3/31/2020

3/31/2020

PRINTING SEASON - NADRUKI NA ODZIEŻY

Pewnie wielu z Was zamawiało kiedyś odzież lub akcesoriach z własnym nadrukiem. Dziś chciałabym zaprezentować Wam  ciekawą markę Printing-season. Firma zajmuje się nadrukami na koszulkach, bluzach, odzieży roboczej, czapkach, torbach i innych gadżetach. Każdy znajdzie coś dla siebie. Możemy wybrać nie tylko zaprojektowaną przez siebie grafikę, ale także technikę druku: sitodruk, termotransfer, Folie flex i flock, sublimacje. Wystarczy porozmawiać z pracownikiem, a on zrobi wszystko, byśmy byli zadowoleni z projektu. Możemy wykonać nadruk o jakim tylko marzymy- od napisów i prostych rysunków, po skomplikowane wzory.  Czym jeszcze wyróżnia się firma na rynku??? Wysyła próbki.  Chcecie na własne oczy zobaczyć grafikę oraz jej trwałość, przekonać się, czy farba nie zejdzie w praniu?  Firma dopełnia wszelkich starań, by klient był zadowolony i wysyła darmowe próbki do oceny - niesamowite prawda? 
Poniżej dwa t-shirty które postanowiłam zamówić, oczywiście nadruk jest moim pomysłem. Jak Wam się podoba??














17 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba �� chyba pomyślę nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszły te koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam koszulki z nadrukami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadruki prezentują się pięknie, szczególnie ten z czerwonymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się prezentują te nadruki na koszulkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie bluzeczki z nadrukami, ale nie zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te nadruki :) sama bym chciala takie koszulki

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, świetne są te koszulki, szczególnie ta pierwsza mi się spodobała!
    Buziaki, mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie nadruki i sama bym zamówiła taką koszulkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie super :) Uwielbiam takie koszulki z nadrukiem, nawiązujące do hobby oraz natury ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. thank you for your share
    luxhairshop wig!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy niczego z własnym nadrukiem nie zamawiałam, choć interesowałam się kiedyś tym tematem. Fajnie, że firma tak dba o zadowolenie klienta ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne są te nadruki :) Chciałabym mieć koszulkę z jakimś kosmetycznym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten nadruk na zdjęciu głównym jest cudowny. Sama bym kupiła taką koszulkę chętnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger