5/23/2017

5/23/2017

iRobot ROOMBA + WYNIKI ROZDANIA

Dziś trochę inny temat. Chciałabym opowiedzieć Wam moje przemyślenia na temat robota odkurzającego ROOMBA( seria 772).  Może przedstawię najpierw opis producenta a potem moją opinię.




PRODUCENT:
Oto iRobot Roomba® , który zaczął rewolucję w sprzątaniu.
Roomba przenosi robotyczną technologię na grunt codziennych obowiązków - sprzątania i odkurzania.
Po naciśnięciu jednego przycisku, Roomba zbiera brud, kurz, włosy, sierść i inne zanieczyszczenia z całej podłogi, włączając w to miejsca dookoła i pod meblami, a także wzdłuż ścian.
iRobot Roomba nie odkurza tak po prostu. Robi to tak rewelacyjnie, że będziesz się zastanawiał: "To naprawdę było na mojej podłodze?". Opatentowany 3-stopniowy system sprzątania zbiera kurz i śmieci z dywanów, parkietu i innych rodzajów podłóg, abyś sam nie musiał tego robić.





Opatentowany, 3-stopniowy system sprzątania
Działa to tak: wirująca szczotka boczna wymiata wzdłuż ścian i krawędzi, szczotki umiejscowione pod robotem współdziałając jak szczotka i szufelka zbierają kurz, który jest zasysany do pojemnika. 
Brud i kurz wchodzi pod meble. Podobnie jak Roomba. Włosy i sierść lubią gromadzić się pod ścianami i w kątach, ale Roomba dociera tam również. Roomba jest robotem, który adaptuje się do środowiska pracy, sprzątając najdokładniej jak to możliwe.



Nawigacja w ciasnych miejscach
Donice, psie leżanki, lampy - to zwykłe przedmioty znajdujące się w każdym przeciętnym mieszkaniu i nie stanowią dla Roomby żadnego problemu. Roomba doskonale poradzi sobie delikatnie omijając wszystkie przedmioty. Nie musisz specjalnie przesadnie przygotowywać pomieszczenia dla Roomby.





Technologia iAdapt
Używając technologii iAdapt - zaawansowanej kombinacji oprogramowania i czujników, Roomba odkurza wielokrotnie każdy kawałek podłogi wjeżdżając pod meble i dookoła nich, wzdłuż krawędzi, pod firankami, wykrywając miejsca szczególnie zabrudzone, unikając schodów i przepaści, pokonując przeszkody z luźnych przewodów.


WYGODA UŻYTKOWANIA
Stacja Dokująca
Nie musisz szukać Roomby gdy skończy pracować. Robot automatycznie wraca na Stację Dokującą aby się doładować pomiędzy cyklami sprzątania.



MOJA OPINIA:
Muszę przyznać że większość rzeczy których obiecuje producent się zgadza. Zacznę od tego że robot możemy włączać sami kiedy mamy taką potrzebę, lub zaprogramować daną godzinę. Mój robot jest ustawiony że sprzątanie zaczyna o godzinie 8.30 i tak też się dzieje. Urządzenie informuje nas, że zaczyna pracę wydając charakterystyczny dźwięk. Jak dotąd nie ruszył tylko dwa razy i nie wiem dlaczego. iRobot jeździ sam po mieszkaniu, wybiera sobie kolejno pomieszczenia w których sprząta. Jeśli chodzi o zbieranie kurzu, brudu szczerze powiem że jest dzień w którym wszystko lśni a nieraz zdarza się że nie posprząta kuchni lub korytarza. Jeśli w danym miejscu widzi większy brud, wtedy zapala się lampka i czyści w jednym miejscu do póki będzie czysto. Fajne jest to że urządzenie czuje że zbliża się do przeszkody. Na przykład, jeśli stoi pies Roomba delikatnie przed nim zwalnia i dotyka go a potem omija nie powodując silnego uderzenia. Pies nieraz sam stoi pilnując swojej karmy by Roomba nie dojechała do miski:)  Dywany są czyste, pod warunkiem że nie są za wysokie. Możemy zaznaczyć obszar sprzątania używając wirtualnej latarni i kierując tak zwaną wirtualną ścianę na miejsca gdzie nie chcemy wpuścić robota. Robot wjeżdża pod szafy, sofy i wszędzie tam gdzie może. Jeśli kończy pracę sam wraca do stacji dokującej i informuje dźwiękiem  o jej zakończeniu. Urządzenie posiada jednak wady. Zdarzyło się już że Roomba nie zaczęła pracy na czas, nie mogła dać rady wjechać na stację dokującą, skończyła szybciej sprzątać omijając pomieszczenia, nie reagowała na wirtualną ścianę. Zdarza się że włosy z podłogi wkręcają się w szczotkę wirującą, która przez to się  zacina. Urządzenie mam od roku i jeden raz była naprawiana na gwarancji, przestała działać wirująca szczotka boczna, usterka została naprawiona. Dodam jeszcze że odkurzacz jest głośny, najlepiej włączyć go gdy wychodzimy z domu, lub jesteśmy w innym pomieszczeniu. Czas sprzątania to ok godziny, przy około 70m2. Jeśli kosz jest pełny, zapalają się kontrolki i trzeba go opróżnić. Ogólnie jestem zadowolona ze sprzętu, przy moich psach mam co sprzątać a Roomba zdecydowanie mi to ułatwia. Cena produktu to około 1800zł. Ja jestem zadowolona z Roomby, mam nadzieję że awarie nie będą się powtarzać.




WYNIKI ROZDANIA:
KOSMETYKI AVON OTRZYMUJE: pluukasiewicz
GRATULUJĘ!!!

WYNIKI OGŁASZAM W DNIU DZISIEJSZYM, PONIEWAŻ MAM PROBLEM Z INTERNETEM I RACZEJ KILKA DNI NIE BĘDĘ OBECNA NA BLOGU.


35 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni :) takiego robota to mogłabym mieć w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, choć obawiam się, że mógłby nie sprzątać dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa taki robot!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm...jakoś do tych robotów nie jestem przekonana. Wiem, że sama dokładniej posprzątam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się ten robot, ale cena powala

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa, choć na moich niespełna 50 metrach kwadratowych cały czas "potykałby się" o jakieś buty ;) Chyba wolę wyciągnąć zwykły odkurzać i sama nim powariować po mieszkaniu ;) Hm... no i mój odkurzacz jest jakieś osiemnaście razy tańszy ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałby mi się taki :) Przez zwierzaki niestety muszę u siebie odkurzać każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałby mi się taki robocik :) może kiedyś będzie mnie na niego stać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama bym chciała mieć go u siebie w domu ;)

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawienia komentarza, zawsze odwdzięczam się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na próbę mogłabym go przygarnąć i ocenić jego sprzątnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja w sprzątaniu lubię to, że mogę pośpiewać do odkurzacza :D Dlatego takie cuda nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super ten produkt, chociaż troszkę kosztuje, warto ;) I gratulacje dla zwycięscy! ;D
    Obserwuę ;>
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I really liked your post <3
    I'd be happy friendship blogging ♥ (subscribe to your Blogger)
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydałby się taki robot, ale nie za taką cenę

    OdpowiedzUsuń
  16. Od dawna przymierzam się do zakupu podobnego urządzenia :) Jestem strasznym leniem w kwestii sprzątania i myślę, że mogłabym się z nim zaprzyjaźnić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla takiego leniucha jak ja, przydałby się taki robot :D Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydałby mi się taki robot przy sierści psa i kota ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już kiedyś zastanawiałam sie na tym odkurzaczem, mam nadzieję że kiedyś stanieje :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful post dear! :)
    I'm now following you, #217, how about follow for follow? ^_^

    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że taki iRobot byłby świetnym prezentem dla mojej mamy - troszkę by ją odciążył :) Będę musiała pomyśleć nad zakupem go :)
    Obserwuję! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie robot ułatwia sprawę ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny sprzęt :)
    Gratuluję zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przydałby mi się taki sprzęt!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przydałby mi się taki sprzęt!

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mam tańszy "odpowiednik" Roomby i też jestem zadowolona, ale nie mam czworonogów, więc nie wiem jak mój robot by się z nimi sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacja, sama się zastanaiwam nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdyby nie fretki, które wszędzie latają to taki odkurzacz był by idealny do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam fazę dziś w pracy, że oglądam te stare roboty, widzę że juz apre lat temu roomba miała dwie sczotki główne, polecam to

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger