11/07/2021

11/07/2021

Ekspres Philips LatteGo EP5444/50






Czy są tutaj jacyś kawosze? 

Ja, gdybym miała opisać siebie jednym słowem, z pewnością użyłabym właśnie tego. Picie kawy stanowi dla mnie codzienną rutynę- nie wyobrażam sobie normalnego funkcjonowania bez co najmniej 3 filiżanek. By móc więc delektować się na co dzień różnymi jej rodzajami, zdecydowałam się na zakup ekspresu do kawy Philips LatteGo EP5444/50.

Jak się sprawdza? Czy sprostał moim oczekiwaniom? Zapraszam do dalszej lektury.






Kilka słów od producenta:

12 rodzajów kaw w prosty sposób. Wystarczy jeden przycisk, aby w łatwy sposób przygotować aromatyczną kawę — espresso, klasyczną czarną kawę, cappuccino czy latte macchiato. Prosty w użyciu system spieniania mleka LatteGo zwieńczy kawy mleczne aksamitną gładką pianką, a jego czyszczenie zajmie zaledwie 15 sekund.

  • 12 rodzajów kaw na wyciągnięcie ręki. Różne rodzaje kaw pasują do różnych okazji. Od mocnego espresso po wyśmienite cappuccino — automatyczny ekspres do kawy pozwala przygotować doskonałe napoje w prosty i szybki sposób.
  • Intuicyjny wyświetlacz umożliwia łatwe wybranie dostępnego rodzaju kawy. Dzięki prostemu w obsłudze wyświetlaczowi błyskawicznie przygotujesz filiżankę wyśmienitej kawy. W zaledwie kilka kroków dostosujesz smak i aromat kawy ze świeżo zmielonych ziaren. 
  • Za pomocą konfiguratora dostosuj moc oraz ilość kawy i mleka. Dzięki konfiguratorowi możesz przygotować każdy rodzaj dostępnej kawy wedle własnych upodobań. Konfigurator pozwala dopasować intensywność kawy oraz ilość kawy i mleka.
  • Urządzenie jest wyjątkowo łatwe w czyszczeniu dzięki systemowi LatteGo: 2 części i żadnych rurek. System mleczny LatteGo, tackę ociekową oraz pojemnik na odpady możesz myć w zmywarce. Pozwala to zaoszczędzić czas i zapewnia higieniczne czyszczenie.Blok zaparzający stanowi kluczowy element każdego w pełni automatycznego ekspresu, który należy regularnie czyścić. Wyjmowany blok zaparzający można szybko umyć pod bieżącą wodą.
  • Filiżanka idealnej kawy za każdym razem dzięki 4 profilom użytkownika. Cztery profile użytkownika z zapisanymi spersonalizowanymi ustawieniami umożliwiają przygotowanie ulubionego napoju w identyczny sposób za każdym razem. Dzięki dodatkowemu profilowi Twoi goście mogą delektować się kawą dokładnie tak, jak lubią, bez konieczności zmiany Twoich ustawień.






Moja opinia: 

Ekspres LatteGo kupiłam za 3200 zł. Zdecydowałam się na nowszy model, ze względu na wyświetlacz. Troszkę się zawiodłam, ponieważ myślałam że będzie miał więcej opcji, takich jak np. przypisanie kawy do imienia danej osoby (zamiast tego mamy przypisanie kawy do wybranego koloru). Myślałam też, że wyświetlacz będzie dotykowy, niestety nie doczytałam, że aby nim sterować trzeba posługiwać się osobnymi przyciskami. Oczywiście nie jest to wielki problem. ale uważam że za tą kwotę mógłby być nowocześniejszy. 
Druga wada- jak w większości ekspresów jest on niestety bardzo głośny. 
Mankamentem jest także pojemnik na nieczystą, przelewową wodę. Posiada mechaniczny sygnalizator (wysuwany ku górze wskaźnik), zamiast elektronicznego komunikatu, tak jak w przypadku pojemnika na zużytą kawę.
Zauważyłam także, że zużycie mleka jest dużo większe niż przy robieniu zwykłej kawy, jest to jednak zrozumiałe- system LatteGo potrzebuje go więcej do wytworzenia pianki.

Bardzo fajnym i wygodnym rozwiązaniem jest to, że marka Philips pomyślała o komforcie związanym z użytkowaniem systemu LatteGo, wszystkie części można myć w zmywarce. 
Kawa jest naprawdę pyszna, aromatyczna, nie czuć goryczy (jeśli jednak ktoś preferuje intensywniejszy smak, bez problemu może dostosować poziom "mocy").
Dzięki ekspresowi, każdego dnia można poczuć się jak kawiarni.

Nie żałuję swojego zakupu, jednak myślę że za tą cenę ekspres mógłby być ciut nowocześniejszy.


                          








6 komentarzy:

  1. Prezentuje się cudnie, ja niestety nie mam miejsca na takie duże ekspresy.. ale taka kawka na pewno lepiej smakuje. widziałam go na ig u kogoś i naprawdę ciekawy się wydaje i ma dużo opcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie za bardzo miałam miejsce. Zdecydowałam się na zakup osobnej komody. Teraz mam taki mini barek kawowy z kawami i słodkościami

      Usuń
  2. Kurcze, przyznam, że cena jest powalająca. Ja preferuję markę De Longhi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten model, miałam kiedyś okazję wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się taki ekspres, ale niestety nie mamy gdzie postawić :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger