2/19/2021

2/19/2021

METAMORFOZA ŁAZIENKI

    Chyba w życiu każdego z Nas przychodzi czasem chęć na zmiany, szczególnie jeśli chodzi o wnętrza. Mnie dopadła taka potrzeba, gdy któregoś dnia weszłam do mojej łazienki. Nie wiedzieć czemu, zatrzymałam się przy progu drzwi, patrząc krytycznym okiem na starą już umywalkę, skąpane w żółtym świetle lampy, przytłaczające płytki i niewygodną kabinę prysznicową z hydromasażem, który nie spełniał od dawna swojej funkcji . Decyzja w mojej głowie zapadła w jednej chwili, jednak była na tyle pewna, że nawet nie poddawałam jej w wątpliwość.

Najwyższa pora na remont.

Od pomysłu do realizacji minęło kilka miesięcy, spędzonych początkowo na przeglądaniu różnych stron internetowych z inspiracjami, a potem organizowaniu wolnego czasu i buszowaniu po sklepach budowlanych z mężem w poszukiwaniu składników, których połączenie miało pozwolić nam uzyskać przepis na idealną łazienkę, jak z naszych snów.


                                                                                 
 
   

Na początku upieraliśmy się przy połączeniu marmuru z drewnem, ostatecznie jednak stanęło na wykorzystaniu różnych stylów, między innymi klasycznego. Postawiliśmy na minimalizm. I tym sposobem z przytłaczającej, małej łazienki, stworzyliśmy jasne i przestrzenne pomieszczenie. Zarówno ściany, jak i podłoga, wyłożone zostały białą i czarną wersją marmurowych płytek, które przepięknie odbijają chłodne, białe światło lamp halogenowych, dzięki czemu wnętrze od razu wygląda bardziej nowocześnie.



                                                                
       
         
                      

Zmieniliśmy kompletnie układ mebli. Kabina zastąpiona została znacznie funkcjonalniejszym prysznicem bez brodzika, ze składanymi drzwiami i odpływem liniowym. W ten sposób, uzyskaliśmy dodatkową przestrzeń. 


                                                                                               

Oczywiście wymieniliśmy także szafkę, zlew i grzejnik, na znacznie bardziej designerskie, idealnie wpasowujące się do naszego nowego stylu.


                 


Na ścianie jako motyw dekoracyjny postawiliśmy na listwy szklane z efektem 3D marki Glastech
Na stronie producenta był naprawdę spory wybór wzorów. My zdecydowaliśmy się na srebrne niteczki na czarnym tle. Polerowane krawędzie oraz głębia szkła to szczegóły, które wydobywają strukturę i kolor listwy. Długo zastanawiałam się jak je ulokować, miałam na nie sporo pomysłów. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na dwa pionowe paski na ścianie. 

Czarny odcień listwy nadaje wnętrzu łazienki wyrazisty charakter. Produkt świetnie kontrastuje z bielą płytek i ceramiczną armaturą, dodając szyku i elegancji. 


                                                                       



                                                                                                   
  

Mam nadzieję że metamorfoza mojej łazienki przypadnie Wam do gustu i zainspiruje Was do odwagi na zmiany czterech ścian. 




17 komentarzy:

  1. Łazienka wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna lazienka, śliczne te listwy dodają pazura

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) A te listwy nie pękną? Nie będzie widać zarysowań, skoro są ze szkła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie to twarde, porządne szkło. Nic się z nimi nie stało, nawet przy cięciu:) Nie widać zarysowań :)

      Usuń
    2. O, to świetnie. A mogłabyś podać jakie mają wymiary?

      Usuń
  4. Efekt końcowy bardzo mi się podoba. Piękna łazienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Iwonko 😍😍 pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się glazura na ścianach

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna zmiana, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt WOW! Jest różnica. Zmiana na plus :) Uwielbiam jasne i przestronne pomieszczenia. U mnie w łazience króluje biel i tapeta 3D od https://tapety4u.pl/ :)

    Ps. super blog :) Będę zaglądać częściej

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt końcowy mi się podoba choć to zupełnie nie w moim stylu;))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger