom odpowiednie wykończenie w postaci powłoki odbijającej światło, która chroni przed puszeniem się włosów i wilgocią. Lakier z łatwością wyczesuje się, nie pozostawiając na włosach osadu ani nie sklejając ich. Lakier zapewniający trwałe wykończenie fryzury zawiera zaawansowane składniki, w tym olejek arganowy o silnych właściwościach przeciwutleniających, a tym samym idealnie nadaje się do unoszenia fryzury, jak również może być stosowany jako podstawa przed zaplataniem włosów.


OLEJEK:
MOROCCANOIL TREATMENT-  można stosować jako odżywkę, preparat do stylizacji lub wykończenia fryzury. Kuracja odżywiająca wzbogacona olejkiem arganowym o silnym działaniu przeciwutleniającym i witaminami zapewniającymi włosom blask – ułatwia rozczesywanie, przyspiesza suszenie, nadaje połysk – włosy są gładkie i układają się łatwiej niż kiedykolwiek. Zdecydowanie przewyższa inne produkty.









MOJA OPINIA:
Produkty Moroccanoil kojarzą mi się tylko z olejkiem arganowym a co za tym idzie z silnym nawilżeniem i regeneracją suchych i zniszczonych włosów. Niby stosowałam tylko mini produkty a tak mała pojemność  dała widoczne efekty na moich włosach. Jestem zdania że dobry kosmetyk można wyczuć już po pierwszym zastosowaniu i tak było w tym przypadku. Moje włosy po zimie bardzo się elektryzowały. Od nasady niestety szybko się przetłuszczały, natomiast końcówki były bardzo suche. Przyznam że najbardziej pomógł mi szampon i odżywka. Już od pierwszego użycia, widać było różnicę. Włosy nabrały sprężystości, blasku, stały się bardziej nawilżone i odżywione. Oba produkty mają bardzo delikatny zapach,  niestety nie jest on długo wyczuwalny. Olejek używałam sporadycznie na końcówki. Najmniej polubiłam lakier do włosów. Niby ma on za zadanie mocno nabłyszczyć włosy i zapewnić mocne utrwalenie, niestety ja tego nie zauważyłam.  Jedyne co w nim polubiłam to lekka formuła, która  nie skleja i nie obciąża włosów. Szkoda że słabo utrwala fryzurę, myślałam że będzie to świetny produkt, ale się myliłam. Podsumowując, jeśli ktoś z Was ma suche, elektryzujące się włosy to polecam wypróbować kosmetyki zwłaszcza szampon i odżywkę.





5 komentarzy:

  1. Fajne są takie mini zestawy na wyjazdy :) Te nie są aż tak 'małowymiarowe', więc można przetestować przed zakupem pełnego opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się takie małe zestawy. Mają w sobie coś uroczego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne są takie mini zestawy😉 Bardzo poręczne przede wszystkim i mega urocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam olejek i było to moje cudo nad cudami

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych produktów. Ciekawe jakby się u mnie spisały. Fajnie, ze to takie mini pojemności - sam raz na poznanie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger